Hvilken Rolls?
Fra : -=JF=-

Dato : 04-01-11 23:02

Hvad er det nu den hedder, den rimeligt nye model fra Rolls, som kan fås
med en forklap i rustfrit stål, og som har noget ædeltræ udvendigt bag
bagruden... Noget med at træet er håndstrøget med 16 lag lak, og skal
minde om gamle dages yacther?

--
Mhv.
John

Fra : Mcwm

Dato : 04-01-11 23:06

Den 04-01-2011 23:01, -=JF=- skrev:
> Hvad er det nu den hedder, den rimeligt nye model fra Rolls

Kunne det være Ghost du tænker på?

http://www.rolls-roycemotorcars.com/ghost/specification/

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-11 23:07

"-=JF=-" <null@null.null> skrev:
> [...]
> med en forklap i rustfrit stål, og som har noget ædeltræ udvendigt bag
> bagruden... Noget med at træet er håndstrøget med 16 lag lak, og skal

Ghost?
http://www.rolls-roycemotorcars.com/#/ghost/
--
) Hilsen
( Per T.

Fra : -=JF=-

Dato : 04-01-11 23:51

Den 04/01/11 23.06, Mcwm og P.G. Thomsen skrev:

> Ghost?

Tak til begge for et godt bud - men det er nu ikke den!

Til gengæld har jeg i mellemtiden fundet ud af hvad det er for en jeg
efterlyste... Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe.

Mand - den er lækker: http://www.youtube.com/watch?v=-l2bjYJw618

Jeg er sikker på at den ville klæde mig

Tak for svarene!

--
Mhv.
John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-01-11 23:56

-=JF=- skriver:

> Rolls-Royce Phantom Dropdead Coupe.

Sikken et navn

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 05-01-11 00:20

Den 04/01/11 23.55, Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Sikken et navn

Ja, ikke det mest sexede navn
Men omvendt - uanset om Jennifer Aniston så hed Berta, Bodille eller
Fatima - hun er fa'me ikke ret grim Er det ikke lidt det samme med
denne potte.

--
Mhv.
John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-11 06:02

-=JF=- skriver:

> Ja, ikke det mest sexede navn

Læs lige igen, det jeg citerede......

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : -=JF=-

Dato : 05-01-11 20:38

Den 05/01/11 06.02, Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Læs lige igen, det jeg citerede......

Argh
Det må være det man mener når man taler om at ti-øren faldt i en-ører

Men den er sgu Drop Dead Gorgeous!

--
Mhv.
John

Fra : Mcwm

Dato : 05-01-11 00:03

Den 04-01-2011 23:51, -=JF=- skrev:
> Jeg er sikker på at den ville klæde mig

Hvordan med prisen, klæder den dig også?

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé aut. Pris u. lev.: 10.000.000 kr

Kilde;

http://bilmagasinet.dk/market/new_cars/12096?next=11194%2C12096%2C4500%2C8033%2C6845

Venligst
Mcwm

Fra : -=JF=-

Dato : 05-01-11 00:13

Den 05/01/11 00.03, Mcwm skrev:

> Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé aut. Pris u. lev.: 10.000.000 kr

Njaeh - Det er så nok den del jeg ikke rigtigt er helt vild med!

Men, hvis jeg sælger ikke vitale organer, sælger huset og finder en god
køleskabsindpakning at bo i, får mindst to ekstra jobs - gerne i
direktørklassen, og i øvrigt vænner mig af med at spise - så kan jeg
måske skrabe sammen til udbetalingen

Jeg ved ikke lige om kone og børn er helt enige i mine valg

--
Mhv.
John

Fra : Mcwm

Dato : 05-01-11 00:35

Den 05-01-2011 00:12, -=JF=- skrev:

> Jeg ved ikke lige om kone og børn er helt enige i mine valg

Så sælg dem også Du skrev jo "ikke vitale organer"

Venligst
Mcwm

Fra : oz3bto

Dato : 05-01-11 00:37

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

> Hvordan med prisen, klæder den dig også?
>
> Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé aut. Pris u. lev.: 10.000.000 kr

> [...]

Håber satme at den pris er med div afgifter og fuld tank

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-01-11 02:13

P.G. Thomsen forklarede den 04-01-2011:

> Ghost?
> http://www.rolls-roycemotorcars.com/#/ghost/

Prøv at se billedet hvor der er zoomet ind på uret, kromen tager sig
ikke godt ud nå der gås tæt på

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-01-11 08:20

Den 05-01-2011 02:13, Brian Vestergaard skrev:
> Prøv at se billedet hvor der er zoomet ind på uret, kromen tager sig
> ikke godt ud nå der gås tæt på

Hvis du tænker på den lodrette stribe der går lige til venstre for uret,
så ligner det forkromet plastic. Man kan lige i overgangen
fra skygge se den er noget nupret. Not nice.

Fra : Steen F.

Dato : 06-01-11 12:09

> Prøv at se billedet hvor der er zoomet ind på uret, kromen tager sig
> ikke godt ud nå der gås tæt på

Der er ikke noget ur på det link?

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 06-01-11 14:06

Den 06-01-2011, skrev Steen F.:

> Der er ikke noget ur på det link?

Jo hvis du vælger at se billeder

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Steen F.

Dato : 06-01-11 15:54

Den 06-01-2011 14:06, Brian Vestergaard skrev:
> Jo hvis du vælger at se billeder

Hehe okay, men hvad skulle der være galt med det ur? Glasset er
forsænket et par mm ned i forhold til rammen. Jeg synes det ser meget
fint ud.

Mvh
Steen F.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 06-01-11 15:59

Steen F. skrev følgende den 06-01-2011:

> Hehe okay, men hvad skulle der være galt med det ur? Glasset er forsænket et
> par mm ned i forhold til rammen. Jeg synes det ser meget fint ud.

Den "boblene" krom

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Steen F.

Dato : 06-01-11 17:05

Den 06-01-2011 15:58, Brian Vestergaard skrev:
> Den "boblene" krom

Nåh ja, ved siden af uret. Mon ikke det er 100% tilsigtet? Det er jo
blevet så moderne med børstet stål og pulverlakering med ru overflade,
så måske er RR bare fremme i skoene med boblende krom hehe

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-01-11 02:15

-=JF=- har bragt dette til os:

http://kortlink.dk/carpages/8kmk

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 05-01-11 23:52

On Tue, 04 Jan 2011 23:51:24 +0100, -=JF=- wrote:

> [...]
>
> Til gengæld har jeg i mellemtiden fundet ud af hvad det er for en jeg
> efterlyste... Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe.

hæ, Phantom of Solace

Det kan godt være, at jeg er lidt vanskelig, men jeg synes, at nyere
Rolls'er ligner pansrede køretøjer. Jeg bryder mig ikke om dem.

Skulle jeg have en Rolls, så skulle det være en Corniche Convertible:
http://www.graner.com/classic_cars/76rr/pics/p1010303.jpg

og gerne rød:
http://www.seriouswheels.com/pqr/Rolls-Royce-Corniche-II-Convertible-R-
RA.htm

.... og noget vejr der passer til!

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 07-01-11 08:40

On Thu, 06 Jan 2011 20:04:51 +0100, -=JF=- wrote:

> Naah... Der knækker filmen lidt for mig! Rød er helt forkert til så
> statelig en vogn. Så'n en skal være nobel.

Citat "Fra gammel tid var rødt glædesfarven og kongefarven" fundet her:
http://www.stenmagle-stenlille-kirke.dk/?id=250496

Alternativt forslag:
http://www.autoweb.co.uk/WSCarDetails.asp?cdID=12117309

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 07-01-11 08:48

On Fri, 07 Jan 2011 07:39:37 +0000, Martin Mose Larsen wrote:

> Alternativt forslag:
> http://www.autoweb.co.uk/WSCarDetails.asp?cdID=12117309

ups, den er højrestyret