Pænt farvel
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-01-11 22:07

Jeg er ked af at skulle sige det, men nu stopper festen.

Jeg har siden 1970 tjent mine penge ved at køre forskellige former for
køretøjer.

Det har jeg gjort uden én eneste gang at skulle skrive en
skadeanmeldelse.

Der har heller ikke været nogen klager som jeg kender til, men der må
jeg tage det forbehold at vognmænd ikke nødvendigvis fortæller alt det
de véd.

Jeg har fået 2 fartbøder mens jeg kørte taxi her i DK, og så er der
faldet lidt af henne i Polen, men det er en erhvervsrisiko i det land.

Her i gruppen er der blevet "kørt" en del på os lastbilchauffører, og
det har jeg prøvet at tage med humor, og jeg har endda opnået ros fra
forskellig side, bl.a. for at have andre synspunkter på forskellige
ting end Finn Guldmann.

Her på det sidste er der så en enkeltperson der har besluttet at køre
en hetz på mig, sandsynligvis fordi jeg har overtrådt hans grænser for
hvad han mener man bør finde sig i, når man kører BMW.

Jeg troede vel i min naivitet, at "han kunne fanneme finde sig i lige
så meget som jeg har måttet finde mig i, bare fordi jeg lever af at
køre lastbil".

Han har så anvendt en diskussionsteknik der har gjort at jeg ikke har
kunnet finde en for mig anstændig retræte, uden at skulle sige
undskyld.

Det vil jeg simpelthen ikke, idet jeg synes at jeg har opført mig på
en måde, både her og i trasfikken, der ikke gør det nødvendigt at
undskylde.

Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : TG

Dato : 02-01-11 14:25

On Jan 2, 10:06 pm, fol...@rasmussen.dk wrote:
> [...]
>
> Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
> hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

Stop lig en halv - du kan da ikke lade dig kyse af en enkelt båt-
nakke. Det svarer jo til at vi alle skulle i flyverskjul, fordi en
enkelt terrorist er tæt på at lykkes med sit forehavnede. Det tror jeg
ikke, at du mener er den rigtigt vej at gå.

Ignorer båt-nakken og lad ham hygge sig alene

Godt nytår

/TG

Fra : Engelbert.H.

Dato : 02-01-11 22:41

Tag en kiks og et glas mælk....kors for en tudeprins..OMFG...

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-11 16:46

Den 02-01-2011 22:40, Engelbert.H. skrev:
> Tag en kiks og et glas mælk....kors for en tudeprins..OMFG...

Manden vil vel bare ha' vores reaktion og er derfor 'kort for tunge'
og håber vel bare, vi skal reagere for at få ham til at blive ?

Personligt synes jeg hans lastbilindlæg er gruppen irrelevant
men der findes vel ikke noget dk.fritid.lastbil eller dk.påjob.lastbil ???

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:24

On Sun, 2 Jan 2011 13:25:14 -0800 (PST), TG <tg4600@gmail.com> wrote:

> [...]
>enkelt terrorist er tæt på at lykkes med sit forehavnede. Det tror jeg
>ikke, at du mener er den rigtigt vej at gå.

Lige i øjeblikket har jeg ham til op over drøbelen.

>--

>Ignorer båt-nakken og lad ham hygge sig alene

>--

Det vil jeg under alle omstændigheder gøre. Jeg skal bare lige svare
høfligt og pænt på de inspark der måtte komme her i tråden.

>--

>Godt nytår

>--

Lige over.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 02-01-11 22:25

Jeg skal som den første beklage din beslutning og understrege at det
ikke er mit ønske.

Det skal også understreges, at jeg for min del *ikke* forventer eller
beder om nogen form for undskyldning.

Med undtagelse af de sidste indlæg, hvor jeg har fundet det svært at
følge din "humor", finder jeg dig værende et af de festlige og
interessante indlæg i debatten. Ingen tvivl om det.

Genovervej din beslutning Folmer! For du *vil* blive savnet, skulle du
fastholde din beslutning.

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:21

On Sun, 02 Jan 2011 22:25:11 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

> [...]
>interessante indlæg i debatten. Ingen tvivl om det.
>
>Genovervej din beslutning Folmer! For du *vil* blive savnet, skulle du

Nå, så står du der i køen til håndvasken og filosoferer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 03-01-11 09:44

Den 03-01-2011 09:20, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Nå, så står du der i køen til håndvasken og filosoferer.
Filosofi ligger ikke til BMW-ejere, som du sikket ved. Slet ikke den
"yngre generation"

Men et tilbud om en næve at trykke, det kan du få!

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 12:45

On Mon, 03 Jan 2011 09:43:48 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Filosofi ligger ikke til BMW-ejere, som du sikket ved. Slet ikke den
>"yngre generation"

>--

Er det tilmed sådan, at du uden at blive tøsefornærmet, vil mene at
det måske er noget der burde gøres mere i?

Det er jo desværre ikke muligt over natten at gøre den yngre
generation ældre. Ikke i det omfang det er nødvendigt, i hvert fald.

>--

>Men et tilbud om en næve at trykke, det kan du få!

>--

Den trykker jeg, mens jeg overvejer hvad jeg ellers gør i sagen.

Godt nytår.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : \"@

Dato : 03-01-11 13:36

Den 03-01-2011 12:44, folmer@rasmussen.dk skrev:

> [...]
> generation ældre. Ikke i det omfang det er nødvendigt, i hvert fald.

> Den trykker jeg, mens jeg overvejer hvad jeg ellers gør i sagen.

Sådan afsluttes en debat, der er kørt af sporet, på en ordentlig måde.

Tak til begge parter for udvist storsind. Vi kan alle puste os op, men
vi er desværre ikke alle lige gode til at falde ned igen (undertegnede
inklusive), så tak for det.

Til Folmer: Håber at se din skrift igen, når du har haft en lille
tænkepause, så du kan komme med nye observationer fra det danske vejnet
qua dit nye rat

Mikael

Fra : Mcwm

Dato : 03-01-11 19:39

Den 03-01-2011 12:44, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Er det tilmed sådan, at du uden at blive tøsefornærmet, vil mene at
> det måske er noget der burde gøres mere i?

Man er vel som man er, ikke. Ændrer vi os for meget, bliver vi homogene.
Det er der ikke megen sport i

> Det er jo desværre ikke muligt over natten at gøre den yngre
> generation ældre. Ikke i det omfang det er nødvendigt, i hvert fald.

Du har - en sjælden gang - fuldstændig ret. Det vi kan glæde os til, er
at den ældre generation går i barndom igen. Så mødes de to generationer
igen, på forunderlig vis.

> Den trykker jeg, mens jeg overvejer hvad jeg ellers gør i sagen.

Så lad det hermed være gjort. Nok er sagt i denne sag.

Du er ikke så meget at overveje Folmer. Du bliver hvor du er. Selv vi to
- selv om ingen af os vil indrømme det - har til tider nydt hinandens
selskab.

> Godt nytår.

Og den ryger lige over, til dig og dine.

Venligst
Mcwm

Fra : KASO

Dato : 02-01-11 22:39

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
> hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

Jeg synes bestemt, at du skal genoverveje fremfor at gå på grund af en
enkelt, humorforladt debattør, der ikke helt har forstået joken omkring
BMW'erne. Det siger vel i grunden mest om ham selv......

Tænk på alle med franske biler - de skulle jo så også gå besærk hver gang
der kommer drillerier om disse forrygende køretøjer - eller Ford- og
Mercedes-ejere, der skal høre om rust, for ikke at glemme..... (listen kan
blive ganske lang her)......

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:26

On Sun, 2 Jan 2011 22:39:18 +0100, "KASO" <SUK@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>der kommer drillerier om disse forrygende køretøjer - eller Ford- og
>Mercedes-ejere, der skal høre om rust, for ikke at glemme..... (listen kan

Jeg véd godt at der stadig er meeeget store ting og sager at tage
stilling til, men jeg skal have en pause.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 02-01-11 22:45

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> Det vil jeg simpelthen ikke, idet jeg synes at jeg har opført mig på
> en måde, både her og i trasfikken, der ikke gør det nødvendigt at
> undskylde.

Jeg ser ingen undskyldning nødvendig fra nogen af jer 2 "kombattanter", men
blot et håndslag på, I holder op med at skændes.

Vi har det da ellers så hyggeligt med lidt skælmsk drilleri imellem
hverandre !

Hele baduljen resulterer jo i, at nogen andre begynder at svine til ........

Godt Nytår!

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:30

On Sun, 2 Jan 2011 22:44:49 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg ser ingen undskyldning nødvendig fra nogen af jer 2 "kombattanter", men
>blot et håndslag på, I holder op med at skændes.

Det holder jo kun til jeg har været ude og køre en tur, og jeg igen
observerer en BMW-fører der kører råddent. Så bliver han fornærmet
igen. ))

>--

>Vi har det da ellers så hyggeligt med lidt skælmsk drilleri imellem
>hverandre !

>--

Ja, det har jeg hygget mig meget med, sammen med de gamle gutter.

>--

>Hele baduljen resulterer jo i, at nogen andre begynder at svine til ........

>--

Så er der da ikke nogen der peger fingre af mig.

>--

>Godt Nytår!

>--

Tak, og i lige måde.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 02-01-11 22:47

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ked af at skulle sige det, men nu stopper festen.

Øv. Året er altså kun små 2 dage gammelt. Sikke en fuser

> Jeg har siden 1970 tjent mine penge ved at køre forskellige former for
> køretøjer.

Dejligt.

> Det har jeg gjort uden én eneste gang at skulle skrive en
> skadeanmeldelse.

Ja har man ikke folk til den slags?

> Der har heller ikke været nogen klager som jeg kender til, men der må
> jeg tage det forbehold at vognmænd ikke nødvendigvis fortæller alt det
> de véd.

Næh sådan er vi

> Jeg har fået 2 fartbøder mens jeg kørte taxi her i DK, og så er der
> faldet lidt af henne i Polen, men det er en erhvervsrisiko i det land.

Jeg vidste du var med til at trække erhvervet ned i sumpen

> [...]
> en hetz på mig, sandsynligvis fordi jeg har overtrådt hans grænser for
> hvad han mener man bør finde sig i, når man kører BMW.

Hetz og hetz. Jeg synes faktisk at det jeg har læst har været holdt i en pæn
tone.
Bevares - I er ikke enige, men det er der som sådan ikke noget galt i.
Og jeg skal med det samme sige at jeg - grundet de travle tider for
erhvervet i disse vintertider - langt fra har læst alle tråde hvor I har
"krydset klinger".

> Jeg troede vel i min naivitet, at "han kunne fanneme finde sig i lige
> så meget som jeg har måttet finde mig i, bare fordi jeg lever af at
> køre lastbil".

Tjaa - han er her da endnu, så noget kan han da holde til.

> Han har så anvendt en diskussionsteknik der har gjort at jeg ikke har
> kunnet finde en for mig anstændig retræte, uden at skulle sige
> undskyld.

Jeg har desværre ikke fulgt trådene godt nok til at mene om jeg er enig
eller ej i ovenstående.
Jeg læser op på lektion ved lejlighed.

> Det vil jeg simpelthen ikke, idet jeg synes at jeg har opført mig på
> en måde, både her og i trasfikken, der ikke gør det nødvendigt at
> undskylde.

Fint nok.
Så lad være med at undskylde, og kom videre.
Lad være med at vende dig om og gå. Det er for billigt, og det ligner slet
ikke dig.

> Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
> hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

Og den ryger lige retur til dig!
Du har om nogen forstået at muntre med dine nogen gange fuldstændig
vanvittige indlæg - og det er ment på den gode måde
Havde ellers glædet mig til at høre hvordan det kom til at gå med det nye
job.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:34

On Sun, 2 Jan 2011 22:47:17 +0100, "Ole Gaarde Kristensen"
<netpost98@hotmail.com> wrote:

>Jeg vidste du var med til at trække erhvervet ned i sumpen

>--

Ole, da jeg startede som hyrevognschauffør, er det første gang
nogensinde at jeg har kunnet konstatere at der ikke var mere at gøre.
Alt var gjort. ))

> [...]

>vanvittige indlæg - og det er ment på den gode måde
>Havde ellers glædet mig til at høre hvordan det kom til at gå med det nye

Det bliver spændende. Jeg begynder jo på mandag, så nu må vi se hvad
det er for noget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 02-01-11 23:15

> [...]
>
> Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
> hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

HALLÅÅÅÅ!! Hvem fa'n skal så holde alle de "umulige" i ørerne, hér i
gruppen, for ikke at tale om at bringe smil på læberne hos os andre??

Nu må du sgu lige spænde (trucker) kasketten, og begynde at benytte dig af
moderne teknik (=ignore funktion), hvis der er en som har "pisset stående på
hovedet, på din sukkermad". Du har ikke spurgt om tilladelse til at forlade
etablisimentet, hvorfor jeg FORVENTER at du fortsat spreder dine udgydelser
i gruppen....

--
Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:37

On Sun, 2 Jan 2011 23:15:23 +0100, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>etablisimentet, hvorfor jeg FORVENTER at du fortsat spreder dine udgydelser

Tak for ordene Henrik. Jeg kan bare konstatere at dem som du kalder de
umulige, de er blever meget mere umulige her på det sidste. Jeg har
s'gu ikke tålmodighed til det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-01-11 23:30

> [...]
>
> Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
> hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

Det er sgu ked af at skulle læse.

Måske skulle der være råbt vagt i gevær for længe siden
Der var engang en skribent i gruppen som gav mig en lektion jeg stadig
husker.
Det eneste han skrev var: Gå efter bolden, ikke efter manden.
Om jeg altid kan hlde den linie er jeg langt fra sikker på, men jeg glemmer
ikke ordene.

Mht. diskussions teknik, så er der tydelig forskel på hvordan generationerne
diskuterer (har pokkerme mit hyr med ungerne)

Folmer, hvis du fastholder din beslutning, vil i hvert fald 1 her i gruppen
savne dine for ofte lystige indspark: mig!

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:50

On Sun, 2 Jan 2011 23:29:51 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_NOSPAM_@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Mht. diskussions teknik, så er der tydelig forskel på hvordan generationerne
>diskuterer (har pokkerme mit hyr med ungerne)

Det er blevet mere og mere normalt herinde med tråde der har 3-400
indlæg, hvoraf de første 15 indeholder noget med vitaminer, og resten
er personfnidder på mere eller mindre højt plan. Jeg har det svært med
den slags, fordi det er ikke til at slippe ud af på en ordenlig måde.

Tak for ordene. Pas på derude. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-01-11 17:47

> [...]
> er personfnidder på mere eller mindre højt plan. Jeg har det svært med
> den slags, fordi det er ikke til at slippe ud af på en ordenlig måde.

Hvis jeg møder en mur af den slags, så er den bedste løsning jeg kender
tavshed.
Der er ingen, der skal tvinge mig til at svare på noget jeg ikke gider svare
på.

Om det er at slippe ud af det på en ordentlig måde er jeg personligt lidt
ligeglad med.
Lidt i retning af: Du får ret og jeg får fred

> Tak for ordene. Pas på derude. ,-)

Will do og lige over

PS: Svar på dette indlæg er ikke påkrævet

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-01-11 23:34

Den 02-01-2011 22:06, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
> hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

Det kan du simpelthen ikke være bekendt. Bare sådan at stoppe, og
overlade det hele til mig.

Tag nu og brug den tid der skal til for at lære at bakke med
forvogn/hænger igen (#1), og meld så tilbage.

#1) Kan ikke huske at du har skrevet om du har kørt med den slags
ekvipager før, men om ikke andet, så har du gjort det da du erhvervede
dig dit hængerkort.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:41

On Sun, 02 Jan 2011 23:34:09 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

> [...]
>
>#1) Kan ikke huske at du har skrevet om du har kørt med den slags
>ekvipager før, men om ikke andet, så har du gjort det da du erhvervede

Da jeg kørte for UPS havde vi skiftelad vi skulle bakke ind under, der
er ikke plads til meget slinger under sådan en kasse.

Finn, du siger bare til dem, som en kollega sagde til mig: Lastbiler
behøver ikke at sætte farten ned, for dækkene er så varme at de går
direkte ned gennem sne og is til asfalten. ))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-01-11 15:49

Den 03-01-2011 09:40, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Da jeg kørte for UPS havde vi skiftelad vi skulle bakke ind under, der
> er ikke plads til meget slinger under sådan en kasse.

Ok, så kan jeg regne ud at det ikke kan vare længe før du er her igen.
Hvis du altså følger mit forslag.

> Finn, du siger bare til dem, som en kollega sagde til mig: Lastbiler
> behøver ikke at sætte farten ned, for dækkene er så varme at de går
> direkte ned gennem sne og is til asfalten. ))

Uha nej. Det der med sne og is har jeg haft mine bråvallaslag om.

P.t. har jeg slet ikke noget køretøj, så jeg holder mig lidt i
baggrunden.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 16:04

On Mon, 03 Jan 2011 15:48:53 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Ok, så kan jeg regne ud at det ikke kan vare længe før du er her igen.
>Hvis du altså følger mit forslag.

>--

Hvad er det sådan helt præcist du prøver at fortælle mig?

Tror du ikke jeg kan bakke med en pohaingswugn??

> [...]

>Uha nej. Det der med sne og is har jeg haft mine bråvallaslag om.
>
>P.t. har jeg slet ikke noget køretøj, så jeg holder mig lidt i

Så må du jo hellere forfatte en skriftlig udmeldelse af klubben her,
og derefter fise tilbage i gyngestolen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-01-11 00:58

Den 03-01-2011 16:04, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Hvad er det sådan helt præcist du prøver at fortælle mig?
> Tror du ikke jeg kan bakke med en pohaingswugn??

At du skulle bruge den tid du skulle have for at genlære at bakke med
den ekvipage, og så komme igen.

Men da du tilsyneladende ikke behøver tid for at genlære det, kan du jo
ligeså godt bare blive her.

> Så må du jo hellere forfatte en skriftlig udmeldelse af klubben her,
> og derefter fise tilbage i gyngestolen.

Kan det kvalificere at jeg rent faktisk er ejer af en CV?

(Bare rolig, jeg har hverken aktuelle eller fremtidige planer om at den
skal ses på offentlig vej.)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-01-11 23:39

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Det vil jeg simpelthen ikke, idet jeg synes at jeg har opført mig på
> en måde, både her og i trasfikken, der ikke gør det nødvendigt at
> undskylde.

Tjah, Folmer, du har nok smagt din egen medicin.

Du har sku ikke lagt på den lade side, med hverken den ene eller anden
side af diskussionen. Heller ikke tidligere, hvor andre har måttet stå
for skud.

Hvis du står ved din beslutning, vil jeg komme til at savne dine
historier og alle de saglige indlæg.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:43

On Sun, 02 Jan 2011 23:38:35 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> [...]
>
>Du har sku ikke lagt på den lade side, med hverken den ene eller anden
>side af diskussionen. Heller ikke tidligere, hvor andre har måttet stå

Jeg synes ikke jeg har været ond, men den har da fået det meste af
armen.

Tak for det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-01-11 23:47

Den 02-01-2011 22:06, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg er ked af at skulle sige det, men nu stopper festen.
--- Cut en længere smøre ---

At du lader dig kue af en enkelt skribent (og så ovenikøbet
en BMW ejer), det fatter jeg ikke. Nu har du i tidens løb
fundet dig i mangt og meget (også fra mig ;oP ) uden at
kaste håndklædet i ringen. Den går altså ikke Folmer.
Nu snupper du dig lige en dram og sover på det, og så hører
vi fra dig igen i morgen (og fremover). Kun dødsfald er
acceptabelt, og så skal det være meldt 14 dage i forvejen.
Hvis der bliver for meget pis med bimmermand, så putter vi ham
alle i killfilteret. Så kan han snakke med sig selv.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-01-11 09:46

On Sun, 02 Jan 2011 23:46:56 +0100, "Andersen [3650]"
<FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> wrote:

> [...]
>Hvis der bliver for meget pis med bimmermand, så putter vi ham
>alle i killfilteret. Så kan han snakke med sig selv.

Jeg er klar over at der er meget der er svært at forstå, også omkring
BMW-ejere.

Jeg bliver nok nødt til at holde en pause, for jeg vil ikke kunne ytre
mig om noget der har med BMW at gøre, uden at have ham på nakken. Han
går jo fuldstændigt i baglås på det emne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-01-11 10:42

Den 02.01.2011 kl. 22:06 skrev <folmer@rasmussen.dk>:

> Jeg er ked af at skulle sige det, men nu stopper festen.

Nej. Det er jeg godtnok ked af. Du er en af grundene til
at jeg stadig læser denne gruppe.

mvh
Henning

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 03-01-11 12:55

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message
> Jeg er ked af at skulle sige det, men nu stopper festen.

Anmodning afslået!

Den går ikke Folmer! Vi kan ikke undvære en saglig debattør, som oven i
købet er udstyret med humor.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 30-04-11 15:26

[...]

-----
Jeg forstår dig sgu godt

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-11 16:02

On Sat, 30 Apr 2011 16:26:19 +0200, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

> [...]
>Så jeg vil benytte lejligheden til at takke de forskellige for mange
>hyggelige og muntre stunder, og minde om at I skal passe på derude.

Det var en gammel sag du der har fundet, men det er blevet en vane
herinde, at diskussionen er vigtigere end sagen.

Tak for forståelsen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 30-04-11 16:10

skrev i meddelelsen news:a19or6tgl23r4rigcfors021brb5l57ntt@4ax.com...

> Det var en gammel sag du der har fundet, men det er blevet en vane
> herinde, at diskussionen er vigtigere end sagen

Vi husker jo som ind i helvede herinde

> Tak for forståelsen

Your welcome - og du effektuerede så alligevel ikke truslen

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-04-11 16:33

On Sat, 30 Apr 2011 17:10:06 +0200, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>Vi husker jo som ind i helvede herinde

>Your welcome - og du effektuerede så alligevel ikke truslen

Der skal åbenbart mere til at få Folmer mobbet ud! )

Heldigvis da!

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-11 19:51

Skulle du ikke til Polen?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-04-11 20:02

On Sat, 30 Apr 2011 20:51:11 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Skulle du ikke til Polen?

Ikke endnu! Og ' eh.......du har faktisk ikke gjort mig noget bortset
fra grovmobning - og det har jeg vist også. Så vi må vel leve med at
vi er her begge to?

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-04-11 20:05

On Sat, 30 Apr 2011 21:01:47 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Ikke endnu! Og ' eh.......du har faktisk ikke gjort mig noget bortset
>fra grovmobning - og det har jeg vist også. Så vi må vel leve med at
>vi er her begge to?

Men altså - jeg skal altså kun til Polens land fordi der er en sød
lille hund, der venter på en ny ejer! Ellers havde jeg aldrig kastet
mig ud i sådan et projekt. Så havde vi sq taget en flyver! )

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-04-11 19:50

> [...]
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>Vi husker jo som ind i helvede herinde

>Your welcome - og du effektuerede så alligevel ikke truslen

Næh, jeg besluttede at jeg ikke havde lavet nogen graverende, eller
for den sags skyld, ikke graverende fejl i sagen, så jeg blev på
pinden.

Det irriterer mig dog stadigvæk, at fordi man fremlægger en sag om en
bagatel der bliver pådømt lidt hårdt, så rykker hele "lov skal holdes"
banden ud med fuld musik.

Og så gør det nok ikke sagen bedre at det handler om lastbiler. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 03-05-11 00:15

Den 30-04-2011 20:50, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Og så gør det nok ikke sagen bedre at det handler om lastbiler.

eller BMW'er, for den sags skyld...

Venligst
Mcwm