Så er det vist med at tælle spareskillinge~
Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-01-11 19:35

Ferrarier til salg!

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1479397.ece

Det er da en rimelig samling biler, han fik samlet. Måske ikke engang
en lotto med joker er nok ! )

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-01-11 19:53

Den 02-01-2011 19:35, Ivan Madsen skrev:
> Ferrarier til salg!
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1479397.ece
>
> Det er da en rimelig samling biler, han fik samlet. Måske ikke engang
> en lotto med joker er nok ! )
Nix for jeg får også den store lottogevinst. Jeg er faktisk så sikker
at jeg har lavet 5 ens rækker incl joker for at få størstedelen af
puljen der er.

Fra : -=JF=-

Dato : 02-01-11 22:10

Den 02/01/11 19.35, Ivan Madsen skrev:
> Ferrarier til salg!
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1479397.ece

Så er spørgsmålet: Skal jeg skille mig af med min Mondeo eller min Kia...

Decisions decisions!

--
Mhv.
John

Fra : Leo Jensen

Dato : 03-01-11 01:14

On Jan 2, 10:09 pm, -=JF=- <n...@null.null> wrote:

> Så er spørgsmålet: Skal jeg skille mig af med min Mondeo eller min Kia...
>
> Decisions decisions!

Du skal beholde begge, så er der da altid en chance for at een af dem
kan starte

Leo