Da jeg tabte hovedet
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-01-11 21:15

jeg bliver ved med at få spam fra det samme sted til trods for talrige
klager lang korrespondance løfter om de ville lade være klager til
forbruger ombudsmanden
da de så begyndte at vælte ind igen efter en længer pause tabte jeg
hovedet og skrev en rigtig grim mail om hvad de kunne gøre med deres
stinkende rådne
spam service og hvis der kom mere * snot * fra dem så ville jeg angribe
deres side med et DDoS angreb fra en helvedes masse udenlandske ip er -

Nå det blev de så meget kede af og truede mig med hvis et sådan angreb
kom ville de stævne mig ... jeg sagde i så fald ville jeg påkalde mig
nødværge retten
da deres spam mails ingen ende ville tage (ja den holder nok ikke)

jeg har i den forbindelse 3 spørgsmål

1.) hvad kan der ske ved det ?

2.) hvad hvis det sker og det rent faktisk ikke er mig ?

3.) hvordan kan det bevises hvis DDoS angrebet rent faktisk kommer fra
ip adresser der ikke tilhøre mig ?
og ville det i så fald holde hvis ... jeg benægter kendskab til det ?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-01-11 20:51

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ip adresser der ikke tilhøre mig ?
> og ville det i så fald holde hvis ... jeg benægter kendskab til det ?

er det fra de der pointshop?

så gør som mig... ring og svin hans kæreste til... det virkede:)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-01-11 11:45

Den 03-01-2011 20:50, Nikolai R. jensen skrev:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> er det fra de der pointshop?
>
> så gør som mig... ring og svin hans kæreste til... det virkede:)

Nahh jeg fik skrevet sammen med dem der hoster dem - der umiddelbart
ikke var så wild med tanken om at jeg ville forsøge at smelte deres server
hvorfor jeg tror det ligesom er enden på det :)