Hvordan kan det ske ?
Fra : Max

Dato : 01-01-11 21:18

Hej

Hvordan kan en desktopper slippe af sted med at lave
sådan et cover her, ja det er mig en gåde.

http://bibzoom.shop2download.com/m/B.B.-King/Christmas-Album/?sku=14238675

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-01-11 21:43

> en desktopper

> et cover

> Mvh
> Max

????? - Du kan selv være en desktopper

Hilsen Åge

Fra : -=JF=-

Dato : 01-01-11 22:08

Den 01/01/11 21.18, Max skrev:
> Hej
>
> Hvordan kan en desktopper slippe af sted med at lave
> sådan et cover her, ja det er mig en gåde.

Ja, det ligner ærligt talt noget der er lavet i Word, med de for hånden
værende julegiffer, fundet på nettet.

--
Mhv.
John

Fra : Max

Dato : 01-01-11 22:18

Hej -=JF=-

> Ja, det ligner ærligt talt noget der er lavet i Word, med de for
> hånden værende julegiffer, fundet på nettet.

Det er da ikke det værste: Man har prøvet at illudere genskinnet
i en kugle, men istedet for har man fået gjort BB venstrehåndet.

Max

Fra : -=JF=-

Dato : 01-01-11 22:32

Den 01/01/11 22.17, Max skrev:
> men istedet for har man fået gjort BB venstrehåndet.

Ok, så godt kender jeg ham ikke, så den detalje gik lige hen over
discokrøllerne på mig.

--
Mhv.
John

Fra : Max

Dato : 01-01-11 22:39

Hej -=JF=-

> Ok, så godt kender jeg ham ikke, så den detalje gik lige hen over
> discokrøllerne på mig.

Det skal du ikke være ked af, den slags detaljer smutter for
mange. Det er heller ikke længe siden jeg så filmplakater
for en film om en guitarist, og han bliver også skiftevis
afbilledet som højre- og venstrehåndet. :)

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-01-11 22:53

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> i Word,

> værende julegiffer,

> Mhv.
> John

Øh nå! - Jov jov

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-01-11 23:12

meddelelse news:4d1fa232$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Øh nå! - Jov jov
>
> Hilsen Åge
Klart du stod af forlænge siden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-01-11 23:26

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d1fa232$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Klart du stod af forlænge siden.

Hvis julegiffer er pebernødder, brune kager eller klejner, så har jeg da
ellers fået mange.

Hilsen Åge

Fra : Carl Drud

Dato : 02-01-11 10:27

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> writes:

> Hvordan kan en desktopper slippe af sted med at lave
> sådan et cover her, ja det er mig en gåde.

Er mange covers på såkaldte julealbums ikke jævnt dårlige (oftest er
musikken heller ikke noget at råbe hurra for).

Men ellers er der her en samlig forskellige covers. Der er
nogen der er meget værre end ovenstående

http://www.coverbrowser.com/covers/worst-album-covers

--
Carl

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-01-11 11:18

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse

> Men ellers er der her en samlig forskellige covers. Der er
> nogen der er meget værre end ovenstående
>

> http://www.coverbrowser.com/covers/worst-album-covers
>
> --

Adr...det gav sgu en slem gang morgenkvalme

Fra : Max

Dato : 02-01-11 11:26

Hej Carl

> Men ellers er der her en samlig forskellige covers. Der er
> nogen der er meget værre end ovenstående

Ja, det har du ret i, men de der med vilje er lavet grimme,
ja dem kan man da leve med, men derimod er der nogen
der er lavet så de vel nærmest er til at brække sig over.

Max

Fra : Kert Rats

Dato : 02-01-11 12:14

> Hej Carl

> Ja, det har du ret i, men de der med vilje er lavet grimme,
> ja dem kan man da leve med, men derimod er der nogen
> der er lavet så de vel nærmest er til at brække sig over.

OT, men kik på www.moba.org for at se slemme malerier, der er værre end
coverne.
Se f.eks. på http://www.museumofbadart.org/collection/portraiture-1.php -
det har også lidt musik i titlen

Venligst

Kert Rats

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-01-11 14:20

> [...]
> musikken heller ikke noget at råbe hurra for).
>
> Men ellers er der her en samlig forskellige covers. Der er
> nogen der er meget værre end ovenstående

Jeg vil nærmere sige, at tiden er løbet fra mange af de covers der er på den
side.

Efter den tids standard var mange af dem endda flotte.
'Boble-bogstaver' eller Anders And bogstaver eller fonte er jo heller ikke
at se på mange covers nu om dage.

Vil dog give Max ret, at lave den slags brølere som den med BB King er IMO
meget uheldigt.

--
Uffe Bærentsen