Bagrudevarme på Aygo
Fra : Michael K

Dato : 01-01-11 10:22

Hej

Jeg har vist i min iver på at få alt isen af indersiderne af ruderne
beskadet bagrudevarmen på min Aygo. Der er i hvert fald en tråd, som
ikke varmer.

Er det noget man kan reparere selv, eller bare noget man må leve med?

Vh
Michael K

Fra : Engelbert.H.

Dato : 01-01-11 18:53

Du skraber vel ikke is på indersiden?
Er det ikke nærmere når du har lørt med bagage eller lign (ved godt at
pladsen er ret begrænset) at det er blevet beskadiget?

Fra : Allig8or

Dato : 02-01-11 07:50

"Engelbert.H." <Get@life.now> skrev i meddelelsen
> Du skraber vel ikke is på indersiden?
> Er det ikke nærmere når du har lørt med bagage eller lign (ved godt at
> pladsen er ret begrænset) at det er blevet beskadiget?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Du har da vist ikke prøvet ,at starte en bil ,
der har stået udendørs i 5-6 dage...i temperaturer ned til -15 grader...
Der er masser af is...også invendig....

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Engelbert.H.

Dato : 02-01-11 08:19

JO men i min VW boble fra 1971, der havde jeg en el-radiator stående i om
natten
Så der var ikke noget indvendigt....før man begndte at køre.

Fra : KASO

Dato : 02-01-11 12:21

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Du har da vist ikke prøvet ,at starte en bil ,
> der har stået udendørs i 5-6 dage...i temperaturer ned til -15 grader...

Kun hvis der var fugt i forvejen - kunsten er at prøve at holde bilen tør
før man parkerer - men det er ikke altid muligt i praksis.

Der findes en elektrisk ledende maling til denne slags reparationer - jeg
kan se, at andre har fundet linket

Fra : Jens Olsen

Dato : 02-01-11 13:38

On Sun, 2 Jan 2011 07:49:52 +0100, "Allig8or"
<allig8or125@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Du har da vist ikke prøvet ,at starte en bil ,
>der har stået udendørs i 5-6 dage...i temperaturer ned til -15 grader...

Prøv at lukke for varmen i god tid inden bilen parkeres og luft den
eventuelt godt ud før du går.

Det har jeg altid gjort og har aldrig haft problem med fugt/is inde i
vognen.

Jens

Fra : Fister

Dato : 01-01-11 19:07

After serious thinking Michael K wrote :
> [...]

> ikke varmer.

> Er det noget man kan reparere selv, eller bare noget man må leve med?

Ja, køb dette:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=4706728183&n=1226675558&pn=1227204747
Kai

Fra : Per

Dato : 02-01-11 11:32

Fister wrote:

> Ja, køb dette:
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=4706728183&n=1226675558&pn=1227204747
> Kai

Hey !

Det er da godt nok et cool produkt.

Tak for link.

/ Per

Fra : Henrik B.

Dato : 02-01-11 15:41

> "Per" skrev i meddelelsen
>
> Hey !
>
> Det er da godt nok et cool produkt.

Både og! Det er ikke altid det virker efter hensiften. Og ofte får du en
ujævn varmefordeling/afdukning omkring det påførste sted.

--
Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst: