Godt nytår
Fra : Ukendt

Dato : 31-12-10 16:40

Jeg vil ønske gruppens "beboere" et rigtig godt nytår, med tak for mange
gode debatter i årets løb.
Må det bedste fra 2010 blive det værste i 2011 :)

Lidt uendelig smuk musik fra hjertet til at akkompagnere:

http://www.youtube.com/watch?v=XUNOmN3YVL0

/Alex

Fra : Kert Rats

Dato : 31-12-10 16:45

> [...]
> gode debatter i årets løb.
> Må det bedste fra 2010 blive det værste i 2011 :)
>
> Lidt uendelig smuk musik fra hjertet til at akkompagnere:

Også godt nytår herfra til alle her i vores dejlige musikgruppe.

Bedste nytårshilsner fra

Kert Rats

Fra : P.Petersen

Dato : 31-12-10 17:19

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> gode debatter i årets løb.
> Må det bedste fra 2010 blive det værste i 2011 :)
>
> Lidt uendelig smuk musik fra hjertet til at akkompagnere:

Hej alle.
Også en nytårshilsen til jer her fra.
Mange fede tråde og debatter, glæder mig til de nye.
Og lad os nu se om Aage får samlet mod til, at bevæge sig til det vilde
Tyskland.
http://www.youtube.com/watch?v=_utRS-9-HFU

Med venlig nytårshilsen
Pelle

Fra : Jensen

Dato : 31-12-10 09:21

On 31 Dec., 16:39, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> Jeg vil nske gruppens "beboere" et rigtig godt nyt r, med tak for mange
> gode debatter i rets l b.

Ja, godt nytår til jer alle...og Åge med.

Fra : Kert Rats

Dato : 31-12-10 17:47

"Jensen" <nondesperado@mail.dk> skrev i en meddelelse
On 31 Dec., 16:39, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> Jeg vil nske gruppens "beboere" et rigtig godt nyt r, med tak for mange
> gode debatter i rets l b.

Ja, godt nytår til jer alle...og Åge med.

***********

Selvfølgelig skal Åge-mander med! Han har i indeværende år åbnet mine øjne,
snarere ører, for den fejende og fyrige slagermusik.
Tak for det, Åge!

Venligst

Kert Rats

Fra : Carl Drud

Dato : 31-12-10 18:12

"Alex Linaa" <www.linaa.com> writes:

> Jeg vil ønske gruppens "beboere" et rigtig godt nytår, med tak for mange
> gode debatter i årets løb.
> Må det bedste fra 2010 blive det værste i 2011 :)

Tak i lige måde.

--
Carl

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-12-10 18:34

Den 31-12-2010 16:39, Alex Linaa skrev:
> Jeg vil ønske gruppens "beboere" et rigtig godt nytår, med tak for mange
> gode debatter i årets løb.

Også godt nytår fra mig.

Sergey Parkhomenko og Masha Malinovskaja med et herligt nytårsnummer,
"Happy New Year":

http://www.youtube.com/watch?v=IFqCFRho52c

Henning.

Fra : Michel Sanomi

Dato : 31-12-10 10:38

On 31 Dec., 16:39, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> Jeg vil nske gruppens "beboere" et rigtig godt nyt r, med tak for mange
> gode debatter i rets l b.
> M det bedste fra 2010 blive det v rste i 2011 :)

Også et godt nytår til jer alle herfra. Ja, det er både hyggeligt og
inspirerende at være med her. Jeg har fået åbnet ørerne for meget
musik, jeg egentligt ikke troede jeg kunne lide. Og "drillerierne" kan
man jo altid redde med en smiley

> Lidt uendelig smuk musik fra hjertet til at akkompagnere:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=XUNOmN3YVL0

Særdeles smukt. Og måske nok noget af det, jeg ikke selv lige vil have
tænkt på...

Men når det er nytår, så bør H. C. Lumbye lige støves af. Her lidt til
i aften:

Champagnegaloppen: http://www.youtube.com/watch?v=8L6WauJfwe0

Og i morgen når hårrødderne muligvis skriger efter endnu en
hovedpinepille kan dette smukke stykke musik måske dulme:

Drømmebilleder: http://www.youtube.com/watch?v=XUNOmN3YVL0

Mangee hilsner
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-01-11 10:58

> [...]
> gode debatter i årets løb.
> Må det bedste fra 2010 blive det værste i 2011 :)
>
> Lidt uendelig smuk musik fra hjertet til at akkompagnere:

Tja, musikalske tråde, kan jo altid blive en smagssag.... Men et godt nytår
til alle i gruppen, kan vi vel godt blive enige om, så GODT NYTÅR
allesammen, og det endda uden ondt i håret

M.V.H....Benny..