Varmetråde i forruden...
Fra : Brian Sørup

Dato : 01-01-11 16:26

...hvilke mærker udover Ford har dette udstyr ?
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Leif

Dato : 01-01-11 17:52

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ..hvilke mærker udover Ford har dette udstyr ?

Citroen C5 og Toyota Verso tror jeg.....

/Leif

Fra : Henrik B.

Dato : 02-01-11 15:45

> "Leif" skrev i meddelelsen
> Citroen C5 og Toyota Verso tror jeg.....

Toyota skirver godt nok "varme i forruden". Men mig bekendt er det kun nogle
få tråde, nede ved viskernes anlægsområde, så man kan løsne et par frosne
viskeblade fra ruden....

--
Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Leif

Dato : 02-01-11 19:48

> [...]
> Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
> Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
Var passagerer i en Verso lige inden jul og der tog det ganske kort
tid for at opvarme forruden. Så jeg tror der er flere end lige dem til at
holde viskerne optøede med.

/Leif
Der næsten har skrevet slutseddel på en spritny Ford C-max
med motor.1,6L/150HK/240Nm.

Det er dælme ligesom at køre diesel.

Fra : Henrik B.

Dato : 02-01-11 20:24

> "Leif" skrev i meddelelsen
> /Leif
> Der næsten har skrevet slutseddel på en spritny Ford C-max
> med motor.1,6L/150HK/240Nm.
>
> Det er dælme ligesom at køre diesel.

Nej, det er "dælme ligesom at køre med turbo - akkurat som på en diesel".

Fra : Tom Jensen

Dato : 01-01-11 19:01

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ..hvilke mærker udover Ford har dette udstyr ?
> --
> Brian Sørup
> 1998 Volvo V70 2,5t Aut.
> 1986 Oldsmobile Custom Cruiser

hej
ved mazda 3 og mercedes e også har det -
mhv tom jensen

Fra : René Løweneck

Dato : 01-01-11 19:58

> ..hvilke mærker udover Ford har dette udstyr ?

Land Rover Discovery 2 TD5 ES ))))))))))

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-01-11 20:14

Brian Sørup skrev den 01-01-2011:
> hvilke mærker udover Ford har dette udstyr

Vores Camry og Carina (men kun i den nederste del af frontruden)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 01-01-11 22:29

"Brian Sørup" skrev i meddelelsen

...hvilke mærker udover Ford har dette udstyr ?

Seat Leon TDI170 FR

Fra : ABJ

Dato : 02-01-11 00:08

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ..hvilke mærker udover Ford har dette udstyr ?
> [...]
Mange VAG, men som ekstraudstyr.

Fra : Armand

Dato : 03-01-11 03:23

Den 01-01-2011 16:26, Brian Sørup skrev:
> ..hvilke mærker udover Ford har dette udstyr ?

Jeg mener at kunne forstå at min svogers Safira har "elradiator" i
spalterne til forrude-defrosteren :-/

--
Armand.