Er det bare mig!
Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-12-10 16:13

Hver gang jeg kommer ind på politiken.dk er der rekvalme for
bilannoncer som den nedenfor:

http://politiken.dk/tjek/bilmarked/?ad_car_id=977496

Er det bare mig, der ikke lige fatter at sådan en RS6 ikke kan være
mere end 60 K værd. Der var også en Bims335i til 150K - en 2008'er med
50000 på klokken.

Jeg tror da jeg har givet for meget for mine biler )

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 30-12-10 16:35

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

[...]
------------------
De kræver sikkert pengene forud og sender gerne bilen
Fuck en ringe annoncering - lugter langt væk af useriøsitet IMO...

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-12-10 16:38

On Thu, 30 Dec 2010 16:34:32 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

> [...]
>De kræver sikkert pengene forud og sender gerne bilen
>Fuck en ringe annoncering - lugter langt væk af useriøsitet IMO...

Måske man skulle prøve tricket med at sende en check på 60000 euro og
så bede dem sende forskellen tilbage sammen med bilen )

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 30-12-10 17:01

Måske man skulle prøve tricket med at sende en check på 60000 euro og
så bede dem sende forskellen tilbage sammen med bilen )
----------
Ja det praktiserer de jo også.

Når det er sagt, er de store Audier billige - og det hænger sammen med
omkostningsniveauet. En Stor Audi er urimelig dyr at holde kørende (A8 og
RS6-modeller), siger de, jeg kender, som har een i Sverige. Min egen
erfaring siger det samme - men den er ikke af nyere dato...
(Audi V8 4,2 Executive - http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_V8)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-12-10 17:20

On Thu, 30 Dec 2010 17:00:45 +0100, "Mogens \(K\)"
> [...]

>RS6-modeller), siger de, jeg kender, som har een i Sverige. Min egen
>erfaring siger det samme - men den er ikke af nyere dato...

Jeg har hørt rygter om det - noget med hvad det kostede at have en RS6
fra ny, bare i service. Det var pebret - noget med et nul mere end jeg
er vant til.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 30-12-10 17:14

On Thu, 30 Dec 2010 16:12:55 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>50000 på klokken.
>
>Jeg tror da jeg har givet for meget for mine biler )

Der er et eller andet der siger mig, at sælgeren har oprindelse i en
af de baltiske randstater.

Jungletrommerne har af og til bragt mig det budskab, at befolkningen i
disse randstater har overordentligt vanskeligt ved at kende forskel på
dit og mit.

Lad os sige at denne Audi har tilbragt sin første tid et eller andet
sted i Vesteuropa, og derfra er blevet bortfjernet uden den
oprindelige ejers viden.

Dette er sjældent legalt, og indebærer derfor en risiko for
kostforandring til f.eks. vand og brød. Denne risiko har denne
"sælger" vurderet til 60.000 kr. som han gerne ser at du betaler ham
for ulejligheden.

Forstår du det bedre nu?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-12-10 17:17

On Thu, 30 Dec 2010 17:13:35 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>kostforandring til f.eks. vand og brød. Denne risiko har denne
>"sælger" vurderet til 60.000 kr. som han gerne ser at du betaler ham

Tjooh, når du nu gør det så grundigt - hvorfor er jeg ikke selv kommet
på den tanke ? )

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-10 19:03

> [...]
>
>Jungletrommerne har af og til bragt mig det budskab, at befolkningen i
>disse randstater har overordentligt vanskeligt ved at kende forskel på

hehe, det er nu mit indtryk at de er ganske godt "kørende" i f.eks Litauen. Jeg har
flere gange kigget efter det helt store navi til bimmeren og kan se at de sælges i
stor stil fra en enkelt sælger via. ebay.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-10 19:43

Tom wrote:

> [...]
> Litauen. Jeg har flere gange kigget efter det helt store navi til
> bimmeren og kan se at de sælges i stor stil fra en enkelt sælger via.

uden dna spor .....

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-10 20:00

> uden dna spor .....

tja, der er vist tale om brugt re-import så vidt jeg kan bedømme

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 31-12-10 01:47

Den 30-12-2010 19:03, Tom skrev:
> hehe, det er nu mit indtryk at de er ganske godt "kørende" i f.eks Litauen. Jeg har
> flere gange kigget efter det helt store navi til bimmeren og kan se at de sælges i
> stor stil fra en enkelt sælger via. ebay.

Ham købte jeg fra, da jeg ville skifte mit 4:3 til 16:9. Han gav mig
uden bøvl et billede af serienummeret (hvilket gudskelov matchede den
jeg endte med at købe), og BMW havde ikke noget at sige til enheden.

/Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 31-12-10 07:29

Thu, 30 Dec 2010 16:12:55 +0100, skrev Ivan Madsen, på 10 linier, i

http://politiken.dk/tjek/bilmarked/?bodytype=&make=&model=&fuelTypeID=&engineSize=&priceFrom=&priceTo=&yearFrom=&yearTo=&kmFrom=&kmTo=&v=&z=&na=&ag=&esp=&pr=&ac=&sop=&page_size=15&page_index=&ad_car_id=977485&ci=8&t=15&sc=&so=

Ja det må være den bimmer

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-01-11 13:26

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> De staver ikke særlig godt.

Prøv at kyle teksten ind i translate.google.com og få den oversat fra dansk
til tysk

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i