Le Klint Undercover - montering af indersk~
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 29-12-10 20:05

Hej gruppe,

Jeg har været så uforsigtig at forære konen en Le Klint Undercover lampe
(Medium acryl) i julegave.
I dag fik vi så hængt lampen op og gik i gang med at montere en
inderskærm - men dette gik ikke så nemt som forventet.
først og fremmest var det temmeligt svært at få folien sat sammen med
slidserne som vist i brugsanvisningen - og da vi endelig fik den sat på
plads i lampen, så krøller folien ind ad der hvor den er sat sammen.
For mig ser det ud som om at folien "husker" den krumning den har været
rullet sammen i i kassen.
Er der nogen her som har et godt tip til hvordan man får folien til at
sidde ordentlig på plads ? - jeg har tænkt lidt på at sætte noget
skumgummi eller lign. i klemme et par dage i håb om at folien så får de
rette folder.

Andreas M. Hansen

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 01-01-11 11:47

On 29 Dec. 2010, 20:05, Andreas Møller Hansen <nokk...@hotmail.com>
wrote:

> Er der nogen her som har et godt tip til hvordan man f r folien til at
> sidde ordentlig p plads ?

Jeg kan kun sige, at vi har tre af dem i forskellige størrelser, og vi
har aldrig haft ballade med hverken at klipse inderdelen eller
krumningen.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 01-01-11 21:18

> Jeg kan kun sige, at vi har tre af dem i forskellige størrelser, og vi
> har aldrig haft ballade med hverken at klipse inderdelen eller
> krumningen.

Hej Kevin,

Det lyder interessant - sidder folien så stramt ud mod yderskærmen hele
vejen rundt ?
Jeg tænkte på at prøve at rulle folien op modsat det den er rullet
sammen i pakken for derved at ændre på spændingerne i materialet - men
det står der jo intet om i manualen, så det er nok heller ikke noget som
burde være nødvendigt.

Andreas M. Hansen

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 01-01-11 14:08

On 1 Jan., 21:17, Andreas Møller Hansen <nokk...@hotmail.com> wrote:

> Det lyder interessant - sidder folien s stramt ud mod ydersk rmen hele
> vejen rundt ?

Ja, bestemt. Samlingen kan stort set kun anes indvendigt (vi har et
stormønstret print).

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 02-01-11 16:48

> Ja, bestemt. Samlingen kan stort set kun anes indvendigt (vi har et
> stormønstret print).

Hmmm - og folien sidder helt af sig selv ? - jeg har nu prøvet lidt
mere, og har nu fixeret samlingen med malertape - og så sidder den og
folder ikke indad.
Min plan er at lade den sidde nogle dage for at se om den så kan tages
af når folien har fået faconen.....

Andreas M. Hansen

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 02-01-11 13:19

On 2 Jan., 16:48, Andreas Møller Hansen <nokk...@hotmail.com> wrote:

> Hmmm - og folien sidder helt af sig selv ?

Ja, og der var absolut ikke behov for at gøre alt muligt. Og vi har
endda skiftet en gang, og anden gang gik det lige så nemt.

Spørg forhandleren, det lyder ikke som et optimalt sæt, du har fået
med hjem.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang