Ny radio
Fra : /Peter

Dato : 29-12-10 15:03

Jeg fik en ny spilledåse til min Toyota Previa fra 1995, men jeg kan
ikke få den gamle ud.
hvordan gør man lige det uden at splitte hele bilen ad:?

På forhånd tak....

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-10 15:10

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev :

>Jeg fik en ny spilledåse til min Toyota Previa fra 1995, men jeg kan
>ikke få den gamle ud.
>hvordan gør man lige det uden at splitte hele bilen ad:?

kan du ikke få rammen med støttepædagogen af ?

Alternativer er nede fra højre side af , der er masser af plads til
at kravle ind under mdterkonsollen i sådan en æske

--
Jan_stevns

God Baghjul og godt nyt Hår til alle der mangler !

Fra : /Peter

Dato : 29-12-10 16:17

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> kan du ikke få rammen med støttepædagogen af ?
>
> Alternativer er nede fra højre side af , der er masser af plads til
> at kravle ind under mdterkonsollen i sådan en æske

Ok, jeg kigger der.

Men er det ike noget med nogle stænger der skal stikkes ned i suiderne,
som på den nye radio.
det er bar ikke rigtig til at se hvad det skule være for nogle stænger.
Thansen havde et sæt, men de var ikke til Toyota. - det er heller ike
originalradioen der sidder i.

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-12-10 16:42

Isang tao pinangalanan, /Peter nagsulat:

> [...]
>det er bar ikke rigtig til at se hvad det skule være for nogle stænger.
>Thansen havde et sæt, men de var ikke til Toyota. - det er heller ike

Savklinger fra små nedstrygere kan klare den....
du skal bare klippe/skære enden med tappene af.
--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : alexbo

Dato : 29-12-10 16:44

"/Peter" skrev

> Men er det ike noget med nogle stænger der skal stikkes ned i suiderne,
> som på den nye radio.
Jo.

> det er bar ikke rigtig til at se hvad det skule være for nogle stænger.
Nej det afhænger jo af radioen.

> Thansen havde et sæt, men de var ikke til Toyota. -
Nej for det afhænger af radioen, ikke hvilken bil den sidder i.

>det er heller ike originalradioen der sidder i.
Så bliver det svært, du kan ikke finde nogen stænger, og vi ved ikke hvilken
radio du vil have ud.

Thansen har et sæt med ni forskellige afmonteringsnøgler, måske en af dem
passer til denne anonyme radio.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=4692139722&n=1200267218&pn=-1228934393

mvh
Alex Christensen

Fra : /Peter

Dato : 29-12-10 16:57

> Så bliver det svært, du kan ikke finde nogen stænger, og vi ved ikke
> hvilken
> radio du vil have ud.

Jamen selvfølgelig, det er en Northstar SM-688MPR, jeg ike kan få ud.

> Thansen har et sæt med ni forskellige afmonteringsnøgler, måske en af
> dem
> passer til denne anonyme radio.
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=4692139722&n=1200267218&pn=-1228934393

det er netop det sæt jeg afviste der står bilmodeller og ikke
radiomodeller på!

Fra : alexbo

Dato : 29-12-10 17:23

"/Peter" skrev

> Jamen selvfølgelig, det er en Northstar SM-688MPR, jeg ike kan få ud.

En ALDI ting tror jeg, det bliver nok noget med en nedstrygerklinge som
foreslået, eller trykke den ud fra bagsiden, måske med ramme og det hele.
Når den alligevel skal smides væk, så kan man jo godt være en smule brutal.

Jeg formoder du har en ny monteringsramme til den nye radio.
Du kan se hvordan låsen virker på den, det er nogenlunde samme system på
alle radioer

mvh
Alex Christensen

Fra : ib tinning

Dato : 29-12-10 17:33

kør en tur i byen og når du ser en flok unge mennesker stå og hænge på at
hjørne så er det bare at stoppe og finde smøgerne frem hvis du så spørger
pænt er den ude inden du har røget færdigt

mvh Ib 2620

Fra : Allan F

Dato : 29-12-10 18:44

"ib tinning" <ib@1spambox.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hjørne så er det bare at stoppe og finde smøgerne frem hvis du så spørger
> pænt er den ude inden du har røget færdigt

Og de kan klare fælgene med det samme . . ..

Fra : /Peter

Dato : 29-12-10 17:36

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> Jeg fik en ny spilledåse til min Toyota Previa fra 1995, men jeg kan
> ikke få den gamle ud.
> hvordan gør man lige det uden at splitte hele bilen ad:?
>

> På forhånd tak....

Problemet er løst:
To slidser i siden kunne trykkes ind med det fra den nye radio,
men et eller andet fik radioen tilat side fast, så først da jeg åbnede
askebægret,
gled radioen ud !!

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-10 19:43

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev :

> [...]
>To slidser i siden kunne trykkes ind med det fra den nye radio,
>men et eller andet fik radioen tilat side fast, så først da jeg åbnede

fint nok - jeg har også oplevet lampen til askepotten sad i vejen ;(

Hvis du skal have kopholder monteret, er det med radioen ude sådan
noget foregår