De satans søndags/senior kørere :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-12-10 12:59

http://www.youtube.com/watch?v=rSMQM4ASGRg

Men hende kvinden, hun må da så absolut være fra Norge

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 29-12-10 13:38

On Wed, 29 Dec 2010 12:58:53 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=rSMQM4ASGRg
>
>Men hende kvinden, hun må da så absolut være fra Norge

>--

Mht. skomageren, så er/var han da i den grad søndagsbilist. .o)) Jaja,
så kørte han lidt tidtagning om lørdagen også.

jeg véd ikke hvor damen er fra, men send hende hjem til mig under alle
omstændigheder. De har et bredt udvalg af sprogkurser henne i
ÆldreSagen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 29-12-10 14:54

Den 29-12-2010 13:37, folmer@rasmussen.dk skrev:
> jeg véd ikke hvor damen er fra, men send hende hjem til mig under alle
> omstændigheder. De har et bredt udvalg af sprogkurser henne i
> ÆldreSagen.
Og du skal medbringe oldebarn, for at de vil lukke dig ind ?

/Brian

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 29-12-10 15:00

On Wed, 29 Dec 2010 14:54:11 +0100, Brian <nej@tak.du> wrote:

>Og du skal medbringe oldebarn, for at de vil lukke dig ind ?

>--

Cool cash gør underværker hvor som helst.

Jeg er mere bekymret over, om jeg kan huske hvad jeg skal gøre med
kvinden, hvis jeg får fingre i hende.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-12-10 16:39

Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

>Cool cash gør underværker hvor som helst.
>
>Jeg er mere bekymret over, om jeg kan huske hvad jeg skal gøre med
>kvinden, hvis jeg får fingre i hende.

Gør lige som når du har været ude at mede torsk....

Og Nej! Folmer.....Du skal ikke sælge den.. du skal skille benene
--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 29-12-10 17:01

On Wed, 29 Dec 2010 16:39:10 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

>Gør lige som når du har været ude at mede torsk....
>
>Og Nej! Folmer.....Du skal ikke sælge den.. du skal skille benene

>--

Aaaaarhhhhh ja!

Og når man har gjort det, så bliver man mindet om fisk igen, eller
hur??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-12-10 19:38

Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

klip

>Aaaaarhhhhh ja!
>
>Og når man har gjort det, så bliver man mindet om fisk igen, eller
>hur??

Kommer vel an på hvor heldig du er med medestangen.... Frisk fisk
lugter jo ikke af fisk...

Fra : Jensen

Dato : 29-12-10 09:24

On 29 Dec., 16:39, Claus Fr rup <Cl...@froerup.dk> wrote:
> Isang tao pinangalanan, fol...@rasmussen.dk nagsulat:

> G r lige som n r du har v ret ude at mede torsk....
>
> Og Nej! Folmer.....Du skal ikke s lge den.. du skal skille benene

Hans egne ben?

"Til siden med benene og nyd fileten", som min far altid sagde (når
min mor var uden for hørevidde).

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-12-10 20:29

"Jensen" <nondesperado@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Hans egne ben?

"Til siden med benene og nyd fileten", som min far altid sagde (når

Pikvar?

--
Per
www.campingogbil.dk