Det er jo helt korrekt. Danskere kan ikke ~
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 27-12-10 12:38

Bare for at underbygge den til Norge udvandrede dansker (ham med
radiokoden), som påstår at danskere ikke kan køre bil.

http://www.bt.dk/bttv/clip/15075

For det første står manden og lyver. Han kan umuligt komme så langt ud
i naturen med 20 km/t.

For det andet, så læg mærke til hans adfærd ca. 1:20 inde i klippet.
ikke noget med moderat gasgivning her. Den får s'gu noget at leve af.

Desuden lever manden med den tvangstanke, at bare han kører Volvo, så
kan intet ondt ramme ham.

Et helt Kinderæg af fejlskøn på én dag, det må siges at være i
overkanten.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 27-12-10 13:43

Den 27-12-2010 12:37, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> kan intet ondt ramme ham.
>
> Et helt Kinderæg af fejlskøn på én dag, det må siges at være i

Tja, link om politi og andre i grøften på vestmotorvejen, men ingen Volvo.

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 27-12-10 14:04

> [...]
> kan intet ondt ramme ham.
>
> Et helt Kinderæg af fejlskøn på én dag, det må siges at være i

Der var nok tænk på dette klip

http://www.bt.dk/bttv/clip/44/15113

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 27-12-10 14:25

On Mon, 27 Dec 2010 14:04:01 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Der var nok tænk på dette klip
>
>http://www.bt.dk/bttv/clip/44/15113

>--

Naturligvis.

En stærkt beklagelig fejl fra mi side. Jeg vil forsøge at tage mig
sammen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-12-10 16:14

Den 27-12-2010 12:37, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Bare for at underbygge den til Norge udvandrede dansker (ham med
> radiokoden), som påstår at danskere ikke kan køre bil.
> http://www.bt.dk/bttv/clip/15075

Udfra det, tilsyneladende, mente klip:
http://www.bt.dk/bttv/clip/44/15113

> For det første står manden og lyver. Han kan umuligt komme så langt ud
> i naturen med 20 km/t.

Jeg tror du blander et par ting sammen. Det er den røde bil lidt inde i
klippet der er kommet med 20 km/t, og ikke den i starten.

Han har jo kun den ene side ude over kanten. Det kan lade sig gøre med
alle hastigheder, over nul.

Men dine to andre bemærkninger har sikkert været medvirkende til at han
ikke selv kan komme der fra.

> [...]
> kan intet ondt ramme ham.
> Et helt Kinderæg af fejlskøn på én dag, det må siges at være i

Beklager at måtte "snuppe" den ene.

Til gengæld er det klip du "kom til" at linke til, ikke mindre
interessant.

PotJens, middelmådige køreenskaber og kvajekage.

Fra : Mcwm

Dato : 27-12-10 17:10

Den 27-12-2010 16:13, Finn Guldmann skrev:
> [...]
> klippet der er kommet med 20 km/t, og ikke den i starten.
>
> Han har jo kun den ene side ude over kanten. Det kan lade sig gøre med

Nu ville jeg ikke påpege det, for den første var jo en BMW Men det
har Folmer nok fanget!

> Til gengæld er det klip du "kom til" at linke til, ikke mindre
> interessant.

Ved ikke hvor meget der er om det, men forklaringen iflg betjentene,
skulle være at de selv kørte den i grøften, for ikke at beskadige de
foran holdende. Så er der lidt mere "helt" i det, mener de

Venligst
Mcwm

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-12-10 18:23

Den 27-12-2010 17:10, Mcwm skrev:

> Ved ikke hvor meget der er om det, men forklaringen iflg betjentene,
> skulle være at de selv kørte den i grøften, for ikke at beskadige de
> foran holdende. Så er der lidt mere "helt" i det, mener de

Det er da rimelig godt ramt at de netop ikke rammer den der bil der
allerede er i grøften, men kommer til at holde så førerdøren ikke kan
åbnes.

Men deres hastighed har da vist ikke holdt sig blot i nærheden af det
anbefalede. De er jo på vej op af grøften igen. Det kunne BMW'en vist
ikke klare.

Fra : Mcwm

Dato : 27-12-10 21:36

Den 27-12-2010 18:22, Finn Guldmann skrev:

> Men deres hastighed har da vist ikke holdt sig blot i nærheden af det
> anbefalede. De er jo på vej op af grøften igen. Det kunne BMW'en vist
> ikke klare.
Man "ligger" jo som man har redt

Venligst
Mcwm

Fra : oz3bto

Dato : 27-12-10 16:39

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan intet ondt ramme ham.
>
> Et helt Kinderæg af fejlskøn på én dag, det må siges at være i

Har fundet nogen som er værre til vinterkørsel som danskere .. Nemlig
tyskerne
De køre så langsomt herope at selv danskerne overhaler dem

Fra : From Sydsjælland

Dato : 27-12-10 19:58

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> <folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har fundet nogen som er værre til vinterkørsel som danskere .. Nemlig
> tyskerne
> De køre så langsomt herope at selv danskerne overhaler dem

Hvad er grunden til at du emigrerede til Norge?

Det kan da ikke være sjovt at bo blandt en flok samer, der kun bruger
tiden på at køre op ad bakke eller glo efter om en dansker overhaler en
tysker?

Fra : oz3bto

Dato : 28-12-10 06:24

"From Sydsjælland" <manden@mand.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det kan da ikke være sjovt at bo blandt en flok samer, der kun bruger
> tiden på at køre op ad bakke eller glo efter om en dansker overhaler en

Elsker at stå på ski og køre med hundeslæde .. Søgte så job bare for ski
sesonen da både kæresten og jeg var uden job da sesonen startede.. Endte
begge med fast job og betydeligt bedere løn som i DK

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-12-10 19:24

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> Elsker at stå på ski og køre med hundeslæde .. Søgte så job bare for ski
> sesonen da både kæresten og jeg var uden job da sesonen startede.. Endte
> begge med fast job og betydeligt bedere løn som i DK

Og brændstofpriserne? :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : oz3bto

Dato : 28-12-10 22:29

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> "oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Tænker jeg ikke på.. Privatbilen køre ganske lidt og der har jeg tankkort
til med god rabat.. Hvad jeg fylder på taxaerne betaler chefen og eftersom
vi har vagt 24 timer i døgnet i 5 døgn så bruger man også taxaen til at
handle ind i tage i skibakkerne osv..

Sviger far var ganske glad for denne ordning da han var her.. Fjeldtur i en
land cruiser er betydeligt sjovere som i en bette golf

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-10 20:45

> skrev i meddelelsen news:q6ugh6dntdhb3rirgoocvb48qq3bni21hi@4ax.com...

>For det første står manden og lyver. Han kan umuligt komme så langt ud
>i naturen med 20 km/t.

Bed jeg også mærke i, første gang jeg så klippet. Muligt han kan overbevise
sig selv om
at det kun var 20 Km/t men jeg tror heller ikke på det. Nok nærmere end 40
Km/t vil jeg tippe.

>Desuden lever manden med den tvangstanke, at bare han kører Volvo, så
>kan intet ondt ramme ham.

Jep enig, det er helt utrolig som nogle har af høje tanker om deres udstyr
og egne evner.

"underligt" nok mødte jeg også en blå mondeo mk2 som i dag var røget gennem
2 snedriver
og videre ud i et træ. Hele fronten havde fået et grimt tryk og chauføren lå
på en båre
med halsstøtte ved siden af ambulancen lige da jeg listede mig forbi. Precis
på et af
de stykker med black ice som jeg tager med max. 30 Km/t. Det gjorde han så
ikke og
ud fra skaderne på bilen at dømme var det nok mere en 70 Km/t.
Bilen ligger stadig i træet her til aften ca. 8 timer efter uheldet, men han
have nok heller
ingen kasko.

--
Tom