Kasse til LPer ?
Fra : Peter Heide

Dato : 26-12-10 20:07

Måske lidt OT i denne gruppe men prøver alligevel :

Findes der nogle kasser specielt beregnet til når man skal sende LPer med
posten ?

Har søgt lidt hér og dér uden at finde noget.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-12-10 20:22

Peter Heide skrev:

>Måske lidt OT i denne gruppe men prøver alligevel :
>
>Findes der nogle kasser specielt beregnet til når man skal sende LPer med
>posten ?
>
>Har søgt lidt hér og dér uden at finde noget.

Prøv ved http://www.postdanmark.dk tryk på netbutik og skriv 129533 i søg
produkt-feltet, så kommer der nogen Flexkasse 320x320 x flex frem

Jeg kan desværre ikke lave et direkte link til produktet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 26-12-10 21:00

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv ved http://www.postdanmark.dk tryk på netbutik og skriv 129533 i søg
> produkt-feltet, så kommer der nogen Flexkasse 320x320 x flex frem
>
> Jeg kan desværre ikke lave et direkte link til produktet

Præcis sådan nogle kasser jeg skal bruge.

Jeg siger ; mange tak for hjælpen.

Skal have solgt hele min vinyl samling på QXL, så de kasser er perfekte til
formålet.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-12-10 00:24

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Skal have solgt hele min vinyl samling

DET mener du da ikke?

Fra : Peter Heide

Dato : 27-12-10 03:30

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> DET mener du da ikke?

nope - kun nogen af dem ....

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-12-10 09:40

> nope - kun nogen af dem ....
Så er jeg mere rolig

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-12-10 15:14

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Så er jeg mere rolig

Hvorfor dog det, har du ikke lige deltaget i at rakket ned på stort set
alt.. ?? Man mister ligefrem lysten til at høre musik, efter at have læst
jeres indlæg.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-10 16:30

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dog det, har du ikke lige deltaget i at rakket ned på stort set
> alt.. ?? Man mister ligefrem lysten til at høre musik, efter at have læst
> jeres indlæg.

Øøøøh nå....hmmm....det er så din skæve opfattelse af tingene. Er du sneet
inde siden du ser så enøjet på det? Jeg har stort set aldrig rakket ned på
noget. Hvis du har mistet lysten til at høre musik, skulle du smutte ud og
købe noget nyt af slagsen.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-10 16:34

> [...]
> noget. Hvis du har mistet lysten til at høre musik, skulle du smutte ud og

Benny og Åge er født med modsat fortegn, og et par store skyklapper der
aldrig tillader dem den ædle kunst af selverkendelse. Bare se hvem der skrev
det første brok i denne tråd (som i alle de andre)

Fra : Hauge

Dato : 28-12-10 16:55

Den 28-12-2010 16:34, Alex Linaa skrev:
> Benny og Åge er født med modsat fortegn, og et par store skyklapper der
> aldrig tillader dem den ædle kunst af selverkendelse.

Hm hm.. De er i hvert fald ikke alene i gruppen om denne ædle kunst. Men
det kniber måske med selverkendelsen?

> Bare se hvem der skrev
> det første brok i denne tråd (som i alle de andre)

Hvem brokkede sig over salget? Netop, Allan Brokkelrøv.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-10 17:09

> Hvem brokkede sig over salget? Netop, Allan Brokkelrøv.

Og igen brillerer du udi kunsten, ikke at kunne kende forskel på måben og
brok

Fra : Hauge

Dato : 28-12-10 17:10

Den 28-12-2010 17:08, Alex Linaa skrev:
> Og igen brillerer du udi kunsten, ikke at kunne kende forskel på måben og
> brok

Tjaeh, I må have ondt i tungen af alt den røvslikkeri.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-10 17:26

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Tjaeh, I må have ondt i tungen af alt den røvslikkeri.
>
> /Hauge

Yrdhk....... "De må have en dårlig smag - i munden

HAHAHA

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-10 17:29

meddelelse news:4d1a0f9e$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Yrdhk....... "De må have en dårlig smag - i munden

I er sgu et ynkeligt par dig og Hauge.
Lov mig at ingen af jer forplanter jer. Det ville få negative konsekvenser
for min pension.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-10 17:39

> I er sgu et ynkeligt par dig og Hauge.
> Lov mig at ingen af jer forplanter jer. Det ville få negative konsekvenser
> for min pension.

Ro på. De har sgu aldrig været i nærheden af, at forplante sig

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-10 17:39

> Tjaeh, I må have ondt i tungen af alt den røvslikkeri.
>
> /Hauge

Noget du kender til fra Pan Klubben?

Fra : Hauge

Dato : 28-12-10 17:47

Den 28-12-2010 17:38, Allan Krautwald skrev:
> Noget du kender til fra Pan Klubben?

Næeh, men kan næsten høre mundvandet slime sig igennem gruppen her, når
i klapper hinanden på ryggen.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-10 17:23

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Bare se hvem der skrev det første brok i denne tråd (som i alle de andre)

Ja, vi har opdaget at Linå er alle steder

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-12-10 17:43

> [...]
> aldrig tillader dem den ædle kunst af selverkendelse. Bare se hvem der
> skrev det første brok i denne tråd (som i alle de andre)

Uha dog, det er godt i to har hinanden hva' ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-10 17:22

> [...]
> noget. Hvis du har mistet lysten til at høre musik, skulle du smutte ud og

Nå, jeg troede Rolling Oldefar var det eneste der kunne bruges

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-10 17:41

meddelelse news:4d1a0ea6$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nå, jeg troede Rolling Oldefar var det eneste der kunne bruges
>
> Hilsen Åge
Næeh da. Eftersom de ikke udgiver plader hvert år, er man da nødt til at
købe noget andet også. Men regner da med at deres nye album kommer i 2011.
Heldigvis gik min musiksmag ikke i stå i 1968, da Bjørn Tidmand indspillede
Lille Sommerfugl.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-12-10 17:47

> [...]
> købe noget andet også. Men regner da med at deres nye album kommer i 2011.
> Heldigvis gik min musiksmag ikke i stå i 1968, da Bjørn Tidmand

Egentligt pudsigt, for det lyder jo rent faktisk til at være tilfældet,
for du er da på en eller anden mærkelig måde, strandet i fortiden ..

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-10 17:53

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Heldigvis gik min musiksmag ikke i stå i 1968, da Bjørn Tidmand
> indspillede Lille Sommerfugl.

Nu kom der faktisk også god musik i 1968:

Cream: Sunshine Of Your Love
Beatles: Hey Jude
Doors: Hello I Love You
Steppenwolf: Born to be wild
Rolling Stones: Jumpin' Jack Flash
Manfred Mann: Mighty Quinn
Cream: White Room
Procol Harum: A whiter shade of pale
Iron Butterfly: In a gadda da vida
Deep Purple: Hush

Det var faktisk et af de helt store år i musikken, og til forskel fra den
forvoksede puppe, holder det meste af det den dag i dag ;)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-10 18:07

> Det var faktisk et af de helt store år i musikken, og til forskel fra den
> forvoksede puppe, holder det meste af det den dag i dag ;)

Ja og nogle af rockmusikkens store albums kom også det år

Fra : Hauge

Dato : 28-12-10 18:10

Den 28-12-2010 18:07, Allan Krautwald skrev:
> Ja og nogle af rockmusikkens store albums kom også det år

Ja der kom meget godt det år!

Men der er nu også kommet en del godt siden, måske skulle I prøve at
høre det..

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-10 18:17

> Ja der kom meget godt det år!
>
> Men der er nu også kommet en del godt siden, måske skulle I prøve at høre
> det..
>
> /Hauge

Helt sikkert. Og der kommer skam meget godt stadigvæk ind imellem, så der
kan vi ikke være så uenige

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-10 18:32

> Helt sikkert. Og der kommer skam meget godt stadigvæk ind imellem, så der
> kan vi ikke være så uenige

På typisk Hauge-maner, så tror han, at skriver man om én ting, her et
årstal, at man intet ved om andet.
Lad ham nu bare blive i sin boble af uvidenhed, mens vi så f.eks. kan lytte
til et af dette års store albums:
http://www.youtube.com/watch?v=dwxUgefMStM

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-12-10 18:57

> [...]
>
> Det var faktisk et af de helt store år i musikken, og til forskel fra den
> forvoksede puppe, holder det meste af det den dag i dag ;)

Ja det var vist et helt godt år....

Skal ikke kunne sige det helt præcist, men var det ikke
Waiting for the sun, der kom i 68 ?
Men selvfølgelig, Hello i love you, er jo godt nok på det album.

Men det er sådan set ikke interessant, det er mere interessant,
Hvorfor titelnummeret Waiting for the sun IKKE er....

Nogen der har en forklaring på det ?????

Også i 68 at Byrds udgave Sweetheart of the rodeo
Simon & Garfunkel kom med både Bookends & Sounds of silence
Byrd Brothers med The notorious
Rolling Stones med Beggars Banquet...
Seekers, Sandie Shaw, Four tops, Dave Berry, Bobby vee...
Hans W Petersen, Jørgen Ingmann udsendte Apache...
Både Larry Finnegan, og Sven Ingvars... Og nå ja,
Inden Åge siger noget... Heintje udsendte sit debut album...

Så jo, 1968 var et rigtigt fedt år.... Ingen tvivl om det.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-12-10 17:42

> [...]
> noget. Hvis du har mistet lysten til at høre musik, skulle du smutte ud og

Ja selvfølgelig er det mig der er skæv, alt andet ville da være utænkeligt
)

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-10 18:07

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Ja selvfølgelig er det mig der er skæv, alt andet ville da være utænkeligt
> )
>
> M.V.H....Benny..

Ja du har vel tilplantet markerne med hamp

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-12-10 18:35

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Ja du har vel tilplantet markerne med hamp

Der er da noget godt ved Hamp, men jeg tror ikke du kan
fortælle mig, hvad det er....
Det hænder da der vokser en enkelt eller to... Men nok
ikke lige den slags du tænker på. For jeg lægger da en del frø ud

M.V.H....Benny..