Den 23-12-2010 08:28, TocOne skrev:
> Hejsa Jura Gruppe
>
> Først og fremmest : GLÆDELIG JUL til alle herinde :)
>
> Jeg har bestilt nogle reservedele hos en online forhandler.
> Da jeg modtog delene, viste det at forhandleren havde sendt de forkerte.
>
> Han fremsender selvfølgelig de rigtige, men vil nu have jeg skal
> sende de forkerte dele retur ?
> Hvilket selvfølgelig er meget fair, men......
>
> Mit spørgsmål er så - Skal jeg selv betale for den forsendelse ?
Her er lidt information fra e-handelsfondens hjemmeside:
"Når du vil reklamere over en vare
1. Jeg har fået en forkert vare. Skal sælger eller jeg betale for at
sende varen retur? Netbutikken skal betale omkostninger til
returforsendelse i hele reklamationsperioden på 24 måneder."
Kilde:
http://www.e-handelsfonden.dk/vaerd-at-vide-om-nethandel.aspx