Ny grill-sang til Kruttes ære
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-12-10 21:36

Så er RANDFICHTEEN på gaden med et nyt hit special-indspillet til Krutte i
Svendborg.

Sangen til Kruttes ære.

RUPS AM GRILL (En rigtig grillbar-sang):
http://www.youtube.com/watch?v=EKL-46c_JTI&NR=1

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 23-12-10 23:10

Hej
On 23-12-2010 21:36, Åge Halldorsson wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=EKL-46c_JTI&NR=1

Lalalalalaalaalalaaalalalalaaaaaaa. Ich dreh die wurste um, Ich steh am
grill mit zange in die hand...

Priceless!

God jul Åge

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-12-10 23:21

"Martin [TMM]" <tmm@--FJERNDETTE--trutter.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Lalalalalaalaalalaaalalalalaaaaaaa. Ich dreh die wurste um, Ich steh am
> [...]

Selv god jul
og skål i skiwet

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-12-10 23:26

"Martin [TMM]" <tmm@--FJERNDETTE--trutter.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Lalalalalaalaalalaaalalalalaaaaaaa. Ich dreh die wurste um.
Krutte steh am grill, mit zange in die hand...

> Priceless!

eller oversat til dansk via "Google-oversæt":

Lalalalalaalaalalaaalalalalaaaaaaa. Jeg henvender mig til pølsen.
Krutte står ved grillen, med tangen i hånden...

Uvurderlig

Fra : Martin [TMM]

Dato : 23-12-10 23:30

Hej Åge
On 23-12-2010 23:25, Åge Halldorsson wrote:
> eller oversat til dansk via "Google-oversæt":

Pas på med det. Det giver latterkramper!

> Uvurderlig

Som din østrigske ven ville have sagt det: Kostenlos!

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 23-12-10 23:29

Den 23-12-2010 23:25, Åge Halldorsson skrev:
> Krutte står ved grillen, med tangen i hånden...

Er det denne Krutte?
http://www.youtube.com/watch?v=dTboeIRfbDo

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-12-10 00:00

"Martin [TMM]" <tmm@--FJERNDETTE--trutter.dk> skrev i meddelelsen

> Priceless!

> Mvh
> Martin

Det er sån en rigtig spasmager-gruppe, som lige er startet op igen, efter
2-3 års planlagt pause.
De pjatter meget i sangene.
http://www.randfichten.de/rafi-medien-media.html

Ham med grillen har forøvrigt en søn, som ligesom farmands gruppe, også er
en af de meget populære tyske sang-navne.
Han er nok Tysklands største sang-kinder-star og hedder "Toni". Han ligner
sin far angående det spasmager-agtige. Her kan du høre ham synge.
http://www.youtube.com/watch?v=LSkyZQnryAs&feature=related

Toni Unger på My.space:
http://www.myspace.com/video/okees/toni-unger/30701151

og en tv-undendelse om ham: http://www.56.com/u47/v_MjMzNTMwMzY.html

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-12-10 23:18

meddelelse news:4d13b2d4$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Svendborg.
>
> Sangen til Kruttes ære.
>
> RUPS AM GRILL (En rigtig grillbar-sang):

Skal det handle om pølser, så hellere denne
http://www.youtube.com/watch?v=a4JSE32fuOc