Berlingo Kopholder
Fra : Karsten Krambs

Dato : 23-12-10 01:21

Min Berlingo '98 er født uden kopholder, jeg prøvede at købe en
kopholder til døren - som med et beslag kiler sig ned mellen dør og
rude. Problemet er at Berlingoens dør er så tyk et beslaget ikke
passer.

Nogen der har en Berlingo - og har input.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-12-10 09:30

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rude. Problemet er at Berlingoens dør er så tyk et beslaget ikke
> passer.
>
> Nogen der har en Berlingo - og har input.

Mellem dør og rude giver måske ridser i ruden på lang sigt. Jeg ville købe
en kopholder med en sugekop til ruden - den bevirker dog at man skal passe
på at huske, at man ikke kan køre ruden hele vejen ned.

Jeg ved ikke hvor man kan købe dem - jeg købte mine i Tyskland, tror jeg
(det er mange mange år siden).

--
Per
www.campingogbil.dk