Jeff Roope kuren
Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-08-01 21:26

Min søn, Magnus på 2½ har leukæmi (AML) og vi har forsøgt os med Jeff Roope
kuren. Magnus vil ikke sluge kapslerne og får derfor pillerne i pulverform
via sin sonde.

Er der nogen der har erfaring med hvor hurtigt vi bør kunne spore en
forbedring via kuren??

Vi har flere gange oplevet at mixturen stopper sonden, så ny skal lægges i
og at Magnus kaster op umiddelbart efter indtagelse/indsprøjtning af kuren.
Nogle tips fra jer???

Hvis der er nogen der har godt/skidt at sige, hører jeg det meget gerne!!!

:] Have a smiley day.....and a CrazyNight!
Kenneth Lund Petersen, koordinator
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : /arcana

Dato : 08-08-01 21:48

"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote in message

> Hvis der er nogen der har godt/skidt at sige, hører jeg det meget gerne!!!

Hvis du har nogen oplysninger om, hvad denne kur består af (jeg har aldrig
hørt om den), så vil jeg meget gerne hjælpe, hvis jeg kan!

Jeg prøver at søge noget info på nettet, men hvis du kan give nogen
oplysninger, så kom med det!

--
Mange venlige hilsner
/arcana

Fra : /arcana

Dato : 08-08-01 21:54

"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote in message

Jeg har lavet en lyn-søger. Jeff Roopes kur er en kombination af
leverstyrkende- og regenererende planter, samt antioxydanter. Hvis du kan få
disse piller til en ikke ublu pris (de bør efter ingredienserne at dømme
ikke være forfærdelig dyre, måske et par hundrede kroner til en måneds
forbrug), er de efter min mening værd at prøve - vel at mærke SAMMEN MED den
lægelige behandling din søn får i øjeblikket.

Det ser rimelig fornuftigt ud. Jeg kender mange af de planter, som indgår i
kuren. De kan (som JR selv siger) ikke helbrede cancer, men de kan
understøtte din søns krops generelle mulighed for at komme ovenpå.

Go for it!

/arcana

Fra : nils gert høj waale

Dato : 04-09-01 15:41

Jeg kender et tilfælde, hvor leukæmi blev helbredt med propolis, i
samarbejde med lægerne på richhospitalet.
kærlig hilsen Nils

Fra : /arcana

Dato : 05-09-01 08:39

"nils gert høj waale" <nighwa@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg kender et tilfælde, hvor leukæmi blev helbredt med propolis, i
> samarbejde med lægerne på richhospitalet.

Henvisning, tak? Er forsøget offentliggjort? Hvem deltog?
Mener du at propolis kan helbrede leukæmi, eller hvad?

/arcana