"vintervejr.dk." ?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-12-10 09:38

Jeg troede at de der kameraer der viser vejene fandtes på vintervejr.dk
men dér kan jeg ikke finde noget!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jensen

Dato : 21-12-10 01:45

http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=19859

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-12-10 09:55

Jensen har bragt dette til os:
> http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=19859

Takker! :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 21-12-10 10:09

On Tue, 21 Dec 2010 09:37:36 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Jeg troede at de der kameraer der viser vejene fandtes på vintervejr.dk
>men dér kan jeg ikke finde noget!?

http://vintertrafik.dk Der er hvad du ønsker - ellers kan du finde
web-kameraerne på trafikken.dk. Sammen med her til morgen 100
køvarsler rundt omkring

Fra : Bjørn J.

Dato : 21-12-10 12:10

KLIP

> Jeg troede at de der kameraer der viser vejene fandtes på vintervejr.dk
> men dér kan jeg ikke finde noget!?

Så må du have fat i Rudolf !

http://vimeo.com/18011018

Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mcwm

Dato : 21-12-10 16:15

Den 21-12-2010 12:10, Bjørn J. skrev:
> Så må du have fat i Rudolf !

Han er jo lige så lost "Rudolph lost somewhere around Manchester or
Cheshire"

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 21-12-10 16:37

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han er jo lige så lost "Rudolph lost somewhere around Manchester or
> Cheshire"

Han kan ikke finde nogen søde børn ... on the island..., men til sidst
lykkes det, han finder ét (1) og slæden lander..)