Julemusik with a twist ;)
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-10 09:17

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-12-10 10:26

> Endelig noget julemusik der er til at holde ud at høre på:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HyWkD1pPReg
>
> http://www.youtube.com/watch?v=p54CMth4Jpg
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vKkFY-4HWvY
>

> Og så er der en hel CD med det
> http://en.wikipedia.org/wiki/We_Wish_You_a_Metal_Xmas_and_a_Headbanging_New_Year

Nå ja, lad da gå, hvis man ikke kan undvære borgerkrig i øregangene

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-10 11:24

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Nå ja, lad da gå, hvis man ikke kan undvære borgerkrig i øregangene
>
> M.V.H....Benny..

DU GODESTE , det var dog en uhyrligt omgang larm - Jeg troede 3. verdenskrig
var udbrudt?
Nu synes jeg al julestemning forsvandt. Kunne kun høre noget larm. Hvor
var lige det juleprægede i de links?
Hilsen Åge

PS: Vi prøver lige at få julestemningen tilbage igen.

Her i den mere rolige afdeling:
http://www.youtube.com/watch?v=0tjx_F9vyMg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Jlpw8izSgmM&feature=related
www.youtube.com/watch?v=vFbssG9H1Qw
http://www.youtube.com/watch?v=qiccyFL2_hg&feature=related

og så skruer vi lige op:
http://www.youtube.com/watch?v=Yyrm4yQjzS4&playnext=1&list=PL84B2DE7C4D9B6527&index=59Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-12-10 13:29

meddelelse news:4d10805e$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> var lige det juleprægede i de links?
> Hilsen Åge
>
> PS: Vi prøver lige at få julestemningen tilbage igen.

Kommer da helt i tanker om, jeg har glemt at spille ShuBi-Forty....
Det må der bestemt rådes bod på.... Der var ingen umiddelbar genkendelse, så
du må nøjes med denne

http://www.youtube.com/watch?v=fXlyRjshoGc

Vak Vak, har selv 4 Vak Vak

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-10 14:39

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> [...]

Og her har du så udstillet i glas og ramme, hvem der er de intolerante
personer i denne gruppe. Hvem andre end dig og Åge har denne sygelige trang
til at kalde alt det I ikke forstår for larm?

I rest my case

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-12-10 14:46

> [...]
> personer i denne gruppe. Hvem andre end dig og Åge har denne sygelige
> trang til at kalde alt det I ikke forstår for larm?

Jamen det er da interessant at høre, at du syntes...
At fordi den udlægning du har valgt,
ikke ville ende i vores favoritgruppe,
så begynder at kalde os for intolerante.

Men OK, jeg vil tillade mig at vende den om...
Det må jo være dig, der er den intolerante..
Siden du ikke tillader os, at have vores egen
mening og musiksmag...

Hvorfor skal vi absolut dele smag med dig ??

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-10 14:55

> Jamen det er da interessant at høre, at du syntes...
> At fordi den udlægning du har valgt,
> ikke ville ende i vores favoritgruppe,
> så begynder at kalde os for intolerante.

Sig mig, kan du ikke læse ordet "Larm" i det ovenstående?
I hvilken bog er det lige det er blevet god tone, at kalde andre menneskers
musk for larm?
Hvis I ikke kan lide det, så hold dog kæft til en forandring. Hele verden
sidder altså ikke og venter på hvad I to tosser mener om alt, så hvorfor
bruge energi på at være negativ hele tiden

> Men OK, jeg vil tillade mig at vende den om...
> Det må jo være dig, der er den intolerante..
> Siden du ikke tillader os, at have vores egen
> mening og musiksmag...
>
> Hvorfor skal vi absolut dele smag med dig ??

Du fatter ikke en pind af hvad folk skriver. Det må være svært at gå igennem
livet med så lavt et balancepunkt.

Og så fik du filteret igen.
Jeg gider ikke spilde mere tid på dine skriverier, der absolut ikke giver
nogen logisk mening.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-12-10 18:18

> [...]
>
> Og så fik du filteret igen.
> Jeg gider ikke spilde mere tid på dine skriverier, der absolut ikke giver

Jo, det kan jeg godt. Men hvad pokker har det med mig at gøre.
Efter som du svarer i flertal, må jeg gå ud fra, jeg var incl.

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-12-10 10:33

Den 21-12-2010 09:16, Alex Linaa skrev:
> Endelig noget julemusik der er til at holde ud at høre på:
> http://www.youtube.com/watch?v=HyWkD1pPReg
> http://www.youtube.com/watch?v=p54CMth4Jpg
> http://www.youtube.com/watch?v=vKkFY-4HWvY

"Run Rudolph Run" som også er på den CD du henviser til, husker jeg med
"Grateful Dead":

http://www.youtube.com/watch?v=cn9v4KS7FMA

John Lennon's "Happy Xmas" er formentlig nævnt i en af de seneste tråde,
men her er den igen:

http://www.youtube.com/watch?v=WUCbZhIfQbA

Anne Linnets nye juleplade er jeg spændt på at høre. Jeg er ikke Linnet
fan, men et par gange har hun ramt noget der har sagt mig lidt.
Jeg kan endnu ikke finde link på YouTube?

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-10 17:34

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Run Rudolph Run" som også er på den CD du henviser til, husker jeg med
> "Grateful Dead":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=cn9v4KS7FMA

Nice. Den kendte jeg ikke :)

> Anne Linnets nye juleplade er jeg spændt på at høre. Jeg er ikke Linnet
> fan, men et par gange har hun ramt noget der har sagt mig lidt.
> Jeg kan endnu ikke finde link på YouTube?

Jeg kan heller ikke finde det, men der er da et resultat af samarbejdet med
Johannes Møllehave:
http://www.youtube.com/watch?v=hM-0zmYjybY

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-10 11:09

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Endelig noget julemusik der er til at holde ud at høre på:

som f.eks. den her:
http://www.youtube.com/watch?v=sjur2t2UFYU

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-12-10 11:16

> Endelig noget julemusik der er til at holde ud at høre på:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HyWkD1pPReg
>
> http://www.youtube.com/watch?v=p54CMth4Jpg
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vKkFY-4HWvY

Jeg er ellers ikke meget for, at man rører John Lennons sange, da det ofte
ender i noget svagt sammenlignet med originalen...men denne version af Happy
Xmas sidder lige i skabet og version af Silver Bells er også fantastisk.

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-10 17:31

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ellers ikke meget for, at man rører John Lennons sange, da det ofte
> ender i noget svagt sammenlignet med originalen...men denne version af
> Happy Xmas sidder lige i skabet

Jeg har det som regel på samme måde, men jeg synes at denne version er lavet
med så meget respekt for originalen, selv om den er markant anderledes, at
den tager nummeret til nye højder.
Og Steve Lukathers guitarsolo forringer det jo ikke ligefrem :)

/Alex

Fra : P.Petersen

Dato : 21-12-10 18:06

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> Endelig noget julemusik der er til at holde ud at høre på:

> [...]

Ja, det er fedt.
Men x-mas med et twist indbefatter for mig også dem her:
Joey.
http://www.youtube.com/watch?v=v9SYbxMf_f0&feature=related

Trans-Siberian Orchestra. http://www.youtube.com/watch?v=45wmyMgyZuY

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-10 18:11

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Men x-mas med et twist indbefatter for mig også dem her:
> Joey.
> http://www.youtube.com/watch?v=v9SYbxMf_f0&feature=related

Ramones er altid godt.

> Trans-Siberian Orchestra. http://www.youtube.com/watch?v=45wmyMgyZuY

Holy crap, totalt fed stemme, og et fantastisk nummer :)

Fra : -=JF=-

Dato : 21-12-10 18:36

Den 21/12/10 18.06, P.Petersen skrev:
> Trans-Siberian Orchestra. http://www.youtube.com/watch?v=45wmyMgyZuY

Dem kendte jeg ikke - men for fa'en det lyder godt!
De må lyttes lidt mere til!

--
Mhv.
John

Fra : -=JF=-

Dato : 21-12-10 18:28

Den 21/12/10 09.16, Alex Linaa skrev:
> Endelig noget julemusik der er til at holde ud at høre på:

Det var ikke ringe det

Her er mit bud:
http://www.youtube.com/watch?v=6_1X-VEhHFc

Den CD kører på repeat på mit kontor i disse dage!

--
Mhv.
John

Fra : P.Petersen

Dato : 21-12-10 19:36

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Her er mit bud:
> http://www.youtube.com/watch?v=6_1X-VEhHFc
>
> Den CD kører på repeat på mit kontor i disse dage!

Ja, det er "Twisted" på mere end en måde.
Hvad med dem her?
http://www.youtube.com/watch?v=-GNtipSggWY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=R-iUgyX8IXk&feature=related
Den her er også sjov.
http://www.youtube.com/watch?v=0625ax8cR0A&feature=related

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : -=JF=-

Dato : 21-12-10 19:44

Den 21/12/10 19.36, P.Petersen skrev:
> Den her er også sjov.
> http://www.youtube.com/watch?v=0625ax8cR0A&feature=related

Mnjaeh... Nu ramte du lige ind i en af mine meget få hade-ting indenfor
musik... Growling lyder i mine øren helt af helvede til.

--
Mhv.
John

Fra : P.Petersen

Dato : 21-12-10 19:49

> Mnjaeh... Nu ramte du lige ind i en af mine meget få hade-ting indenfor
> musik... Growling lyder i mine øren helt af helvede til.

> [...]

Har det selv på samme måde, men det var nu også mere det humoristiske
end det musikalske jeg gik efter med den. :)))
Så du får lige en anden.
Ikke heavy men meget smuk og ikke så tit hørt.
Pretenders. http://www.youtube.com/watch?v=Nmx3QC7n6sk&feature=related

Med venlig hilsen
Pelle