Gæt en bil
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-10 13:09

Nogen der kan se hvad det er for en?
http://www.perbeer.dk/gaetenbil.jpg

Førstepræmien er 1 pose sne.
Andenpræmien er 2 poser sne.

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 19-12-10 13:21

On Sun, 19 Dec 2010 13:09:04 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Nogen der kan se hvad det er for en?
>http://www.perbeer.dk/gaetenbil.jpg
>
>Førstepræmien er 1 pose sne.
>Andenpræmien er 2 poser sne.
>

>--

Det ligner en Scorpio med sne på.

Jeg nævner ikke årgangen, fordi jeg helst vil have andenpræmien.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-10 13:53

>skrev i meddelelsen news:s1urg6dlia84jvdmhbbfuuk15ibl3nen0d@4ax.com...
>
>Det ligner en Scorpio med sne på.

Det ikke bare ligner, det er det osse:
http://www.perbeer.dk/gaetenbil2.jpg
Dette billede er fra fredag eftermiddag.

http://www.perbeer.dk/gaetenbil.jpg
er taget lørdag formiddag. Efterfølgende kom der vel ca. 10-15cm sne mere.

>Jeg nævner ikke årgangen, fordi jeg helst vil have andenpræmien.

Jeg overvejede faktiskt at dele præmier ud, helt ned til en tiendeplads, men
opdagede så, at det er ved at være jul og ikke har råd alligevel

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 20-12-10 03:39

Per Beer Hansen forklarede:

> Det ikke bare ligner, det er det osse:
> http://www.perbeer.dk/gaetenbil2.jpg
> Dette billede er fra fredag eftermiddag.

Nem nummerplade du har dig

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-12-10 08:41

Brian Vestergaard sendte dette med sin computer:
> Nem nummerplade du har dig

Bare vildt at gi 7000 for såen en!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-12-10 12:00

>"Hans Paulin (6310)" skrev i meddelelsen

Ja ik', den kan jeg da huske

>Bare vildt at gi 7000 for såen en!

7000,- ?
Jeg har kun givet Skr 180,- ovre i sverige (www.funplate.se).
Jeg forstår så heller ikke hvorfor bilen aldrig skal til syn, men jeg klager
ikke.
Jeg skulle heller ikke hverken udfylde indreg. attest eller tegne
forsikring, så alt i alt, en meget billig løsning

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-12-10 13:38

Per Beer Hansen har bragt dette til os:
> 7000,- ?
> Jeg har kun givet Skr 180,- ovre i sverige (www.funplate.se).

Nu har jeg osse bestilt 2!

I eftermiddag kører jeg til Flensborg og henter mig en (vælg selv
yndlingsbil) ;)

> [...]
> ikke.
> Jeg skulle heller ikke hverken udfylde indreg. attest eller tegne forsikring,

Dét må jeg nok sige; det lyder som noget med fremtid i!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian

Dato : 19-12-10 13:27

"Per Beer Hansen" skrev i meddelelsen

> Nogen der kan se hvad det er for en?
> http://www.perbeer.dk/gaetenbil.jpg

Ahh... den er for svær, men ved siden af holder en en Peugeot 306

> Førstepræmien er 1 pose sne.
> Andenpræmien er 2 poser sne.

Kan præmien sendes, eller er det afhentning ?

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-10 13:55

>"Brian" skrev i meddelelsen
>Ahh... den er for svær, men ved siden af holder en en Peugeot 306

Godt set

>Kan præmien sendes, eller er det afhentning ?

Den kan sagtens sendes, men afhængigt af hvor i landet du bor, så bliver den
måske først leveret i nat eller i morgen.
Tjek selv track & trace på www.vejret.dk

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 19-12-10 13:59

On Sun, 19 Dec 2010 13:54:44 +0100, "Per Beer Hansen"

> [...]
>
>Den kan sagtens sendes, men afhængigt af hvor i landet du bor, så bliver den
>måske først leveret i nat eller i morgen.

Hvad satan??!!

Sender du uemballeret? .o))

Nå, det er i orden. Hvor stor en pose skal jeg så stå derude og vente
på sner fuld. Mao. hvor generøs har du været?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-10 17:16

>skrev i meddelelsen news:i70sg6l3ltk752vuo0v83q8eu8hbqt88lq@4ax.com...
>
>Hvad satan??!!
>
>Sender du uemballeret? .o))

Jajada, vi skal jo skåne miljøet

>Nå, det er i orden. Hvor stor en pose skal jeg så stå derude og vente
>på sner fuld. Mao. hvor generøs har du været?

Du ta'r bare den største pose/sæk du har og så står du bare og venter til
den er fuld

Nu vi taler om en sæk, ved du så hvad ligheden er på en støvsuger og en
kone?

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-10 14:35

> Nogen der kan se hvad det er for en?
> http://www.perbeer.dk/gaetenbil.jpg

I følge denne gruppe, så der den slags ikke at benævne som køretøjer,
men som færger.

and that is all I have to say about that

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-10 17:18

>"Uffe Bærentsen" skrev i meddelelsen
>I følge denne gruppe, så der den slags ikke at benævne som køretøjer,
>men som færger.

Ja det er en hel rum-færge

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-10 17:46

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev :

>I følge denne gruppe, så der den slags ikke at benævne som køretøjer,
>men som færger.
>
>and that is all I have to say about that

Hmmmm....... Hvordan gik det lige med _din_ færge, der viste sig at
være en jolle :)

--
Jan_stevns

God Jul og gdt nyt Hår til alle der mangler !

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-10 17:57

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Hmmmm....... Hvordan gik det lige med _din_ færge, der viste sig at
> være en jolle :)

Crash!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-10 19:22

>Crash!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tro mig - jeg grinte i skægget !

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-10 19:36

> Tro mig - jeg grinte i skægget !

Det tror jeg da gerne.......

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-10 19:45

>Det tror jeg da gerne.......

Gu' ved hvornår nogen bliver nysgerrige :)

Minder lidt om når fruen og jeg står inde på Rådhuspladsen og kigger
op i luften ...........

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-10 20:04

>"jan_stevns" skrev i meddelelsen
>
>Gu' ved hvornår nogen bliver nysgerrige :)

Det gør vi nu....
Fortæl, fortæl

Jeg mindedes lige min gamle Sierra:
http://www.perbeer.dk/sierra.jpg
Det er "kun" 9 år siden i morgen, at den måtte lade livet til en gammel
Kadett D, med en jule-fortravlet kvinde bag rattet

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-10 20:13

> Det gør vi nu....
> Fortæl, fortæl

Historien er ikke længere end når noget er for godt til at være sandt, så
hold snitterne væk.
og lad være med at betale noget som helst forskud (så sælger ikke sælger til
anden side).

At det så ikke var de store beløb er kun godt for mig.

Om jeg ærgrer mig?
Næ, jeg er kommet videre og kan grine af det

Om jeg vil begå samme fejl igen?
Selvfølgelig ikke, jeg finder hele tiden på nye fejl at begå

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-12-10 20:28

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> [...]
> Det er "kun" 9 år siden i morgen, at den måtte lade livet til en gammel
> Kadett D, med en jule-fortravlet kvinde bag rattet

Jammen så mindes jeg lige imens min egen gamle Kadett.

http://ufferavn.dk/dfb/krashdetten.jpg

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mcwm

Dato : 19-12-10 20:47

Den 19-12-2010 20:28, Uffe Ravn skrev:

> Jammen så mindes jeg lige imens min egen gamle Kadett.
>
> http://ufferavn.dk/dfb/krashdetten.jpg

Og det værste var ikke at nogen dyttede op i den, men at de efterlod
storskraldet i den, da de forsvandt! Magen til frækhed

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-10 20:56

Mcwm <newsFJERN@glostrup.it> skrev :

>Og det værste var ikke at nogen dyttede op i den, men at de efterlod
>storskraldet i den, da de forsvandt! Magen til frækhed

Så skulle du have set Uffe's rekord :)

Jeg tror minsandten der lå en komplet Rekord i reservedele indeni :)

Fra : Mcwm

Dato : 19-12-10 21:06

Den 19-12-2010 20:56, jan_stevns skrev:

> Jeg tror minsandten der lå en komplet Rekord i reservedele indeni :)

Jamen hvis du har en der skal smides ud, så har jeg skraldet, så skal vi
hurtigt slå den rekord. Satme om så vi skal kremere nogen for at fylde
den op til randen!

Venligst
Mcwm

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-12-10 23:03

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev

Det var tæt på.

> Jamen hvis du har en der skal smides ud, så har jeg skraldet, så skal vi
> hurtigt slå den rekord. Satme om så vi skal kremere nogen for at fylde den
> op til randen!

Jeg har en Rekord der skal smides ud, jeg skal også gerne fylde den til
randen med Rekordstumper, eller for dens sags skyld dække den helt med
Rekordstumper, bare du kommer og henter den.

Kom nu, bordet fanger!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-12-10 23:05

Uffe Ravn formulerede spørgsmålet:
> Kom nu, bordet fanger!

Ja' vidne!

(hva er der sket!? )

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-12-10 23:15

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev

> Ja' vidne!
>
> (hva er der sket!? )

Ikke andet end at jeg har indset at tiden er løbet fra at køre i Rekord,
derfor vil jeg af med alle de gamle stumper der ligger og fylder her inden
døre.
Rekorden selv står dog udenfor.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-12-10 23:37

Efter mange tanker skrev Uffe Ravn:
> jeg har indset at tiden er løbet fra at køre i Rekord, derfor vil jeg af med
> alle de gamle stumper der ligger og fylder her inden døre.

Ok :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 20-12-10 00:31

Den 19-12-2010 23:03, Uffe Ravn skrev:
> Kom nu, bordet fanger!
Jaja du, men det var jo et tilbud til Jan om at slå din rekord, med
Rekord!

Men er problemet så stort, kan vi vel slæbe lortet i Storebælt(er vist
det der er nærmest på dig)

Venligst
Mcwm

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-12-10 01:00

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev
:
> Jaja du, men det var jo et tilbud til Jan om at slå din rekord, med
> Rekord!

Gamle biler skal man ikke slå på!
Med mindre man er i færd med at reparere dem.

> Men er problemet så stort, kan vi vel slæbe lortet i Storebælt(er vist det
> der er nærmest på dig)

Nix putte, så vil Storebælt jo lynhurtigt blive til Det Røde Hav!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mcwm

Dato : 20-12-10 01:43

Den 20-12-2010 00:59, Uffe Ravn skrev:

> Nix putte, så vil Storebælt jo lynhurtigt blive til Det Røde Hav!

Døde hav

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-12-10 22:00

Uffe Ravn formulerede søndag:
> Jammen så mindes jeg lige imens min egen gamle Kadett.
>
> http://ufferavn.dk/dfb/krashdetten.jpg

Amatør! :

http://www.zofiaoghans.dk/enbilist.jpg

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 19-12-10 22:04

Den 19-12-2010 21:59, Hans Paulin (6310) skrev:
> Uffe Ravn formulerede søndag:

> Amatør! :
>
> http://www.zofiaoghans.dk/enbilist.jpg

Næ hov, hør nu; Den spand er ikke så kunstnerisk smadret at den kan
indeholde skrald af samme mængde som Uffes. Den er jo bare ødelagt

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-12-10 22:09

Den 19-12-2010, skrev Mcwm:
> Næ hov, hør nu; Den spand er ikke så kunstnerisk smadret at den kan indeholde
> skrald af samme mængde som Uffes. Den er jo bare ødelagt

Hér er den anden side af historien ;) :

http://www.zofiaoghans.dk/ogherses.jpg

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 19-12-10 22:16

Den 19-12-2010 22:08, Hans Paulin (6310) skrev:

> Hér er den anden side af historien ;) :
>
> http://www.zofiaoghans.dk/ogherses.jpg

Var den klemt lidt mere, lå den inden i sig selv!

Det er lidt lige som her på landet hvor vi bor. Her tager man husene ind
om natten!

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-12-10 22:59

Mcwm kom med denne ide:
> Var den klemt lidt mere, lå den inden i sig selv!

;)

> Det er lidt lige som her på landet hvor vi bor. Her tager man husene ind om
> natten!

Her nøjes vi med at rulle græsplænerne sammen... ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-12-10 23:01

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Her nøjes vi med at rulle græsplænerne sammen... ;)

Fandengalemig ej om jeg gad. Det er sku nok at de slukker for hver
anden gadelygte her i byen....

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Mcwm

Dato : 20-12-10 00:33

Den 19-12-2010 23:01, Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Fandengalemig ej om jeg gad. Det er sku nok at de slukker for hver
> anden gadelygte her i byen....

Kun hver anden!?!?!?! Her slukker de for dem vi *ikke* har. Det er jo en
fattig kommune!

Venligst
Mcwm

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-12-10 22:59

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev

> Amatør! :

Bagfrakommende var ellers professionel billist.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-12-10 23:00

Uffe Ravn:
> Bagfrakommende var ellers professionel billist.

*Killist* ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 20-12-10 00:34

Den 19-12-2010 22:58, Uffe Ravn skrev:
> Bagfrakommende var ellers professionel billist.
JA.... han ramte jo!

Venligst
Mcwm

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-10 20:07

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Gu' ved hvornår nogen bliver nysgerrige :)
>
> Minder lidt om når fruen og jeg står inde på Rådhuspladsen og kigger
> op i luften ...........

Du er da sgisme lis'så hullet som en gammel Previa

Om nogen er nysgerrige?
Det tror jeg på

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-12-10 15:30

Den 19-12-2010 13:09, Per Beer Hansen skrev:
> Nogen der kan se hvad det er for en?
> http://www.perbeer.dk/gaetenbil.jpg
> Førstepræmien er 1 pose sne.
> Andenpræmien er 2 poser sne.

Det må være noget med at få præmien hældt ned over hovedet, siden
rækkefølgen er som den er.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-12-10 16:56

Den 19-12-2010 15:29, Finn Guldmann skrev:

> Det må være noget med at få præmien hældt ned over hovedet, siden
> rækkefølgen er som den er.

Jeg holder med Finn.
Gaven skulle gerne helt om i nakken og ned til sparegrisen.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 19-12-10 17:14

On Sun, 19 Dec 2010 16:55:59 +0100, "Andersen [3650]"
<FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> wrote:

>Jeg holder med Finn.
>Gaven skulle gerne helt om i nakken og ned til sparegrisen.

>--

Man er vel ikke så heldig, at I to har hver sin hjørnegrund, der skal
renses for sne og is?

Så udstiller I ikke Jeres dårlige humoristiske sans så længe.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-12-10 22:14

Den 19-12-2010 17:14, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Man er vel ikke så heldig, at I to har hver sin hjørnegrund, der skal
> renses for sne og is?

Neeej. Har over-slet-hovedet-ikke nogen snerydningspligter denne vinter.

> Så udstiller I ikke Jeres dårlige humoristiske sans så længe.

Kun så længe det tager at lave et nyt spor i det gamle, hver gang der
kommer sne.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-12-10 17:17

>"Finn Guldmann" skrev i meddelelsen
>Det må være noget med at få præmien hældt ned over hovedet, siden
>rækkefølgen er som den er.

Ja, der er tale om en vaskeægte vasker

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport