Enya-fan?
Fra : Claudia

Dato : 08-08-01 20:16

Så download lige sangen Never Get Old.

Enya taler som intro, og Sinead O'Connor synger. Den er bare så god!

/Claudia

Fra : Peter G.

Dato : 08-08-01 22:00

"Claudia" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message
> Så download lige sangen Never Get Old.
>
> Enya taler som intro, og Sinead O'Connor synger. Den er bare så god!

Så skulle du bare høre resten af den plade (Sinéad's debut "The Lion And The
Cobra"). Den er IMØ et mindre mesterværk og utrolig smuk.

NP: Howlin' Maggie - I'm A Slut

--
It is true! I read it on the Internet!

Fra : Kim Petersen

Dato : 08-08-01 22:16

> Så skulle du bare høre resten af den plade (Sinéad's debut "The Lion And
The
> Cobra"). Den er IMØ et mindre mesterværk og utrolig smuk.

Tak for tippet! Jeg sad og overvejede om jeg skulle forsøge at finde ud af
hvilken cd sangen er på, og så findes den på en plade jeg allerede har. Lang
tid siden jeg har haft den i spillen Og du har ret: Et rigtig godt og
banebrydende album, IMO klart hendes bedste - det er i hvert fald det med
størst "chills down my spine"-faktor!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-08-01 22:49

On Wed, 8 Aug 2001 22:59:35 +0200, "Peter G."
<PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote:

>"Claudia" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message

>Så skulle du bare høre resten af den plade (Sinéad's debut "The Lion And The
>Cobra"). Den er IMØ et mindre mesterværk og utrolig smuk.

Yes det er en kanon plade og fuldstændig overset.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-08-01 19:29

> Så skulle du bare høre resten af den plade (Sinéad's debut "The Lion And
The
> Cobra"). Den er IMØ et mindre mesterværk og utrolig smuk.

Sinead kan synge fantastisk og med stor indlevelse, men ligesom
Björk går det galt, når hun begynder at skrige. Jeg får ondt
i ørerne af det skrigeri, når jeg hørt tre sange i træk.

Sinead har dog lavet en fantastisk cover af Elton Johns
Sacrifice.

Mark

--
The generation that would change the world
is still looking for its car keys.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 09-08-01 21:51

Hej !

Kan kun tilslutte mig anbefalingen af Sinead O'Connor's første plade.
Den var banebrydende for min musikinteresse i sin tid. Desværre har hun
ikke været HELT ligeså arig på hendes efterfølgende plader.

Og jeg elsker når hendes stemme knækker over (eller når hun "skriger"
som en anden udtrykker det her i konferencen ).

Mvh. Stig
stig@rockland.dk