Huset skal males, men hvad skal der 'forva~
Fra : just@forget.net

Dato : 08-08-01 20:08

Hej

Træværket fik Gori88 for 3-4 år side, så nu skal det friskes op
med Gori88 og samme farve.

Før der males, mener jeg, at der skal vaskes først med 'et eller
andet', men hvad siger 'malermesteren på nettet'?!

TIA

Venlig hilsen

Henning

Fra : Helle

Dato : 09-08-01 07:49

vi vasker af med vand med en smule salmiakspiritus (gerne den helt stærke) -
det tager fedt, smuds og mange andre sjove ting, og så er det billigt!

Fra : just@forget.net

Dato : 09-08-01 18:35

Taak Helle.

Mvh