Hvor kan man anmelde sin bil?
Fra : BikeManiac

Dato : 16-12-10 13:50

Hej,

Findes der et sted på nettet hvor man kan læse om folks anmeldelser af
deres biler og hvor man selv kan anmelde sin bil? Jeg tænker på et
site hvor man kan give stjerner, plusser, minusser og beskrive hvilke
komponenter der nemt går i stykker osv.

Mvh Lucas

Fra : KR

Dato : 17-12-10 17:34

"R. Christiansen" <larz_prime@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> www.mandagsbil.dk

Vist en side, der nærmest er gået i døden

KR.

Fra : Erik BH

Dato : 17-12-10 01:43

On 16 Dec., 21:49, BikeManiac <lucasjen...@gmail.com> wrote:

Hej Lucas,

> Findes der et sted på nettet hvor man kan læse om folks anmeldelser af
> deres biler og hvor man selv kan anmelde sin bil? Jeg tænker på et

når du sælger din bil på bilbasen spørger de om hvad du har syntes om
den. Disse erfaringer kan man læse hvis man søger modellen op derinde.

--
vh, Erik BH