SÅ er det Honda's tur - 1,35 mio biler til~
Fra : Henrik B.

Dato : 16-12-10 10:17

1,35 mio Honda Jazz (Jet i Japan), tilbagekaldes p.g.a. problemer med
ledningsnettet i forlygterne.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : .J.S...

Dato : 16-12-10 17:26

"Henrik B." wrote in message

1,35 mio Honda Jazz (Jet i Japan), tilbagekaldes p.g.a. problemer med
ledningsnettet i forlygterne.

Det sker garanteret ikke for Såb !

Fra : Leo Jensen

Dato : 16-12-10 09:55

On 16 Dec., 17:26, ".J.S..." <mr_nob...@nowhere.com> wrote:
> "Henrik B."  wrote in message

> 1,35 mio Honda Jazz (Jet i Japan), tilbagekaldes p.g.a. problemer med
> ledningsnettet i forlygterne.
>

> Det sker garanteret ikke for S b !

Siger du at Saab ikke har lavet 1.35 mio biler ???

Leo

Fra : Ole Sørensen

Dato : 16-12-10 17:28

> 1,35 mio Honda Jazz (Jet i Japan), tilbagekaldes p.g.a. problemer med
> ledningsnettet i forlygterne.

Jet? Hedder den ikke Fit? Eller var det bare EB der skrev forkert.
Det sidste ER jo set før :)

Fra : Henrik B.

Dato : 16-12-10 17:58

> "Ole Sørensen" skrev i meddelelsen
>
> Jet? Hedder den ikke Fit? Eller var det bare EB der skrev forkert.
> Det sidste ER jo set før :)

Det er muligt at den hedder Fit. Jeg læste det i formiddags på TV2 tekst-tv,
og nyheden er selvfølgelig væk nu. Så det kan også være min fremskredne
demens...

--
Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-10 18:24

Den 16-12-2010 17:58, Henrik B. skrev:
> Det er muligt at den hedder Fit. Jeg læste det i formiddags på TV2
> tekst-tv, og nyheden er selvfølgelig væk nu. Så det kan også være min
> fremskredne demens...

Det hedder Alzheimer Light. Og det satte ind umiddelbart efter du blev
født.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 16-12-10 19:34

Den 16-12-2010 18:23, Finn Guldmann skrev:

> Det hedder Alzheimer Light. Og det satte ind umiddelbart efter du blev
> født.

Men glæd dig over fordelene ved denne "tilstand":
Du får nye venner hver dag.
Du har aldrig det samme med på madpakken.
Du kører nye veje hver dag og ser noget nyt.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-12-10 19:50

Andersen [3650] kom med følgende:

> Men glæd dig over fordelene ved denne "tilstand":
> Du får nye venner hver dag.
> Du har aldrig det samme med på madpakken.
> Du kører nye veje hver dag og ser noget nyt.

Du glemte (Alzheimer Light?) at man osse selv kan pakke sine egne
julegaver ind!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 16-12-10 18:30

"Henrik B." skrev i meddelelsen

Det er muligt at den hedder Fit. Jeg læste det i formiddags på TV2 tekst-tv,
og nyheden er selvfølgelig væk nu.
--
Så finder du det bare på TV2 Nyheder - Text-TV stammer derfra og indtastes
ikke separat mere...

Fra : Henrik B.

Dato : 16-12-10 18:33

> [...]
> --
> Så finder du det bare på TV2 Nyheder - Text-TV stammer derfra og indtastes

Og hjælpe med at vise, at jeg husker dårligt? Aldrig! *LOL*

Fra : Ole Sørensen

Dato : 16-12-10 22:29

> Og hjælpe med at vise, at jeg husker dårligt? Aldrig! *LOL*

Hehe :)
EBs artikel: http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1471464.ece
Der står stadig Fit. Ikke at det beviser det store :)