Attn.: Henrik B.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 15-12-10 21:33

Som du måske har læst, så var jeg på kursus i sidste uge. Der var jeg
sammen med en benzin/oliechauffør, som påstod, at der fandtes en regel
eller forordning som forbød bakning på et tankstationsområde. Det
skulle gælde alle typer biler.

Er det noget du kan bekræfte?

Eller kunne det være sådan, at det firma han kører for, har en intern
regel om bakning på tankstationer?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 15-12-10 22:11

> [...]
> sammen med en benzin/oliechauffør, som påstod, at der fandtes en regel
> eller forordning som forbød bakning på et tankstationsområde. Det

ALdrig hørt en ski' om. De skal lade være med at snife så mange dampe!

> Eller kunne det være sådan, at det firma han kører for, har en intern
> regel om bakning på tankstationer?

Skal jeg ikke kunne udelukke, men jeg tvivler på det kraftigste...
Jeg har aldrig hørt det nævnt, i samværet med kollegaer fra andre selskaber.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-10 11:52

Den 15-12-2010 22:10, Henrik B. skrev:
> [...]
> Skal jeg ikke kunne udelukke, men jeg tvivler på det kraftigste...
> Jeg har aldrig hørt det nævnt, i samværet med kollegaer fra andre

En station her i området har skiltet med at man kun må køre den ene vej
forbi standerne. De leverende tankbiler dog undtaget.

Mener det hænger sammen med at den ligger ud til en ven med midterrabat.

Fra : Henrik B.

Dato : 16-12-10 13:55

> [...]
> forbi standerne. De leverende tankbiler dog undtaget.
>
> Mener det hænger sammen med at den ligger ud til en ven med midterrabat.

Øøøøhhh, relevans i forhold til spørgsmålet?

-- Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-10 15:27

Den 16-12-2010 13:54, Henrik B. skrev:
> Øøøøhhh, relevans i forhold til spørgsmålet?

At det kunne være den slags der var blevet misfortolket til at man ikke
måtte bakke. Det ville jo ikke være første gang noget misfortolkes i
trafikken.

Fra : Petersen Michael

Dato : 15-12-10 22:44

Den 15-12-2010 21:33, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
> skulle gælde alle typer biler.
>
> Er det noget du kan bekræfte?
>
> Eller kunne det være sådan, at det firma han kører for, har en intern

Jeg har kun hørt om buschauffører der ikke må bakke..

Michael E. Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-10 11:57

Den 15-12-2010 22:44, Petersen Michael skrev:
> Jeg har kun hørt om buschauffører der ikke må bakke..

Den har jeg også hørt - og set følgerne af.

Jeg er så ikke klar over om det kun var i forbindelse med at de indførte
ledbusser. Men det var fyringsgrund at bakke med dem.

Samme sted var det i øvrigt også fyringsgrund at skifte en forlygtepære
selv. Der skulle man rekvirere en erstatningsbus.