Sneryddere - når der ikke er sne
Fra : Michael Jack

Dato : 14-12-10 22:55

Hej gruppe

Hvad laver sneryddere når der ikke er sne?

Eller omvendt: hvilke opgaver bliver ikke løst når sneen laver
trafikale problemer?

Jeg spørger af ren nysgerrighed.

Mvh. Michael

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-12-10 22:59

Michael Jack skriver:

> Hvad laver sneryddere når der ikke er sne?

Er lastbiler

> Eller omvendt: hvilke opgaver bliver ikke løst når sneen laver
> trafikale problemer?

Kørt materialer til byggepladser.
Men det gør så ikke så meget for de fleste steder holder de vejrlig,
når der er sne.....

Klaus

Fra : Ditte/Simba

Dato : 15-12-10 08:43

Michael Jack kom med følgende:
> Hej gruppe
>
> Hvad laver sneryddere når der ikke er sne?

Hej

Nogle af dem spreder salt, for at holde vejene sikre.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Ditte/Simba

Dato : 15-12-10 13:14

Fra : Thore

Dato : 15-12-10 16:07

On Wed, 15 Dec 2010 13:13:30 +0100, Ditte/Simba <notnotsnot@notnot.not>
wrote:

>Michael Jack kom med følgende:

>Hej
>
>Nogle af dem spreder salt, for at holde vejene sikre.

Samtidig har det den effekt at bilparkens generelle tilstand holdes
nede...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Henning

Dato : 15-12-10 15:41

On Tue, 14 Dec 2010 22:54:36 +0100, Michael Jack
<michjack@spamfilter.dk> wrote:

>Hej gruppe
>
>Hvad laver sneryddere når der ikke er sne?
>
>Eller omvendt: hvilke opgaver bliver ikke løst når sneen laver
>trafikale problemer?

Hm, en af dem jeg kender sætter talerstolen op i Fælledparken til
Grundlovstalerne - men han er også offentlig ansat

Fra : Thore

Dato : 15-12-10 16:09

On Wed, 15 Dec 2010 15:40:42 +0100, Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

>Hm, en af dem jeg kender sætter talerstolen op i Fælledparken til
>Grundlovstalerne - men han er også offentlig ansat

Det er ikke så tit, der er sne Grundlovsdag (i Danmark)...

Fra : Christian Stidsen

Dato : 16-12-10 11:53

?

> Det er ikke så tit, der er sne Grundlovsdag (i Danmark)...

Og hvis dette var tilfældet ville sneryderne vil holde på deres ret til at
holde fri på denne skønne dag...
- og så bruge tiden på at sætte talerstolen op

Christian