Google biler?
Fra : Engelbert.H.

Dato : 14-12-10 18:19

Jeg mødte 2 biltransporter på sydmotorvejen ved Bårse, forleden dag.
De var begge fyldt op med biler i mpv størrelse men fælles for alle bilerne
var at de
havde noget monteret på taget der var lagt ned og dækket med
pressening/vind-vandtæt pose.

Tænkte på hvor at googles foto biler bliver monteret henne.
Det lignede sådanne biler.
Nogen der ved noget??

E.H.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-12-10 19:10

On Tue, 14 Dec 2010 18:18:40 +0100, "Engelbert.H." <Get@life.now>
wrote:

> [...]
>pressening/vind-vandtæt pose.
>
>Tænkte på hvor at googles foto biler bliver monteret henne.

Der er nogle fine billeder her:

http://www.google.dk/images?hl=da&source=imghp&biw=1916&bih=907&q=googlebil&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Så vidt jeg kan se, er de fleste af dem Opel'er.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Engelbert.H.

Dato : 14-12-10 21:00

Øh nå...men det har ikke voldsom megen relation til min post.
Jeg ville sagtens have kunnet finde et billed af en googlebil.

Det handlede mest om hvor vidt nogle vidste om det var googlebiler og hvor
de blev monteret henne.

E.H.

Fra : -

Dato : 14-12-10 22:38

Den 14-12-2010 20:59, Engelbert.H. skrev:
> [...]
> Jeg ville sagtens have kunnet finde et billed af en googlebil.
>
> Det handlede mest om hvor vidt nogle vidste om det var googlebiler og hvor

Og vi kan fortælle dig om det er Google biler - hvordan? Har lissom ikke
set dem!
Men Google bilerne bliver efter hvad jeg læste på et tidspunkt,
transporteret rundt som du nævner, for at blive indsat i et område, der
så relativt hurtigt kan gennemarbejdes, hvorefter man flytter til et nyt
område. Så det er ikke utænkeligt at det er Google biler du har set.

/Claus

Fra : Engelbert.H.

Dato : 14-12-10 23:17

Mange tak for det svar

Fra : Mcwm

Dato : 14-12-10 23:46

Den 14-12-2010 22:38, - skrev:

> [...]
> så relativt hurtigt kan gennemarbejdes, hvorefter man flytter til et nyt
> område. Så det er ikke utænkeligt at det er Google biler du har set.

Nå, men så skifter de nummerplader efter hvor de befinder sig eller? Man
må vel regne med, at de lokalt "transporterer sig selv

http://ing.dk/modules/xphoto/cache/75/38775_650_550_0_0_0_0.jpg

Venligst
Mcwm