hvor er mine adresser
Fra : Andersen

Dato : 08-08-01 19:36

Hej gruppe
Har fået ny computer og sat den gamle harddisk ind i den nye. Kan ikke finde
min adresse fra outlook. Er der nogen der lige ved hvor jeg skal lede

Hilsen B Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-01 21:04

Wed, 8 Aug 2001 20:36:06 +0200, skrev "Andersen"
<mortil3@hotmail.com>:

>Kan ikke finde
>min adresse fra outlook. Er der nogen der lige ved hvor jeg skal lede

Er det adressebogen, du mener?
Den skulle ligge i *.pst-filen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Andersen

Dato : 09-08-01 17:56

> Er det adressebogen, du mener?
> Den skulle ligge i *.pst-filen.
>
> med venlig hilsen
> Knud

Hmm, ja det er alle mine adresser som er forsvundet. har søgt efter en fil
med efternavn pst... men i hvilken mappe vil du tro den ligger.... Er ikke
den store ørn til dette.
Hilsen Birgit

Fra : Kom Glad

Dato : 10-08-01 10:21

Åben en stifinder, højreklik på "denne computer", vælg "søg efter"
i søg efter-feltet skriver du *.pst (eller evt. *.pab) og trykker søg nu.
Så skulle den gerne dukke op.
Når du søger på denne måde, søger du alle dine drev igennem.
hvis du ved, hvad dit gamle drevs drevbogstav er, kan du nøjes med at søge
på det (C: D: E: o.s.v.)

Hilsen Sus

Fra : Andersen

Dato : 10-08-01 22:16

[...]

Hej Sus.
Det er også fint. har fundet en fil som hed sådan. Da jeg ville åbne den så
spurgte den mig med hvad. Så valgte jeg eksplorer, og nu vil den
ingenting.... suk. Øhh når jeg har fundet den. hvad skal jeg så gøre med
den... Ja undskyld...

Birgit

Fra : Madsen

Dato : 10-08-01 23:58

"Andersen" <mortil3@hotmail.com> skrev:

[*.pst-fil]
> [...]
> spurgte den mig med hvad. Så valgte jeg eksplorer, og nu vil den
> ingenting.... suk. Øhh når jeg har fundet den. hvad skal jeg så gøre med

Du skal ikke åbne den, for Windows ved normalt ikke hvilket program
dem skal åbnes med, som du jo så allerede har opdaget. Når du har
fundet dens placering så notér placeringen ned, hvis du ikke kan huske
den.

Gå så ind i Outlook og markér "Kontaktpersoner" i mappelisten.
Vælg Filer > Importer og eksporter > Næste > "Importer fra et andet
program eller anden fil" > Næste > "Filen med private mapper (.pst)"
> Næste > Klik på gennemse og klik dig frem til den mappe hvor du
fandt .pst-filen. > Næste > Markér kontaktpersoner, fjern hakket ud
for "Medtag undermapper" og klik på Udfør.
Jeg mener man kan importere på den måde, men vil indrømme at jeg
ikke har prøvet. De gange jeg har rodet med pst-filer har været i for-
bindelse med geninstallering af Windows, hvor jeg blot har erstattet
Outlooks pst-fil med et backup af filen, hvorefter jeg både har fået
mine adresse og e-mails retur.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.