QXL gebyrer og et godt tilbud
Fra : Morten-Kristensen

Dato : 13-12-10 20:39

Hej!

Jeg er løbet ind i en tvist med QXL (auktionssite; www.qxl.dk) omkring et tilbud de udsendte omkring d.18.nov.

De tilbød, at man kunne oprette nye auktioner i perioden d.19.-20.nov og kun betale 50% af det normale gebyr ved et salg.
Jeg oprettede derfor en række varer d.19.nov (mellem 15-20) med udsat start (til d.26.nov); altså oprettet indenfor tidsrummet af
tilbuddet.

Nu melder QXL, at de ikke vil give rabatten på mine auktioner, fordi jeg brugte udsæt-funktion i deres system.
De mener, at auktionerne først er oprettet d.26.nov, pga udsæt-funktionen.

Den konkrete ordlyd af tilbuddet var:
"Fredag/lørdags-tilbud: 50% på succesgebyret gælder KUN for auktioner, som er oprettet i tidsrummet fredag d. 19. november kl.
12:00 til lørdag d. 20. november kl. 24:00 – Uanset hvornår auktionen lukker."

Altså ingen undtagelser mht brug af udsæt-funktionen.
Og når man opretter en vare, uanset om man vælger udsat start eller ej, så trykker man på en knap med teksten "Bekræft oprettelse".

Tvisten gælder ca. 750kr, og derfor ikke nok til at gå i forbrugerklagenævnet.

Mit spørgsmål er, hvordan kan jeg så lægge pres på QXL ?

--
Morten Kristensen; mailto:fornavn.efternavn@webnit.dk
Phone +45 3871 2114