Dyre-musik - Dyr synger slager
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-12-10 21:12

Ret sjov KVAK KAVAK KVAK sang
http://www.youtube.com/watch?v=n-Nj1GR890s&feature=related

og her er anden KVÆK KVÆK KVÆK sang
http://www.youtube.com/watch?v=kiY6npngyYI&feature=related

Behøver jeg at sige at begge klip er fra Holland. nej vel. De skøre
hollændere. De er "værre" eend tyskerne. HAHA

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-12-10 22:27

meddelelse news:4d067e03$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

HAHA

> Hilsen Åge
Akkeja.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-10 14:43

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Akkeja.

Og her "Bamse og Kylling" der spiller rock:
http://www.youtube.com/watch?v=WgiUwjpAE3g (0:50)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-10 15:39

http://www.youtube.com/watch?v=gJYvgI5MWhU

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-10 15:51

Ivan V. Klattrup skrev:

> Subject: Dyre-musik - Dyr synger slager

http://www.youtube.com/watch?v=gJYvgI5MWhU

Huuu hejj, der var da vist en masse danskere på tilskuerpladserne - Nu skal
vi vist have en lille "ski" på:
http://www.youtube.com/watch?v=pDmdbv0wQ1A&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-10 15:55

Åge Halldorsson skrev:

> Huuu hejj, der var da vist en masse danskere på tilskuerpladserne

så langt klarede jeg ikke at se og høre på det, efter de første
dyriske lyde inden 20 sekunder blev der lukket ned for det.

øv nu kan jeg så gå og have ondt i ørene af den dyriske larm der var i
den video resten af dagen

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-10 16:17

> så langt klarede jeg ikke at se og høre på det, efter de første
> dyriske lyde inden 20 sekunder blev der lukket ned for det.

Ja, det var slemt. Jeg troede ikke man kunne frembringe så meget rumklang,
selv om man prøvede.

> øv nu kan jeg så gå og have ondt i ørene af den dyriske larm der var i
> den video resten af dagen

Jeg så lidt mere, og må gå med mentale billeder af de kornfede trunter der
blævrede foran scenen