Køkkenlåge justering?
Fra : RK

Dato : 11-12-10 22:46

Disse køkkenlågehængsler med 2 stilleskruer, hvor finder man nogle tip til
korrekt justering?
Ofte kommer køkkenlågen hvor skraldeposen hænger også til at hænge men det
er måske slet ikke noget der kan justeres væk?

Fra : Jens Hansen

Dato : 12-12-10 10:56

"RK" skrev i meddelelsen news
<
[...]

Har du prøvet at google det?
http://lmgtfy.com/?q=k%C3%B8kkenl%C3%A5ge+h%C3%A6ngsler+juster

Her kan du se at der er mange der har en vejlledning, så du skal bare finde
den der passer til dine låger/hængsler.

Jule hilsen
Jens

Fra : Fred Thiesen

Dato : 12-12-10 13:19

On 11.12.2010 22:45, RK wrote:

> Ofte kommer køkkenlågen hvor skraldeposen hænger også til at hænge men
> det er måske slet ikke noget der kan justeres væk?

Akkurat det med at den med skraldespanden hænger, har jeg med vellykket
resultat avhjulpet ved at bytte om på de to. Altså sådan at den øverste
(som er mest belastet) flyttes ned - og omvent. Så kører det nogle år igen.

mvh

FredT

Fra : Leif Neland

Dato : 12-12-10 13:34

Den 12-12-2010 13:19, Fred Thiesen skrev:

> [...]
> (som er mest belastet) flyttes ned - og omvent. Så kører det nogle år igen.

Samme princip med sokker, de smides ind under sengen indtil de er renere
end dem, man har på.

Leif

Fra : Fynbo

Dato : 12-12-10 17:34

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> Samme princip med sokker, de smides ind under sengen indtil de er renere
> end dem, man har på.
>
> Leif

Bare pas på du ikke får fat i din gokkesok istedet.

Fynbo

Fra : RK

Dato : 12-12-10 19:26

"Fred Thiesen" <Fred-thi@online.no> skrev i meddelelsen

> [...]
> resultat avhjulpet ved at bytte om på de to. Altså sådan at den øverste
> (som er mest belastet) flyttes ned - og omvent. Så kører det nogle år

Hvorfor har jeg ikke tænkt på det