VW sænker priserne.
Fra : Bjørn J.

Dato : 11-12-10 16:40

VW sænker nu prisen på forskellige modeller i Danmark.

Det sker bl.a. ved at skrabe potterne endnu mere (måske el-uret helt
forsvinder...cigartænder og askebæger er jo...og bliver de elektriske
vinduer nu igen manuelle...afht. folket).

Samtidig sendes overproduktion fra alverdens bilfabrikker til DK og sælges
til "gunstige" priser.

VW er gået fra en markedsandel på godt 10 ned til godt 6% af det danske
marked.

http://epn.dk/privat/biler/article2274636.ece

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 11-12-10 16:57

"Bjørn J." skrev i meddelelsen

[...]
----------

VAG-direktøren kommer dælme med nogle indrømmelser, når man læser artiklen,
må man sige!

Citroen er på krigsstien:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1468041.ece
Rigtig gode priser på ny Citroën C4
Citroën er nu klar til at sælge den nye C4, som går direkte efter VWs Golf
med yderst konkurrencedygtige priser. C4 er mere traditionel end vi er vant
til fra franskmændenes side, men samtidig klassen mest komfortable.

Fra : Henrik B.

Dato : 12-12-10 22:42

> "Bjørn J." skrev i meddelelsen
> VW sænker nu prisen på forskellige modeller i Danmark.
>
> VW er gået fra en markedsandel på godt 10 ned til godt 6% af det danske
> marked.

Knap og nap 6% (5,4%).

Mon ikke de skulle tage et langt og alvorligt kig på forhandlerne og deres
serviceniveau - eller rettere mangel på samme!
Dér kunne noget af årsagen ligge. Ligesom høje priser på dele, og frem for
alt timelønninger på værkstedet...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-10 22:52

"Henrik B." skriver:

> Mon ikke de skulle tage et langt og alvorligt kig på forhandlerne og deres
> serviceniveau - eller rettere mangel på samme!

Ej, hold da op, det kan du ikke mene

Klaus

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 14-12-10 10:36

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Henrik B." skriver:

> Ej, hold da op, det kan du ikke mene

Mon ikke også de autoriserede værksteder er medvirkende årsag til problemet.

Min næste bil bliver muligvis en Polo BlueMotion af en eller anden slags
men det bliver ikke VW-værksteder der kommer til at servicere den
efter mine oplevelser med Lupoen.

/Lars

Fra : Armand

Dato : 15-12-10 18:10

Den 12-12-2010 22:42, Henrik B. skrev:

> [...]
> deres serviceniveau - eller rettere mangel på samme!
> Dér kunne noget af årsagen ligge. Ligesom høje priser på dele, og frem

Samt produktets falmende ufejlbarlighed :-|

--
Armand.