HJÆÆÆLP!
Fra : Chris

Dato : 08-08-01 18:54

Hold kæft hvor føler jeg mig ensom lige nu!

Er jeg virkelig den eneste i verden, der kan lide obskur elektronisk
popmusik som The Beloved, Mirwais, Family Fantastic, Yello og
lignende?

Chris

Fra : *Xray

Dato : 08-08-01 19:48

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg virkelig den eneste i verden, der kan lide obskur elektronisk
> popmusik som The Beloved, Mirwais, Family Fantastic, Yello og
> lignende?

Nej, Mirwais er sgu svedigt!

*Xray

Fra : Kim Riber

Dato : 08-08-01 21:29

> Er jeg virkelig den eneste i verden, der kan lide obskur elektronisk
> popmusik som The Beloved, Mirwais, Family Fantastic, Yello og
> lignende?

Fuck jeg havde helt glemt The Beloved, dem har jeg sgu hørt meget, er strax
gået igang med at finde noget med dem igen, Yello var/er også ok, men de
holdt sgu ikke i længden.

Kim Riber

Fra : Chris

Dato : 09-08-01 00:28

On Wed, 8 Aug 2001 22:28:53 +0200, "Kim Riber" <riber@esenet.dk>
wrote:

>Fuck jeg havde helt glemt The Beloved, dem har jeg sgu hørt meget, er strax
>gået igang med at finde noget med dem igen, Yello var/er også ok, men de
>holdt sgu ikke i længden.

Ahhh, nu kommer det frem i folk
The Beloved er faktisk i gang med at indspille deres første nye album
siden 1996. Det skulle være i butikkerne fra starten af næste år.

Jeg var bare lige ved at tro, at jeg mon var den sidste i verden, der
brøs sig om den slags musik.

Hygge
Chris