Så er det sikker og vist - BMW ejere er væ~
Fra : Ukendt

Dato : 11-12-10 00:28

Ohh well

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1430828.ece

citat :

Fuckfinger og chikanekørsel ses oftere hos BMW-ejere end andre
bilejere. Men Audi-ejere og kassevogne følger trop.

Here we go :)
--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-12-10 00:40

<jan_stevns> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fuckfinger og chikanekørsel ses oftere hos BMW-ejere end andre
> bilejere. Men Audi-ejere og kassevogne følger trop.

Jan, den undersøgelse er allerede gennemtæsket i gruppen..;)

> Here we go :)

Jep, den er engelsk..

PS: Den såkaldte danske forsker nævner intet om mærkerelationerne i DK.
PSS: Længe leve det yderst seriøse EB..............

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-10 00:44

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev :

>Jan, den undersøgelse er allerede gennemtæsket i gruppen..;)

damm.......

>Jep, den er engelsk..

Ohh well - de har jo deres "White Van" typer ...

>PS: Den såkaldte danske forsker nævner intet om mærkerelationerne i DK.
>PSS: Længe leve det yderst seriøse EB..............

Seriøst eller ikke seriøst - det er agurketid :)

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-12-10 01:13

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

KLIP

> Seriøst eller ikke seriøst - det er agurketid :)

Det er det så hver eneste dag for EB..;)

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-10 09:47

>Det er det så hver eneste dag for EB..;)

og de fleste andre medier :)

Man savner jo næsten den der sprøjte, der viderebragte Kurt Mark's
besynderligere ideer til trafigal adfærd (bevidst stavefejl)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-12-10 10:00

On Sat, 11 Dec 2010 01:13:16 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Det er det så hver eneste dag for EB..;)

>--

Jeg er også stærkt begejstret for at jeg i de sidste mange år kun har
tilegnet mig kundskab og viden fra De Handels- og Omkringfarendes
klubblad Börsen.

Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle have gjort uden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-12-10 10:07

On Sat, 11 Dec 2010 00:27:40 +0100, jan_stevns wrote:

> [...]
>
>Fuckfinger og chikanekørsel ses oftere hos BMW-ejere end andre
>bilejere. Men Audi-ejere og kassevogne følger trop.

Again!!!!????

Du har sovet i timen. Jeg er blevet frataget min indfødsret, min
anciennitet, min agtelse (den der måtte have været) i befolkningen,
samt alle øvrige rettigheder.

Jeg har kun et håb tilbage, og det er at en skønne dag vil Wikileaks
lægge dokumentation frem for, at jeg havde ret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-12-10 10:09

jan_stevns kom med følgende:
> Men Audi-ejere og kassevogne følger trop.

Står der noget om Hundaj-ejere?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-12-10 10:23

On Sat, 11 Dec 2010 10:09:25 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>jan_stevns kom med følgende:
>
>Står der noget om Hundaj-ejere?

>--

Det har jeg undersøgt, Hans.

Der er en længere afhandling om disse suspekte typer. Man kan bl.a.
læse, at de indtil en af dem fik den bindegale idé at sige et par
sandheder om visse, og kun visse førere af BMW-biler, egentlig blev
regnet for at være nogen temmelig flinke fyre.

Det har fuldstændigt ændret sig. De er nu nogen usædvanligt kedelige
karle, som man simpelthen er blevet så skuffede over, at man er
begyndt at bruge store bogstaver når man debatterer herinde. Noget man
ellers altid har været meget imod.

Således går det op og ned her i verden, både for Hyundai-førere og
BMW-ditto.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 11-12-10 11:40

Den 11-12-2010 10:22, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Således går det op og ned her i verden, både for Hyundai-førere og
> BMW-ditto.

Oh, det lyder dejligt. Så skal jeg altså bare vente, så kommer opturen?

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-12-10 11:56

On Sat, 11 Dec 2010 11:40:17 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Oh, det lyder dejligt. Så skal jeg altså bare vente, så kommer opturen?

>--

Afhængigt af dine forventninger, og din tidshorizont, så sker det også
for dig.

Du skal nok forvente, at det mest bliver på det personlige plan.
Opgradering af BMW'en sker sandsynligvis først efter bilaterale
samtaler med bankrådgiveren.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 11-12-10 12:08

Den 11-12-2010 11:55, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Afhængigt af dine forventninger, og din tidshorizont, så sker det også
> for dig.

Ja altså, når man forventer nedtur, så skal der jo ikke meget til, for
at det føles som den vilde optur Jeg er i gang med, på andet år, at
forvente intet, så vi ser hvad tiden bringer

> Du skal nok forvente, at det mest bliver på det personlige plan.
> Opgradering af BMW'en sker sandsynligvis først efter bilaterale
> samtaler med bankrådgiveren.

Her bruger du så fy- og fremmedord. Bank-hvaffer-en? Okay, jeg slår det
op på nettet og ser om jeg kan få en til at forklare det fundne for mig.

Og jeg der havde opfattelsen af at du afgav et løfte

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-12-10 12:21

On Sat, 11 Dec 2010 12:08:07 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

> [...]
>at det føles som den vilde optur Jeg er i gang med, på andet år, at
>forvente intet, så vi ser hvad tiden bringer

Det er vel ikke den værste måde at anskue tingene på?

>--

>Her bruger du så fy- og fremmedord. Bank-hvaffer-en? Okay, jeg slår det
>op på nettet og ser om jeg kan få en til at forklare det fundne for mig.

>--

Det er et individ, der har levet hele sit liv i klasselokaler. Han er
derfor fuldstændigt uvidende om hvad der rører sig ude i samfundet.
Det er noget de fleste lønmodtagere er blevet påduttet efter at den
gode gamle lønpose blev afskaffet.

>--

>Og jeg der havde opfattelsen af at du afgav et løfte

>--

Jeg bliver ked af det, hvis jeg har skuffet dig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 11-12-10 12:36

Den 11-12-2010 12:21, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Det er vel ikke den værste måde at anskue tingene på?

Det afhænger vel lidt af, hvor langt "nede" man er. Jeg klarer mig,
det har jeg altid gjort. Dermed ikke sagt at lykken er fuldendt.....
endnu

> [...]
> derfor fuldstændigt uvidende om hvad der rører sig ude i samfundet.
> Det er noget de fleste lønmodtagere er blevet påduttet efter at den

Jeg har hørt om dem, men aldrig mødt en. Kan det være fordi jeg kun er i
besiddelse af negativer?

> Jeg bliver ked af det, hvis jeg har skuffet dig.

Der skal du nok tidligere op, Folmer

Som tidligere skrevet, så forventer jeg intet. Får jeg så lidt, er jeg
"lykkelig". Man må justere sine krav til livet, med jævne mellemrum.
Nogen mere jævnt end andre. Grundlæggende, tror jeg dog - lidt naivt
måske - på det bedste i mine medmennesker.

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-12-10 12:59

On Sat, 11 Dec 2010 12:35:55 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Jeg har hørt om dem, men aldrig mødt en. Kan det være fordi jeg kun er i
>besiddelse af negativer?

>--

Det kan meget vel tænkes. De har det ligesom jøder. De er glade for
penge - især andre folks.

>--

>Der skal du nok tidligere op, Folmer

>--

Det er en af de få klager jeg har i forbindelse med
skabelsesprocessen.

Hvis jeg skal stå tidligere op end jeg gør, så vil det være mest
hensigtsmæssigt at jeg havde forlys i panden.

Det har jeg ikke, og har derfor draget den konklusion at jeg står op
lige til tiden.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 11-12-10 13:12

Den 11-12-2010 12:58, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Det kan meget vel tænkes. De har det ligesom jøder. De er glade for
> penge - især andre folks.

Det formodes det er derfor bemeldte persongruppe så ikke kan svømme
<ragen-til-sig.jpg> og således er meget nemme at spotte, skulle de
befinde sig i vand.

> Hvis jeg skal stå tidligere op end jeg gør, så vil det være mest
> hensigtsmæssigt at jeg havde forlys i panden.

Det udgår jeg så ved ikke at sove. Ikke nogen ideel løsning. Det er så
heller ikke et valg jeg har truffet.

> Det har jeg ikke, og har derfor draget den konklusion at jeg står op
> lige til tiden.

Venligst
Mcwm