Julequiz - send ind og vind
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-12-10 18:32

Jeg kørte i mandags til Sydtyskland i min Golf IV GTI TDI 150HK Golf IV.

Jeg kørte 90 gps-km/t på fartpiloten, der var tørvejr stort set hele vejen
ned og hjem (ingen pytter på vejene), vindretning og vindhastighed ukendt
(jeg mærkede ikke vinden i bilen). Hvad gik den på literen?

Jeg kørte det meste af vejen på A7. Når jeg nåede til en bakke, gik jeg i
frigear. Nogle bakker er lige tilpas til at man kan holde sig inden for
hastighedsbegrænsningerne, andre er "bedre". Jeg passerede Kassel bakker.
Hvilken højeste hastighed nåede jeg i frigear, hvor "afsættet" var de 90
km/t?

I Ludwigsburg købte jeg en trailer med presenning, (Se billede af traileren
http://campingogbil.dk/trailer.html.) Derefter gik turen hjemad. Jeg
kører normalt 10 km på literen med en 1500 kg tung campingvogn, turen
tilbage blev lavet direkte i forlængelse af turen derned og også med 90
km/t. Hvad kørte jeg på literen med denne 475 kg (ifølge papirer) tunge
trailer (der lå en motorcykelrampe med plads til 2 motorcykler bagi
traileren, vægt ukendt, jeg har ikke mærket på den endnu)?

Hvad kostede traileren? Den er købt på et system, hvor højestebydende vinder
:)

Hvor mange deltagere er der i denne quiz - kun dk.fritid.bil er inviterede?

Send til svar til golfquiz@klikpost.dk med ét svar pr. linje samt dit navn
på sidste linje. Jeg kopierer derefter svarene over i et regneark. Hvert
svar giver anledning til en procentafvigelse af hvor rigtigt dit svar er,
disse procenter lægges sammen og den med det højeste tal vinder. Sidste
mulighed for at give svar og deltage i konkurrencen er førstkommende mandag
morgen kl. 10.00.

Som det så ofte er tilfældet herinde, kan du vinde æren og ehhh du vil gå
over historien :)
--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-12-10 22:25

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mandag morgen kl. 10.00.
>
> Som det så ofte er tilfældet herinde, kan du vinde æren og ehhh du vil gå

Det ser ikke ud til at der bliver en vinder - ingen har endnu svaret.

I er sgu for kedelige :)

Fra : Mcwm

Dato : 10-12-10 22:52

Den 10-12-2010 22:24, Per Henneberg Kristensen skrev:

> I er sgu for kedelige :)

Det er snart jul, det i sig selv gør ondt nok, så der er ingen grund til
at pine sig selv med den slags gætterier

Venligst
Mcwm