gratis gæstebog
Fra : PH

Dato : 08-08-01 17:21

nogen der ved hvor man kan få en gæstebog hvor man kan sætte koden direkte
ind på en side...

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 08-08-01 19:20

PH <peterhoukjaer@it.dk> wrote in message
> nogen der ved hvor man kan få en gæstebog hvor man kan sætte koden direkte
> ind på en side...

prøv f.eks. www.bravenet.com

Mette

Fra : Per Hviid

Dato : 08-08-01 20:09

On Wed, 8 Aug 2001 18:21:13 +0200, "PH" <peterhoukjaer@it.dk> wrote:

>nogen der ved hvor man kan få en gæstebog hvor man kan sætte koden direkte
>ind på en side...

Hvis du går ind på http://altergratis.dk er der listet flere
forskellige udbydere af gratis gøstebøger. Personligt bruger jeg en
fra www.websup.dk, den er ganske udmærket, og du kan selv rettekoden
til.
Jeg har en hjemmeside til at ligge på
http://home1.stofanet.dk/perhviid, hvor du kan se den "i funktion"

hilsen Per Hviid

Fra : jopa

Dato : 08-08-01 21:45

PH skrev ..
> nogen der ved hvor man kan få en gæstebog hvor man kan sætte koden direkte
> ind på en side...

Siden du spørger i FrontPage gruppen så :

Findes der ikke en i FrontPage ? Der formentlig kræver extensions.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : kriller

Dato : 09-08-01 09:12

On Wed, 8 Aug 2001 18:21:13 +0200, "PH" <peterhoukjaer@it.dk> wrote:

>nogen der ved hvor man kan få en gæstebog hvor man kan sætte koden direkte
>ind på en side...

Nu om stunder hedder det ikke gæstebog men tagwall , prøv med
www.dreambook.com, der er forskellige standardskabeloner, som man kan
rette til med html........altså hvis du fx vil have ændre
baggrundsfarve, skrifttype osv til hvad du bruger i dit øvrige design

Mvh

Kristian