Caravelle T4 2.5 TDI godt/skidt?
Fra : oz3bto

Dato : 06-12-10 17:43

Sådan en fra 98 ... Noget specielt at kikke efter udover olie forbrug/spild
og rust ?

260.000 på klokken starter på 1. forsøg i 25 minus grader og lyder sund..
Bruger hverken olie eller vand

Fra : EBK

Dato : 13-12-10 18:35

Hvis det er en gulpladevogn indregistreret før 6 måned '98 spares der cirka
5000.- om året ved privat brug.
Ellers ville jeg kigge efter slør i styre/bære-kugler, slidte drivaksler,
knækkede bagerste fjedre, lastafhængig reduktionsventil og kaliberne til
bagerste bremsekreds.

Mvh.
Ebbe