undersøgelser af jordbund (kbh)
Fra : lom k

Dato : 05-12-10 14:13

Nogen som ved hvad det er man laver underøgelser af

mellem motor ring3 og brøndbyvester boulevard??

Jeg er kommet til at fortælle nogen venner at det er akologiske
undersøgelser forud for bygning af ny bane kbh og Ringsted.

Men det passer da vist ikke med linie førringen.

mvh

Lars-Ove Madsne

ps. tillader mig til poste i 2 grupper

Fra : Søren Blom

Dato : 05-12-10 16:58

"lom k" skrev

Jeg er kommet til at fortælle nogen venner at det er akologiske
undersøgelser forud for bygning af ny bane kbh og Ringsted.

Men det passer da vist ikke med linie førringen.
Det virker til at det har noget at gøre med den nye jernbane fra KBH til
Ringsted via Køge, som du selv er inde på, det var i hvert fald det jeg kan
google mig frem til.

Alternativ og sådan helt oldnordisk, så kunne du jo stoppe og spørge

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 05-12-10 17:24

Søren Blom skrev:
> [...]
>
> Venlig Hilsen
>
> Søren Blom
>
> Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Må jeg ikke jeg ikke spørge: hvorfor kan man ikke længere se forskel på
citat og indlæg - jeg er selv blevet udhængt for det samme.

Mvh. Lars

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-12-10 18:02

Lars Kongshøj skrev:

> Må jeg ikke jeg ikke spørge: hvorfor kan man ikke længere se forskel på
> citat og indlæg - jeg er selv blevet udhængt for det samme.

Windows Live Mail slår til igen.

--
Bertel

Fra : Erik Andersen

Dato : 05-12-10 18:31

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i en
meddelelse news:sahnf6hfjecodc2enj0v6r2ai68v3tio9a@news.dotsrc.org...

> Windows Live Mail slår til igen.
>
> --
> Bertel

Det vil jeg også gerne vide! Nogle gange får jeg "citat" på (som her) og
andre gange ikke!
Hvad sker der egentlig?
/Erik

Fra : .J.S...

Dato : 05-12-10 19:53

"Erik Andersen" wrote in message

> [...]
>
> --
> Bertel

Det vil jeg også gerne vide! Nogle gange får jeg "citat" på (som her) og

Der har længe været et problem med at det ikke altid virkede i Outlook
express.
Et eller andet med formatet af teksten, nogle linux brugere kørte med vilje
med dette format...

Det var ikke noget stort problem, men nu i sidste version af Windows Live
mail har man simpelthen valgt at fjerne muligheden for at få sat > foran den
eksisterende tekst !

Yderst underligt valg, og det er som altid ikke så enkelt at gå tilbage i
version så det kan måske ende med at man må finde noget andet software.

mvh/JS

Fra : lom k

Dato : 05-12-10 19:14

Søren Blom wrote:

> [...]
>

> Venlig Hilsen
>
> Søren Blom
>
> Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

jeg prøvet også at google mig til noget men uden held så hvis du har et
link eller hvad du har søgt på. Vil jeg blive glad for disse

mch

Lars-Ove Madsen

Fra : Allan Møller

Dato : 05-12-10 20:08

> mellem motor ring3 og brøndbyvester boulevard??

Jeg har i forbindelse med mit arbejde fået at vide at den nye bane skal løbe
henover / under den muslimske gravplads
som ligger i brøndby. Uden at være sikker - ligger den ikke netop i mellem
Motorring 3 og Brøndby boulevard ?

Jeg kører for et firma som igen arbejder for et firma som står for "geo
undersøgelser" i netop det område og det er starten på den nye jernbane.

Mvh. Allan

Fra : lom k

Dato : 05-12-10 21:05

Allan Møller wrote:

> [...]
>
> Jeg kører for et firma som igen arbejder for et firma som står for
> "geo undersøgelser" i netop det område og det er starten på den nye

det var et godt bud, men nej den er på den anden side af holbæk
motorvejen og ja der kan være en konfilkt/udfordring mellem banen og
gave pladsen

Fra : lom k

Dato : 05-12-10 21:10

Allan Møller wrote:

> [...]
>
> Jeg kører for et firma som igen arbejder for et firma som står for
> "geo undersøgelser" i netop det område og det er starten på den nye

krak's
http://map.krak.dk/query?what=map&mop=yp&advert_code=1032507
men det stykke jeg har set er på motorring ved E20 mærket på kortet
mellem have forening og Idræds anlæg

Fra : Steen Thomassen

Dato : 05-12-10 22:59

Den 05-12-2010 21:10, lom k skrev:
> [...]

Jernbane skal krydse Holbæk Motorvej ved Brønbyøstervej og går lige
netop fri af gravpladsen. Det vil gå over den støjvold, som der er nu ud
for pladsen. Der er en illustration af det i Miljøredegørelsen hæfte 3
side 16. Findes her.
http://www.bane.dk/visArtikel.asp?artikelID=11695

Mvh
Steen