unlock Siemesn C35
Fra : benny

Dato : 08-08-01 16:42

Er der nogen, som kan unlocke min Siemes C35 eller måske endda give min gode
råd om hvordan jeg selv kan gøre det.

Tak
Benny

Fra : Jens Karstoft

Dato : 08-08-01 16:53

Hej Benny,

> Er der nogen, som kan unlocke min Siemes C35 eller måske endda give min
gode
> råd om hvordan jeg selv kan gøre det.

For at låse telefonen op kræver det et datakabel der kan køre m-bus og ikke
kun f-bus, som de fleste datakabler man køber i servicebutikker gør. Dernæst
skal du bruge et program til at unlocke telefonen. Der findes et hav af
programmer på nettet, nogle mere velegnede end andre, så det er bare med at
søge lidt. Jeg har også et par gode hvis det skulle komme dertil.
Hvis du ikke har mod på at unlocke selv alligevel, så kan jeg gøre det for
dig, men send en mail, da salg ikke er velset herinde.

Med venlig hilsen
Jens Karstoft

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk