Retro-rock
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 15:16

Min søn har lige inviteret mig til en koncert med legendariske Procol Harum
til januar.
Der er stadig (få) billetter, til de af jer der kunne have interesse:

http://www.musikhusetaarhus.dk/kalender.aspx?edt=2095

Skal vi ikke lige høre Procol Harum af i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=p8jJ1ORIOes

Ikke er "kopi-band", men helt igennem den ægte vare, med Gary Brookers
insiterende stemme

/Alex

Fra : Carl Drud

Dato : 04-12-10 15:52

"Alex Linaa" <www.linaa.com> writes:

> Ikke er "kopi-band", men helt igennem den ægte vare, med Gary Brookers
> insiterende stemme

Og Hammond B3 orglet.

--
Carl

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 16:03

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse

> Og Hammond B3 orglet.

Ja, ikke mindst det :)

Fra : Per H

Dato : 04-12-10 16:28

On Sat, 4 Dec 2010 15:16:25 +0100, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

> [...]
>til januar.
>Der er stadig (få) billetter, til de af jer der kunne have interesse:

Er det kun i Århus de spiller?

Det bliver sikkert en kanon oplevelse

per

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 16:35

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det kun i Århus de spiller?

Ved lidt leden fandt jeg ud af, at de spiller flere steder i Danmark:
http://www.procolharum.com/2011/2011_index.htm

> Det bliver sikkert en kanon oplevelse

Totalt :)
Det er næste "hak i skæftet" på min søns og min tur gennem rødderne til
Hammond i rocken. Sidste år fik vi Jon Lord :)

/Alex

Fra : Per H

Dato : 04-12-10 17:03

On Sat, 4 Dec 2010 16:35:01 +0100, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Ved lidt leden fandt jeg ud af, at de spiller flere steder i Danmark:
>http://www.procolharum.com/2011/2011_index.htm

Så fik jeg også bestilt i København til den 16/1

per