Afmelding af tysk trailer
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-12-10 23:04

Er det muligt at afmelde en tysk trailer på et dansk "motorkontor".

Jeg har googlet mig frem til at det gjorde man for nogle år siden, men kan
man stadig det (jeg ved det er SKAT der har det i dag).

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : HH

Dato : 08-12-10 19:09

Den 04-12-2010 23:04, Per Henneberg Kristensen skrev:
> Er det muligt at afmelde en tysk trailer på et dansk "motorkontor".
>
> Jeg har googlet mig frem til at det gjorde man for nogle år siden, men
> kan man stadig det (jeg ved det er SKAT der har det i dag).

Ja det kan du stadig, intet problem.

MVH

HH

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-12-10 21:26

"HH" <Virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen

> Ja det kan du stadig, intet problem.

Det fandt jeg så ud af i går. Men det er ikke muligt at aflevere de tyske
plader på det kontor i Padborg, hvor man lejer prøveplader. Der skal man -
ifølge dette kontor - køre til Flensburg og afmelde. "Og så kunne jeg jo
ikke tage traileren med".

Nå - det var nemmere lige at smutte hjem og skrue pladerne af derhjemme :)

Fra : Leif Neland

Dato : 08-12-10 21:30

Den 08-12-2010 21:25, Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
> tyske plader på det kontor i Padborg, hvor man lejer prøveplader. Der
> skal man - ifølge dette kontor - køre til Flensburg og afmelde. "Og så

Så er det måske lettere at tage derned og hente den på en dansk
registreret trailer...

Leif

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-12-10 23:14

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> Så er det måske lettere at tage derned og hente den på en dansk
> registreret trailer...

Njah - hvis man kan finde en den kan være på :)

Fra : Petersen Michael

Dato : 10-12-10 21:47

Den 08-12-2010 23:13, Per Henneberg Kristensen skrev:
> "Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> Njah - hvis man kan finde en den kan være på :)

Ellers kan man vel finde en dansk nummerplade i samme størrelse

Michael E. Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-12-10 22:23

"Petersen Michael" <petersen_michae-dengyldnemaagel@mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4d0291b9$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ellers kan man vel finde en dansk nummerplade i samme størrelse

Jeg har ladet mig fortælle at de danske ikke passer i de tyske
nummerpladerammer, det skal man lige være opmærksom på :)

Fra : Petersen Michael

Dato : 10-12-10 23:05

Den 10-12-2010 22:22, Per Henneberg Kristensen skrev:

> Jeg har ladet mig fortælle at de danske ikke passer i de tyske
> nummerpladerammer, det skal man lige være opmærksom på :)

ja jeg ved ik´ det, der er huller i mine nummerplader.. Dem kan der
oftest smides en skrue igennem... Rammen er jo kun til pynt..

Michael E. Petersen
Residerende i Nyborg