Fredagens supertåbe
Fra : Fister

Dato : 04-12-10 21:07

Kom kørende af Hveen Boulevard mod rundkørselen.
Fra venstre, fra City2, kommer Mujafa bragende i kæmpe bimmer, med fede
sommer-lavprofiler på, ud foran mig og en del andre (han havde set os,
det ragede ham bare).
Han slasker og slingrer, havde nok aldrig hørt om man kan koble ud, og
håbe at bagenden stabiliserer sig. Det så virkelig ud til at gå galt,
og erfaringen i den slags sjov var der tydeligvis ikke, det var ren
Bambi.
Efter hans show, sætter køen i gang igen.
Nummerpladen (klistermærket) viser 221110-241110, og sikkert noget
andet, som jeg ikke så.
Det lille stykke fra City2, gennem rundkørselen, og til højre ved Ikea,
viste så tydeligt hvad bil og mand tydeligvis ikke kunne, jeg holdt mig
i god afstand fra ham, men forsøgte (og lykkedes) at lukke andre ude
fra min bremselængde, i inderbanen, så de slap for chokket, hvis han
pludselig holdt med fronten mod dem.
Endelig drejede han, og jeg kunne fortsætte frem til 21, hvor køen mod
O3 så startede...
Da jeg endelig holdt ved O3, kom trafikradioen med en melding om at der
var meget glat på præcis det stykke jeg lige havde tilbagelagt, hvor
der var supergreb, hele vejen.
Kai