Køb af momentnøgle
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 04-12-10 11:14

Hej NG

Jeg skal have købt en momentnøgle, som skal hovedsagelig bruges til
fastspænding af bilhjul.

Hvilken prisleje bør man give for en momentnøgle i okay kvalitet, når
man tager med, at den blot skal bruges lejlighedsvis (ikke dagligt)?

Er en fra Biltema et okay køb eller skal man finde noget dyrere?

Vh
Michael Kristensen

Fra : Leif

Dato : 04-12-10 19:50

<mbk112@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Købte min hos Harald Nyborg, fik den testet hos vore QA folk,
og den passer fint med skalaen omkring de ønskede 100Nm.

Mvh, Leif

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 04-12-10 12:20

> K bte min hos Harald Nyborg, fik den testet hos vore QA folk,
> og den passer fint med skalaen omkring de nskede 100Nm.

Hvor meget gav du for den?

/Michael K

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 21:46

mbk112@hotmail.com kom med følgende:
> Hvor meget gav du for den?

Et gæt: 129,- kr.:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5071&n=10

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 05-12-10 00:59

mbk112@hotmail.com wrote:
> [...]
> man tager med, at den blot skal bruges lejlighedsvis (ikke dagligt)?
>
> Er en fra Biltema et okay køb eller skal man finde noget dyrere?

Til det du skal bruge den til er det næsten ligegyldigt hvor du køber
den - bare du husker at løsne momentskruen når du ikke bruger den.

Købte selv en hos Aldi i foråret - kan ikke huske om det var 169 eller
269 den kostede incl 3 toppe til hjulboltene, men det vigtigste er at
den kan det den skal når min kone og jeg skifter sommer og vinterdæk på
vores biler.

/Lars

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 05-12-10 01:00