De er stadig underlige, de svenskere.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 15:14

Det er måske i overkanten?

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1463570.ece

Man kunne godt forestille sig, at betjente i denne verden der måske
lige gav en hjælpende hånd til at få ambulancen frem, i stedet for at
starte noget flueerotik med Jonny.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Leif Neland

Dato : 04-12-10 15:25

Den 04-12-2010 15:14, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
>
> Man kunne godt forestille sig, at betjente i denne verden der måske
> lige gav en hjælpende hånd til at få ambulancen frem, i stedet for at

Jeg sad og ventede, hvornår den ville komme.

Prøv at se filmen, der linkes til.
Jonny svingede ud på den ensporede vej, da han kunne se ambulancen
bagude, og passerede en snes sideveje og holdepladser, han kunne have
holdt ind på. Foruden at rabatten ser bred nok ud til at han kunne have
holdt ind til siden.

Så en hjælpende hånd? Hellere manglende omtanke.

Leif

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 15:56

On Sat, 04 Dec 2010 15:25:24 +0100, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Jeg sad og ventede, hvornår den ville komme.

>--

Det véd jeg godt. Jeg ville bare prøve at holde dig lidt i gang.

> [...]

>holdt ind til siden.
>
>Så en hjælpende hånd? Hellere manglende omtanke.

Yes my boys!!

Således oplyste retter vi ind, og gør det aldrig mere.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mikael

Dato : 05-12-10 05:27

On 4 Dec., 15:14, fol...@rasmussen.dk wrote:
> Det er m ske i overkanten?
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1463570.ece
>
> Man kunne godt forestille sig, at betjente i denne verden der m ske
> lige gav en hj lpende h nd til at f ambulancen frem, i stedet for at
> starte noget flueerotik med Jonny.

Synes helt ærligt at Johnny er en jammerlap. Der er massere af
muligheder for at trække til en af siderne for at give plads. Det er
vist bare et dårligt forsøg på at slippe for at betale sin bøde.

Mikael

Fra : Steen

Dato : 06-12-10 14:18

Den 05-12-2010 13:27, Mikael skrev:
> Synes helt ærligt at Johnny er en jammerlap. Der er massere af
> muligheder for at trække til en af siderne for at give plads. Det er
> vist bare et dårligt forsøg på at slippe for at betale sin bøde.

Enig.