BMW go home.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 14:30

Jeg ville ikke bytte med den her.

http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM

Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 14:32

Den 04-12-2010 14:30, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg ville ikke bytte med den her.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM
>
> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Ja, den er sgu flot Folmer.

Venligst
Mcwm

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-10 14:45

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Den er da fin, omend der er er par alvorlige smuttere.

Kuffertknuserne af bag troede jeg var aflivet for mange år siden?

Klaus

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 14:53

On Sat, 04 Dec 2010 14:45:26 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:

>Den er da fin, omend der er er par alvorlige smuttere.
>
>Kuffertknuserne af bag troede jeg var aflivet for mange år siden?

>--

Jeg véd ikke om det er fordi den viste er til det amerikanske marked,
men min som er fra 05 har ikke kuffertknusere.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-10 15:06

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Jeg véd ikke om det er fordi den viste er til det amerikanske marked,
> men min som er fra 05 har ikke kuffertknusere.

Det kan også være at de bare er faldet tilbage til knuserne?

Klaus

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 15:15

On Sat, 04 Dec 2010 15:06:19 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"

Så dum er det forbudt at være.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-10 15:20

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Så dum er det forbudt at være.

Det er set før.....

Klaus

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 15:45

On Sat, 04 Dec 2010 15:19:48 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:

>Det er set før.....

>--

Kan du ikke en gang imellem have lidt besværligheder med at bevare
pessimismen?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-10 15:51

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Kan du ikke en gang imellem have lidt besværligheder med at bevare
> pessimismen?

LOL....

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 06-12-10 00:29

> Kan du ikke en gang imellem have lidt besværligheder med at bevare
> pessimismen?

Ikke desto mindre har Klaus ret...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Klaus G.

Dato : 05-12-10 22:11

> Kuffertknuserne af bag troede jeg var aflivet for mange år siden?
Hvad er en kuffertknuser? :)

--
Klaus G.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-12-10 22:38

Følgende er skrevet af Klaus G.:
> Hvad er en kuffertknuser?

Et bagklaphængsel der går ned i bagagen når klappen forsøges lukket.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 05-12-10 22:52

>Et bagklaphængsel der går ned i bagagen når klappen forsøges lukket.
Tak for det :)

--
Klaus G.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 06-12-10 09:02

Følgende er skrevet af Klaus G.:
> Tak for det :)

Velbekomme :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : AS

Dato : 04-12-10 15:25

<folmer@rasmussen.dk> wrote in message

> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Er det ikke design lige direkte koperet fra Bavarien?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 15:51

On Sat, 4 Dec 2010 15:25:27 +0100, "AS" <no@mail.com> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> wrote in message

>Er det ikke design lige direkte koperet fra Bavarien?

>--

Det skulle da ikke undre mig. Er det overhovedet muligt at lave en bil
der ikke ligner en anden model, hvis den har været forbi vindtunneller
og den slags?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : AS

Dato : 04-12-10 21:19

> [...]
>
> Det skulle da ikke undre mig. Er det overhovedet muligt at lave en bil
> der ikke ligner en anden model, hvis den har været forbi vindtunneller

Jeg tvivler meget. Der findes utallige mange former. Hvis man kikker på
aerodynamic drag, så er der lavet rigtigt mange biler for 20-40 og flere år
siden, men de liner slet ikke bilformer fra i dag.

Fra : .J.S...

Dato : 04-12-10 15:27

wrote in message news:mggkf6l9leknvmc646orksurlabb2lgftp@4ax.com...

Jeg ville ikke bytte med den her.

http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM

Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Hvis det er sådan noget musik der er i radioen så er jeg helt fri

Den kunne ha haft Lexus logo, ingen ville opdage det.

Det med knuserne, hvor stort problem er det ?
På nogle biler har man blot ladet plastikken gå længere ind så armene
forsvinder i et hul, det giver jo strengt taget ikke mere bagageplads.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 15:53

On Sat, 4 Dec 2010 15:26:49 +0100, ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com>
wrote:

> [...]
>
>Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.
>

>Hvis det er sådan noget musik der er i radioen så er jeg helt fri

Det kan jeg godt se - Big problems!!

>--

>Den kunne ha haft Lexus logo, ingen ville opdage det.

>--

Også min mening.

> [...]

>På nogle biler har man blot ladet plastikken gå længere ind så armene
>forsvinder i et hul, det giver jo strengt taget ikke mere bagageplads.

Det er noget de har lavet for at gøre Hr. Mikkelsen glad.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Steen

Dato : 06-12-10 14:09

Den 04-12-2010 15:26, .J.S... skrev:
> Det med knuserne, hvor stort problem er det ?
> På nogle biler har man blot ladet plastikken gå længere ind så armene
> forsvinder i et hul, det giver jo strengt taget ikke mere bagageplads.

Det har ikke så meget med pladen at gøre. Det er fordi at man ikke kan
se om hængslerne går ned i kufferten/tasken før end bagklappen er
lukket. Og så er skaden sket.

Fra : Martin [6000]

Dato : 04-12-10 16:02

> Kan du ikke en gang imellem have lidt besværligheder med at bevare
> pessimismen?

Jeg tror når det er noget ikke-vw så har Klaus ufatteligt nemt ved det

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-12-10 16:06

> Jeg ville ikke bytte med den her.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM
>
> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Den ser nu halvdyr ud, hvad er prisen?

Mvh Niels

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 16:13

On Sat, 4 Dec 2010 16:06:15 +0100, "Niels Bengaard"
<bengaard@FJERNDETTE850r.dk> wrote:

>Den ser nu halvdyr ud, hvad er prisen?

>--

Den har ikke fået nogen pris i DK endnu, men i United bluff vil de
have ca. 30.000$ for udgaven med 2.0 turbo motoren med 200 hk.

Man skal nok ikke regne med at slippe med de 280.000 kr. jeg gav for
min.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 06-12-10 00:30

> skrev i meddelelsen news:dfmkf61idn7fcmrq4bfs11llftp9l1j0tp@4ax.com...
>
> have ca. 30.000$ for udgaven med 2.0 turbo motoren med 200 hk.

Nå, de har også - langt om længe - set lyset. )

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-12-10 16:55

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville ikke bytte med den her.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM
>
> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Den er da grusomt ude af fokus

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Bjørn J.

Dato : 05-12-10 13:53

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Mon de nu endelig har lavet en model med Xenon-lygter..?..

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-10 14:08

"Martin [6000]" skriver:

> Jeg tror når det er noget ikke-vw så har Klaus ufatteligt nemt ved det

Du bliver ved......

Klaus

Fra : Martin

Dato : 05-12-10 19:36

Den 04-12-2010 14:30, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg ville ikke bytte med den her.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM
>
> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

ja pæn er den jo ikke, men hvis prisen er rigtig er der jo altid et
marked...

/Martin

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-12-10 20:48

Den 05-12-2010, skrev Martin:
> ja pæn er den jo ikke, men hvis prisen er rigtig er der jo altid et marked...

LOL

Jeg henter popcorn og cola

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-12-10 21:05

On Sun, 05 Dec 2010 20:48:22 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>LOL
>
>Jeg henter popcorn og cola

>--

Det er altid godt, men der bliver ikke nogen lang føljeton ud af det.

Jeg aner ikke hvilken bil Martin kører i, men jeg kender mange der
gerne vil have en ny Sonata eller i40 eller i50 eller hvad den nu skal
hedde i Europa.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Benny

Dato : 05-12-10 13:15

On 4 Dec., 14:30, fol...@rasmussen.dk wrote:
> Jeg ville ikke bytte med den her.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM

Man plejer ellers at sige at diesel personbiler af 2 grunde ikke kan
sælges i guds eget land.

1: Der er ikke tradition for diesel personbiler.
2: Det kniber med at få forureningen ned så de overholder de skrappe
krav. Så vidt jeg husker var Toyotas "verdens rene dieselmotor" en af
de få diesel motorer der kunne klare det.

Benny

Fra : Steen

Dato : 06-12-10 14:12

Den 05-12-2010 21:14, Benny skrev:
> 2: Det kniber med at få forureningen ned så de overholder de skrappe
> krav. Så vidt jeg husker var Toyotas "verdens rene dieselmotor" en af
> de få diesel motorer der kunne klare det.

Betyder det, at dieselpatiklerne er så små at de nemmere kommer HELT ned
i lungerne og kan gøre skade?

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-12-10 22:51

> Du bliver ved......

Jep Men kun fordi du kan tåle det..

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-12-10 22:53

> ja pæn er den jo ikke, men hvis prisen er rigtig er der jo altid et
> marked...

Selvfølgelig er den pæn - den er bare hæmmet af et, for mange mennesker,
forkert badge... ;)

Fra : Henrik B.

Dato : 06-12-10 00:34

> skrev i meddelelsen news:mggkf6l9leknvmc646orksurlabb2lgftp@4ax.com...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM
>
> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Tjah, i så fald er det en behåret manderøv - som jeg ikke finder særlig
lækker... )
Interiøret ser, nåh ja, okay ud. Plastikken virker som typisk "asiatisk"...
M.h.t. designet kunne den ligesåvel bære 4 - 5 andre mærker, hvilket i min
verden gør den kedelig, mainstream og uinteressant...

Fra : Martin [6000]

Dato : 06-12-10 11:07

> Når den designmæssigt ligner noget som kunne have kørt omkring med 4 - 5
> forskillige badges på, så bliver det i min verden boooooooring...

Det er ikke det samme som "ikke-pæn".

Havde den haft et Opel/Ford/BMW badge whatever, så havde den været meget
mere pæn i samme menneskers øjne.

Det er sq da satme sørgeligt at fordi det er fra østen så er det straks
grimt og jeg ved ikke hvad....

Men det er jo den samme tude-sang derfra vi havde dengang med japanerne -
hvem rynker i dag på næsen over en japaner? Ikke mange... Og det kommer
til at ske for koreanerne også og ligeså kineserne. Bare vent...

Fra : Martin [6000]

Dato : 06-12-10 12:49

> Det er da en meget flot bil !

Bestemt - den er langt fra grim uanset smag. Om man så foretrækker et
andet look er noget andet.

> Jeg vil skyde på danske priser mellem 350.000 og 510.000 kr for den mit
> alles drum und dran.

Uff ja... gid fanden havde de danske afgifter.

Fra : Steen

Dato : 06-12-10 14:14

Den 04-12-2010 14:30, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg ville ikke bytte med den her.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=103JG9INeGM
>
> Den er bare røvlækker, og så til priser der er til at betale.

Ja det er en flot bil udvendigt, men indvendigt ligner den altså noget
billigt bras. Hvilket er fair nok, da det ikke er en premium bil.
Og hvordan kører den så? Sandsynligvis langt fra en BMW. Så at
sammenligne den med en BMW som overskriften antyder, er som at
sammenligne æbler og... møtrikker.

Fra : Bjørn J.

Dato : 06-12-10 14:21

"Steen" <-@-.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og hvordan kører den så? Sandsynligvis langt fra en BMW. Så at sammenligne
> den med en BMW som overskriften antyder, er som at sammenligne æbler og...
> møtrikker.

Tjaee..jeg synes da min 535d kører godt, men jeg var nu mere glad for gamle
Volvo S80T6.

Den gamle Volvo blev der også set skævt til i starten, men da folk opdagede,
den kostede over en 1 mill. kr, blev den (og ikke mindst jeg) opfattet helt
anderledes....

Jeg har samme problem med min Bimmer Van (på gule plader til det
halve).....til arbejdsbrug

Længe leve Danmark...

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 06-12-10 19:39

"Bjørn J." skrev i meddelelsen

>Tjaee..jeg synes da min 535d kører godt, men jeg var nu mere glad for gamle
>Volvo S80T6.

Men er det bilen eller nr pladernes skyld?
(farve)

>Jeg har samme problem med min Bimmer Van (på gule plader til det
>halve).....til arbejdsbrug

At de ikke værdsætter bilen, fordi den er på gule plader?

Fra : Bjørn J.

Dato : 06-12-10 21:03

"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men er det bilen eller nr pladernes skyld?
> (farve)

Jeg sad bedre og følte mig bedre tilpas i S80.

Pladerne har intet med kørefornemmelsen at gøre.

> At de ikke værdsætter bilen, fordi den er på gule plader?

Med bimmeren tror de, den koster som en hvidpladepotte (vejl. 1.2 mill kr.)

Volvoen blev opfattet som en bil til ca.½ mill kr.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 06-12-10 21:12

"Bjørn J." skrev i meddelelsen

> Pladerne har intet med kørefornemmelsen at gøre.

Rolig nu - du skriver "mere glad" som ka forstås på flere måder :)

> Med bimmeren tror de, den koster som en hvidpladepotte (vejl. 1.2 mill
> kr.)
> Volvoen blev opfattet som en bil til ca.½ mill kr.

Hva med en ældre Bentley - der har du både plads og stil.
Kunne da være lidt interessant på gule plader også :)
(ingen til salg pt. - findes kun i få mængder he he)

Fra : Bjørn J.

Dato : 06-12-10 21:15

"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hva med en ældre Bentley - der har du både plads og stil.
> Kunne da være lidt interessant på gule plader også :)
> (ingen til salg pt. - findes kun i få mængder he he)

He he, det var da også en mulighed.

Det er altså mærkeligt med bimmeren: "Nå da, her tjenes mange penge, når du
sådan kan køre i BMW !"

Var jeg kommet i en Passat på hvide plader, havde ingen sagt et kvæk..

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 06-12-10 21:17

"Bjørn J." skrev i meddelelsen

> Det er altså mærkeligt med bimmeren: "Nå da, her tjenes mange penge, når
> du sådan kan køre i BMW !"
> Var jeg kommet i en Passat på hvide plader, havde ingen sagt et kvæk..
--

Jep - so it is :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-12-10 22:48

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du sådan kan køre i BMW !"
>
> Var jeg kommet i en Passat på hvide plader, havde ingen sagt et kvæk..

Phaeton, og Hr. og Fru DK havde ikke anet at der var noget special ved den
bil.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Bjørn J.

Dato : 06-12-10 22:53

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Phaeton, og Hr. og Fru DK havde ikke anet at der var noget special ved den
> bil.

Bare pil emblemet af potten og det er en standard potte.

Lagde lige sammen på en Volvo T6. Resultat +1.2 mill. kr..

Ser ud som en basis til 485.000...

Fra : Martin [6000]

Dato : 06-12-10 22:56

> Næææh, men hvem siger det?

Ingen, bare inden nogen blev i tvivl

> Det skal jeg ikke kunne sige...

Det er også kun en formodning herfra...

> Jeg har ikke sagt at den er grim, men derimod at den er kedelig,

Jep, det kunne jeg jo læse du skrev.

> stangvare, uinspirerende i designet. Man kan ikke se, hvilken producent
> den kommer fra, hvis du fjerner mærkerne. Dét er anken...

Sådan er det jo med mange modeller, ikke at det bliver bedre af den grund.

> Jeg er ikke ét sekund i tvivl. Dog må de gerne tage sig sammen rent
> designmæssigt...

Det kommer også Kineserne altså..