Hold til venstre ved kø
Fra : Leif Neland

Dato : 04-12-10 09:16

Når den store del af de kørende ikke kan finde ud af at vente med at
flette sammen til en række umiddelbart før indsnævringen, kunne man så
ikke i stedet indføre, at de, der skal blive på motorvejen, holder i
venstre spor, og de, der skal fra, bruger det højre spor.

Alternativet er at de højresvingende bruger det tomme venstrespor for at
komme frem til frakørslen, og får lavet et hul i køen i højre spor for
at komme af.

Leif

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 09:49

On Sat, 04 Dec 2010 09:16:04 +0100, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

> [...]
>
>Alternativet er at de højresvingende bruger det tomme venstrespor for at
>komme frem til frakørslen, og får lavet et hul i køen i højre spor for

Der findes jo også et helt andet alternativ.

Hvad fanden i helvede er det der haster så forskrækkeligt!!??

Du har på en lørdag formiddag fået startet hele to tråde, i et forsøg
på at få styr på din stress.

Slap dog af. Du når det nok alt sammen, og i denne tid kunne det være
at du nåede det helt uden at komme ud på de magnetiske marker.

Bilister holder aldrig op med at forbavse mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : KASO

Dato : 04-12-10 10:43

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Der findes jo også et helt andet alternativ.
>
> Hvad fanden i helvede er det der haster så forskrækkeligt!!??

Uden at skulle svare for OP, så er der jo nogle mennesker, der har et liv
udenfor deres køretøj - og det kunne tænkes, at de gerne ville opleve
det......

> [...]
>
> Slap dog af. Du når det nok alt sammen, og i denne tid kunne det være
> at du nåede det helt uden at komme ud på de magnetiske marker.

Jo-jo - alting med måde. Der findes jo den gyldne middelvej, hvor alle kan
nå helskindet frem uden at sinke hinanden mere end højst nødvendigt - det
ville vel ikke være så ringe endda....?

> Bilister holder aldrig op med at forbavse mig.

Eller debatører i fora....

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 11:03

On Sat, 4 Dec 2010 10:43:09 +0100, "KASO" <SUK@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>>

>Uden at skulle svare for OP, så er der jo nogle mennesker, der har et liv
>udenfor deres køretøj - og det kunne tænkes, at de gerne ville opleve

Det gælder vel også for dem der er blevet dræbt i trafikken p.gr.a.
for høj hastighed?

> [...]

>nå helskindet frem uden at sinke hinanden mere end højst nødvendigt - det

Det er jo sådan set lige det jeg plæderer for.

>--

>Eller debatører i fora....

>--

Jeg har bidt mærke i, at du er efter mig, men jeg siger bare til dig,
at overdrivelse fremmer forståelsen. Det kan godt tænkes at
virkelighedens Folmer er lidt anderledes.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 13:27

Den 04-12-2010 11:03, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg har bidt mærke i, at du er efter mig, men jeg siger bare til dig,
> at overdrivelse fremmer forståelsen. Det kan godt tænkes at
> virkelighedens Folmer er lidt anderledes.

Så tillader jeg mig atter - igen uden at være inviteret - at have en
personlig holdning

Jeg tror, under alle de skrevne ord og det hårde ydre, så en du en
hyggebamse, stor, lodden og tryghedsskabende!

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 14:24

On Sat, 04 Dec 2010 13:27:23 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

> [...]
>
>Jeg tror, under alle de skrevne ord og det hårde ydre, så en du en
>hyggebamse, stor, lodden og tryghedsskabende!

Enhver er salig i sin tro, indtil fars "pen" dyppet i syre har givet
dig nakkedrag.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 14:30

Den 04-12-2010 14:23, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Enhver er salig i sin tro, indtil fars "pen" dyppet i syre har givet
> dig nakkedrag.

Dog bliver jeg *lidt* bekymret over at pen står i anførselstegn

Men i øvrigt kan du bare dyppe løs, så længe vi har samme pen i
tankerne. Dvs. den med det virtuelle blæk, tak

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 15:07

Mcwm formulerede spørgsmålet:
> Dog bliver jeg *lidt* bekymret over at pen står i anførselstegn

Billeder gå væk!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 15:16

On Sat, 04 Dec 2010 15:07:28 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Mcwm formulerede spørgsmålet:
>
>Billeder gå væk!

>--

Man skriver ikke tastatur, fordi sådan et dypper man ikke i noget som
helst. ..................................Sjofle karle! )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 16:28

Den 04-12-2010 15:16, folmer@rasmussen.dk skrev:

>Sjofle karle! )

Fordi du *tænder* os, kære Folmer!

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 16:58

Mcwm <newsFJERN@glostrup.it> skrev :

>Jeg tror, under alle de skrevne ord og det hårde ydre, så en du en
>hyggebamse, stor, lodden og tryghedsskabende!

<<<<< HOST.WAV >>>>>

--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 17:06

On Sat, 04 Dec 2010 16:57:49 +0100, jan_stevns wrote:

><<<<< HOST.WAV >>>>>

>--

Virkelighedsfjernt - tror jeg det hedder? )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 17:06

jan_stevns kom med følgende:

> <<<<< HOST.WAV >>>>>

Lille, hårløs og usikker?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 17:07

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 17:09

folmer@rasmussen.dk forklarede:

> *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Så stryger vi usikker da!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 17:09

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> skrev :

>Lille, hårløs og usikker?

tror Brormanden snakkede noget om lille og firskåren usleben diamant

hir hir hir ...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 17:11

jan_stevns skrev den 04-12-2010:
> tror Brormanden snakkede noget om lille og firskåren usleben diamant

Google er din ven:

http://www.google.com/images?hl=da&source=imghp&biw=896&bih=605&q=Folmer+Rasmussen+Danmark&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 17:23

Den 04-12-2010 17:11, Hans Paulin (6310) skrev:
> Google er din ven:
>
> http://www.google.com/images?hl=da&source=imghp&biw=896&bih=605&q=Folmer+Rasmussen+Danmark&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Det er sgu da ikke noget venligt resultat den kommer med. Løgner!

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 17:24

Mcwm skrev:

> Løgner!

"It takes one to see one" ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 17:37

Den 04-12-2010 17:24, Hans Paulin (6310) skrev:

> "It takes one to see one" ;)

FYYYY! At man ikke skammer sig!

Venligst
Mcwm

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-12-10 17:28

Isang tao pinangalanan, Hans Paulin nagsulat:

>Google er din ven:
>
>http://www.google.com/images?hl=da&source=imghp&biw=896&bih=605&q=Folmer+Rasmussen+Danmark&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Man skal langt ned på siden.... men her er et direkte link til Folmer

http://tinyurl.com/3235qyb

--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 17:36

Den 04-12-2010 17:28, Claus Frørup skrev:
> Man skal langt ned på siden.... men her er et direkte link til Folmer
>
> http://tinyurl.com/3235qyb

Kan vi *så* få indført censur... OMGÅENDE!

Og dig Claus, kan du så annullere den meddelelse!

Venligst
Mcwm

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-12-10 18:35

Isang tao pinangalanan, Mcwm nagsulat:

>Kan vi *så* få indført censur... OMGÅENDE!
>
>Og dig Claus, kan du så annullere den meddelelse!

Que? No comprende senor !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 21:03

On Sat, 04 Dec 2010 17:28:29 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Hans Paulin nagsulat:

>Man skal langt ned på siden.... men her er et direkte link til Folmer
>
>http://tinyurl.com/3235qyb

>--

Måtte din bus punktere på begge tvillinghjul og dit oliefyr gå i udu,
så langt væk fra værkstedet som muligt.

Det glæder mig at høre, at du stadig er i form.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 23:11

folmer@rasmussen.dk skrev :

>Det glæder mig at høre, at du stadig er i form.

Form ? tjaehhh øejh øeh - det er et brød også (visse typer)

Fra : Claus Frørup

Dato : 04-12-10 23:29

Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

>Måtte din bus punktere på begge tvillinghjul og dit oliefyr gå i udu,
>så langt væk fra værkstedet som muligt.

Hov hov.... nu er du vist lidt utidig, Folmer!

>Det glæder mig at høre, at du stadig er i form.

Ja... jeg har det her lille projekt der holder mig igang:
http://www.froerup.dk/claus/tuk-tuk.htm

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 23:54

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Ja... jeg har det her lille projekt der holder mig igang:
>http://www.froerup.dk/claus/tuk-tuk.htm
´
Fed billedserie - jeg venter spændt på om du nogensinde skal pille
batteriet fra ;)

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-12-10 15:04

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Fed billedserie - jeg venter spændt på om du nogensinde skal pille
>batteriet fra ;)

Hov.... det billede mangler.... batteriet står til opladning

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 17:21

Den 04-12-2010 17:05, Hans Paulin (6310) skrev:
> Lille, hårløs og usikker?

ALTSÅ, det var jo ikke hans bil der var tale om!

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 17:23

Mcwm tastede følgende:

> ALTSÅ, det var jo ikke hans bil der var tale om!

....eller hans "pen" ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 17:33

Den 04-12-2010 17:23, Hans Paulin (6310) skrev:
> Mcwm tastede følgende:

> ....eller hans "pen" ;)

Hmmm, her er vi vist ude i ren skole mobning. Det kan vi ikke være
bekendt. Desuden er det ikke smart at mobbe de store i klassen, det er
før set, at de kommer efter os, enten i form at det køretøj vi har valgt
eller ved at regulere vores fremfærd i trafikken. Vi ved alle, at mobbes
man, skal man have afløb for det på en eller anden måde

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-10 18:11

Mcwm:
> Hmmm, her er vi vist ude i ren skole mobning. Det kan vi ikke være bekendt.

Det bedste forsvar er et angreb!

> Desuden er det ikke smart at mobbe de store i klassen, det er før set, at de
> kommer efter os, enten i form at det køretøj vi har valgt

Nu kører jeg jo Toyota, så dér er ikke mange muligheder...

> eller ved at
> regulere vores fremfærd i trafikken. Vi ved alle, at mobbes man, skal man
> have afløb for det på en eller anden måde

Han kan vel la det gå ud over familien som os andre!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 20:59

On Sat, 04 Dec 2010 17:33:26 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

> [...]
>eller ved at regulere vores fremfærd i trafikken. Vi ved alle, at mobbes
>man, skal man have afløb for det på en eller anden måde

For dit vedkommende er det i hvert fald slut med at låne penge.

Er du holdt op med at slå din kone?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : KASO

Dato : 04-12-10 15:17

> Det gælder vel også for dem der er blevet dræbt i trafikken p.gr.a.
> for høj hastighed?

Jeg forstår bare ikke, hvordan et ønske om at holde til venstre i en kø kan
blive til for høj hastighed???

> Det er jo sådan set lige det jeg plæderer for.

Jamen - så er vi jo enige

> Jeg har bidt mærke i, at du er efter mig, men jeg siger bare til dig,
> at overdrivelse fremmer forståelsen. Det kan godt tænkes at
> virkelighedens Folmer er lidt anderledes.

Efter dig?????
Hvordan når du den konklusion?

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 16:29

Den 04-12-2010 15:16, KASO skrev:
> Hvordan når du den konklusion?
Hint; forfølgelsesvanvid, trucker

Venligst
Mcwm

Fra : Henning

Dato : 04-12-10 14:30

wrote:

> [...]
>ikke i stedet indføre, at de, der skal blive på motorvejen, holder i
>venstre spor, og de, der skal fra, bruger det højre spor.

Vi skal jo allesammen af motorvejen på et tidspunkt - hvem skal så
blive hvor og hvornår?

Fra : KASO

Dato : 04-12-10 15:18

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Vi skal jo allesammen af motorvejen på et tidspunkt - hvem skal så
> blive hvor og hvornår?

Det er meget simpelt: Alle andre skal blive hjemme, så jeg slipper for
køerne (dem på vejene altså - ikke dem, der giver mælk eller bøffer)

Fra : Leif Neland

Dato : 04-12-10 15:22

Den 04-12-2010 14:29, Henning skrev:

> Vi skal jo allesammen af motorvejen på et tidspunkt - hvem skal så
> blive hvor og hvornår?

Selvfølgelig mener jeg de, der skal fra før indsnævringen, skal holde
til højre, de der skal igennem indsnævringen skal holde til venstre.

Leif

Fra : alexbo

Dato : 04-12-10 15:54

"Leif Neland" skrev

> Selvfølgelig mener jeg de, der skal fra før indsnævringen, skal holde til
> højre, de der skal igennem indsnævringen skal holde til venstre.

Det kræver så at bilisterne ved hvor indsnævringen er.
Jeg har før agiteret for at man holder sig i en række når der er plads
bagude, så et skilt et godt stykke før vejarbejde med de to baner vist som,
højre bane til frakørsel 14-15
venstre bane mod fjernmål.

Vil opfylde begge formål, plads til frakørsel og en hurtig række i stedet
for to langsomme.
Der vil så være nogen der bruger frakørselbanen og maser sig ind i
fjernmålsbanen men det er de færreste.

Det mærkelige er synes jeg at du egentlig helst vil have to rækker, så det
både går langsomt og spærrer for frakørsel.

mvh
Alex Christensen