Ska.l vi lige have en tråd med tåbelige el~
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 04:01

God forfærdelig morgen, d' herrer og damer

Efter beskæmmet at måtte indrømme, at føret på markevejen er at
tvivlsom karakter, og jeg derfor lige er på jagt efter en ny frontklap
til *Tansporteren - sad jeg og kom i tanke om noget ef det, der får
mig til atr hulke af grin i trafikken - nemlig vore kære trafikdamers
ordvalg :

En Burkabil : kun kighul i forruden skrabet frit

Hold _øje_ med radioen for de sidste trafikmeldinger ! sagde hun hold
_øje_ med ??

De 3F'er kan også være Fikset, Focus, og Fartgal

Det nordgående spor på motorvejen over fyn er spærret...........
--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 13:36

Den 04-12-2010 04:01, jan_stevns skrev:
> [...]
>
> En Burkabil : kun kighul i forruden skrabet frit
>
> Hold _øje_ med radioen for de sidste trafikmeldinger ! sagde hun hold

Ikke at forglemme pirat-biler, med kun et øje...

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 14:20

On Sat, 04 Dec 2010 13:35:57 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Ikke at forglemme pirat-biler, med kun et øje...

>--

Natpotten synes uudtømmelig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 14:28

Den 04-12-2010 14:20, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Natpotten synes uudtømmelig.

Nemmerli...

Venligst Mcwm

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-12-10 16:02

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Det nordgående spor på motorvejen over fyn er spærret...........

Svjh. går Svendborg motorvejen også over Fyn.......

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-10 16:10

On Sat, 4 Dec 2010 16:01:58 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_NOSPAM_@hotmail.com> wrote:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Svjh. går Svendborg motorvejen også over Fyn.......

>--

Du er på tynd is, nu.

Hvis en vej går over, så går den vel helt over, eller......??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-12-10 16:52

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Du er på tynd is, nu.
>
> Hvis en vej går over, så går den vel helt over, eller......??

Tror mere det er dig der leger Bambi lige nu.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 17:08

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev :

>Tror mere det er dig der leger Bambi lige nu.

Jeg hælder mest til Folmers udlægning !

Hen over er fra ene til anden ende

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-12-10 17:08

On Sat, 04 Dec 2010 17:07:31 +0100, jan_stevns wrote:

>Jeg hælder mest til Folmers udlægning !
>
>Hen over er fra ene til anden ende

Fyn - det er det der fartbump mellem broerne, ikke?

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 17:20

Den 04-12-2010 17:08, Ivan Madsen skrev:
> Fyn - det er det der fartbump mellem broerne, ikke?

Jo, med en enkelt Pis-plads

Venligst
Mcwm

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-12-10 20:19

> Fyn - det er det der fartbump mellem broerne, ikke?

Nok nærmere noget der er lagt der for at holde enderne oppe på et par
broer. Ligesom Djævleøen.

Fra : Kell Petersen

Dato : 08-12-10 23:12

> Fyn - det er det der fartbump mellem broerne, ikke?

Jo jo jo..... det er lige det der, lille bump,, man mærker lige når
forfjederen slår ned og dæmperne går i bund, eller omvendt

Fra : Petersen Michael

Dato : 10-12-10 21:24

Den 04-12-2010 17:07, jan_stevns skrev:

> Jeg hælder mest til Folmers udlægning !
>
> Hen over er fra ene til anden ende

Enderne plejer at være foroven og forneden..
Måske er det siderne du leder efter - du ved Nyborg - Middelfart..

Michael E. Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 07-12-10 17:40

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

[...]
-----
Jette har nu fået en pris for hendes indsats:
http://politiken.dk/kultur/tvogradio/ECE1135520/journalist-faar-pris-for-smaaerotiske-trafikmeldinger/

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-10 17:25

Grisebil er væltet og skaber lange Køer ?

PE

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 24-12-10 15:50

On Sat, 04 Dec 2010 17:08:14 +0100, Ivan Madsen wrote:

> Fyn - det er det der fartbump mellem broerne, ikke?

Fyn var medvirkende årsag til at man for 100-150 år siden begyndte at tale
om en bro over det sydlige Kattegat ...