Folmers bevis
Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 10:21

Så er det endelig bevist; BMW-fører presser den alt hvad han kan, blot
for at vinde få sekunder.

http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&feature=related

Undlad lyd!

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 10:32

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så er det endelig bevist; BMW-fører presser den alt hvad han kan, blot for
> at vinde få sekunder.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&feature=related
>
> Undlad lyd!

Mon Folmer ved et sted, hvor man billigt kan få olieskift og smurt
potten..?..

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 10:38

Den 03-12-2010 10:32, Bjørn J. skrev:
> "Mcwm"<newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Mon Folmer ved et sted, hvor man billigt kan få olieskift og smurt
> potten..?..

Kan man ikke få en anbefaling fra nogle af de polske kolleger? De er
jo til at tale med for tiden, da de alle holder stille de mærkeligste
steder!

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 10:42

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kan man ikke få en anbefaling fra nogle af de polske kolleger? De er
> jo til at tale med for tiden, da de alle holder stille de mærkeligste
> steder!

Pas på, de polske chauffører er ikke sådan at spøge med !

http://www.youtube.com/watch?v=okuh22qC7L4

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 10:51

Den 03-12-2010 10:42, Bjørn J. skrev:

> Pas på, de polske chauffører er ikke sådan at spøge med !
>
> http://www.youtube.com/watch?v=okuh22qC7L4

Nårh, jeg var ellers sikker på det var folmer der ikke var til at spøge
med

Her drikker han før turen;

http://www.youtube.com/watch?v=C4C-zeTAPxQ

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 11:01

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nårh, jeg var ellers sikker på det var folmer der ikke var til at spøge
> med
>
> Her drikker han før turen;
>
> http://www.youtube.com/watch?v=C4C-zeTAPxQ

Bare det nu ikke er kattepis..?..

Her blev hans polterabend planlagt i hine tider:

http://www.youtube.com/watch?v=snU4Jimru-g

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 11:21

Den 03-12-2010 11:00, Bjørn J. skrev:
> "Mcwm"<newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Bare det nu ikke er kattepis..?..
>
> Her blev hans polterabend planlagt i hine tider:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=snU4Jimru-g

Og siden da, er det gået stødt ned af bakke, til det absolutte nul-punkt.
http://www.youtube.com/watch?v=5zey8567bcg&feature=fvw

Eneste lyspunkt er måltiderne

http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE&feature=related

Venligst
Mcwm - som er på vej ud i den virkelige verden

PS; bil

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 11:35

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE&feature=related
>
> Venligst
> Mcwm - som er på vej ud i den virkelige verden

Take care out there..

http://www.youtube.com/watch?v=XMVhCrJK25o&feature=related

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-12-10 16:15

On Fri, 3 Dec 2010 11:35:09 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Take care out there..
>
>http://www.youtube.com/watch?v=XMVhCrJK25o&feature=related

>--

Nej, nu har jeg s'gu aldrig set magen!

Sådan en bil har jeg da haft. Farven og det hele passer.

Det gjorde regningen for reperation af hydrolastic-affjedringen også.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 17:12

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej, nu har jeg s'gu aldrig set magen!

Jeg har også haft en. Min var en 1300GT sedan i samme farve..

> Sådan en bil har jeg da haft. Farven og det hele passer.
>
> Det gjorde regningen for reperation af hydrolastic-affjedringen også.

Jeg havde større besvær med kardankrydsene. De gik itu, når jeg skøb potten
af.

Den var tunet i Bogense af den hedengangne Special Saloon Car tuner....

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-12-10 18:34

Den 03-12-2010 16:14, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Nej, nu har jeg s'gu aldrig set magen!
> Sådan en bil har jeg da haft. Farven og det hele passer.
> Det gjorde regningen for reperation af hydrolastic-affjedringen også.

Passer sprogbrug og optræden også?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-12-10 19:22

On Fri, 03 Dec 2010 18:34:04 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Passer sprogbrug og optræden også?

>--

Sprogbruget passede nok temmeligt godt dengang. Optræden kniber det
mere med. Jeg er s'gu ikke udlært i gakkede gangarter, men de ser
morsomme ud når John Cleese udfører dem.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-12-10 19:24

folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
> Sådan en bil har jeg da haft. Farven og det hele passer.

Har sq aldrig set såen (stations)car i Danmark før; blev de overhovedet
importeret?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-12-10 19:50

On Fri, 03 Dec 2010 19:24:06 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
>
>Har sq aldrig set såen (stations)car i Danmark før; blev de overhovedet
>importeret?

>--

Det er ikke nogen stationcar, Hans. Det er en Mini på EPO, som de
kaldte Morris Marina.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 19:56

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er ikke nogen stationcar, Hans. Det er en Mini på EPO, som de
> kaldte Morris Marina.

Som blev lavet i en 2-, 4-dørs sedan samt en stationcar.

Var din så en stationcar ?

Jeg kan ikke huske om den udgave blev solgt på det danske marked ?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-12-10 21:16

Følgende er skrevet af Bjørn J.:
> Jeg kan ikke huske om den udgave blev solgt på det danske marked ?

Har som sagt aldrig set den...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-12-10 21:17

folmer@rasmussen.dk formulerede fredag:
> Det er ikke nogen stationcar, Hans. Det er en Mini på EPO, som de
> kaldte Morris Marina.

Kig på bagklappen og de bagerste sideruder; har du før set nogle
sådanne på danske plader ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-12-10 21:26

On Fri, 03 Dec 2010 21:16:45 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk formulerede fredag:
>
>Kig på bagklappen og de bagerste sideruder; har du før set nogle
>sådanne på danske plader ;)

>--

Du har da ret, Hans.

Sådan en bagende havde min da heller ikke.

De er skøre de englændere.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-12-10 21:31

folmer@rasmussen.dk kom med denne ide:
> Du har da ret, Hans.

Regel nr. 1:

Hans har altid ret!

Regel nr. 2:

Er dette ikke tilfældet da se regel nr. 1!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : CL

Dato : 03-12-10 22:48

Den 03-12-2010 19:50, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Det er ikke nogen stationcar, Hans. Det er en Mini på EPO, som de
> kaldte Morris Marina.

marinaen var sådan en.
http://en.wikipedia.org/wiki/Morris_Marina
Den anden heder http://en.wikipedia.org/wiki/Austin_A40_Farina
Carsten Larsen

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 23:59

"CL" <FFF@FFF.FF> skrev i en meddelelse

KLIP

> marinaen var sådan en.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Morris_Marina

Det er den nye version af Morris Marina og ikke den Folmer og jeg har haft.

Vores var også kendt under (Austin) Morris 1100 og 1300

http://www.arcar.org/morris-marina-1100-12462

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-10 03:54

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev :

>Det er den nye version af Morris Marina og ikke den Folmer og jeg har haft.

den der er omtalt der er en sidste Marina der var på gaden - de kørte
med +motorene

>Vores var også kendt under (Austin) Morris 1100 og 1300
>
>http://www.arcar.org/morris-marina-1100-12462

Mjoehhhh ... Det ene billede ligner da den aller første model
--
Jan_stevns
....Nu med 525i på stald :)

Fra : Bjørn J.

Dato : 04-12-10 09:06

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mjoehhhh ... Det ene billede ligner da den aller første model

Det er vanskeligt at finde et billede af den årgang, jeg havde.

Min var med den sidste nye kølergrill med bjælker på tværs.

Her er en liste over Morris-bilerne.

PS: Min salig bror havde en Oxford.

http://www.dvk-database.dk/brochurer/morris_bro.htm

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-12-10 20:54

On Sat, 04 Dec 2010 03:53:32 +0100, jan_stevns wrote:

>den der er omtalt der er en sidste Marina der var på gaden - de kørte
>med +motorene

>Mjoehhhh ... Det ene billede ligner da den aller første model

Det billede vækker minder. Jeg havde æren af engang omkring '81-82 at
køre sådan et apparat til bilauktion. Hele fortøjet larmede og knagede
incl. trækaksler......men for fanden, hvor var der gang i mukkebikken.
Der stod nu også MG1300 på den - men faconen ligner.

Fra : CL

Dato : 04-12-10 20:49

Den 03-12-2010 23:59, Bjørn J. skrev:
> [...]
>
> Det er den nye version af Morris Marina og ikke den Folmer og jeg har haft.
>
> Vores var også kendt under (Austin) Morris 1100 og 1300

Hmm den model kendte jeg KUN som Austin 1100/1300.
Men jeg er også "kun"en årg 62 :)
Jeg havde denne model en par år
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Morris_Marina_1.8_TC_First_iteration_of_a_top_o.jpgen
Og det var en bil der fik mig til at blive "ekspert" i at spore styretøj
for mage til blødt lort skulle man lede længe efter :((

Carsten Larsen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-12-10 16:04

On Fri, 03 Dec 2010 10:50:55 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Nårh, jeg var ellers sikker på det var folmer der ikke var til at spøge
> [...]

En i alle måder nydelig kat.

Jeg bemærkede straks, at den var udstyret med en lille mund og nogle
store øren, hvilket indikerer at den lytter betydeligt mere end den
kæfter op.

Det kunne du måske tænke lidt over?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 16:43

Den 03-12-2010 16:04, folmer@rasmussen.dk skrev:
> En i alle måder nydelig kat.

Ja, men det er da lige sådan jeg ser dig for mig
Lunt og godt hjemme ved mors køkkengryder

> Jeg bemærkede straks, at den var udstyret med en lille mund og nogle
> store øren, hvilket indikerer at den lytter betydeligt mere end den
> kæfter op.

Eller at den er pisse nysgerrig og ikke har en skid at skulle have sagt!

> Det kunne du måske tænke lidt over?

De er jo så en sport for de af os som kan det. Dermed bestemt ikke sagt
at du ikke kan, men vil lade det hvile ved, at man jo øjensynligt selv
vælger, hvilke af sine evner man bruger.

Venligst
Mcwm - som ikke selv dyrker sporten, i håbet om at få en god pris, når
tænke-apparatet skal sælges. Næsten ubrugt!

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-12-10 15:59

On Fri, 3 Dec 2010 10:32:26 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>KLIP

>Mon Folmer ved et sted, hvor man billigt kan få olieskift og smurt

Jeg har ikke hørt noget lignende siden den dag i 1972 da den sidste
sporvogn på linie 5 rundede hjørnet af Østrigsgade og Holmbladsgade.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 16:38

Den 03-12-2010 15:59, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Jeg har ikke hørt noget lignende siden den dag i 1972 da den sidste
> sporvogn på linie 5 rundede hjørnet af Østrigsgade og Holmbladsgade.

Det skulle man da mene, med de store lyttelapper du taler om!

Nu refererer du jo selv til en hvis volumen og skal de to ting passe
sammen, må det antages at SETI for længe siden har hyret dig, til at
lytte efter liv i rummet. Bemærk, hvordan jeg behændigt undgik ordet
intelligent. Takes one to know one ya know

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-12-10 17:09

On Fri, 03 Dec 2010 16:38:23 +0100, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

> [...]
>lytte efter liv i rummet. Bemærk, hvordan jeg behændigt undgik ordet
>intelligent. Takes one to know one ya know

Enten har du ikke taget din medicin, eller også har du taget et bløp
af natpotten...............................igen!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 20:33

Den 03-12-2010 17:08, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Enten har du ikke taget din medicin, eller også har du taget et bløp

Næh, er bare lidt overdoseret

Venligst
Mcwm