En sjov VW video.
Fra : Bjørn J.

Dato : 03-12-10 09:44

En Bimmerchauffør får sig en overraskelse.

Den Garlf er godt nok kvik..

http://www.youtube.com/watch?v=mjgaxdl-z-g&NR=1&feature=fvwp

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 10:03

Den 03-12-2010 09:43, Bjørn J. skrev:
> Den Garlf er godt nok kvik..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=mjgaxdl-z-g&NR=1&feature=fvwp

Der røg sgi lige en kamel eller to der

Når det så er sagt, så tror jeg allerede jan_stevns er i gang med at
bygge sin om, i håbet om at alle de kræfter kan pløje sig vej fra huset,
til noget stabil asfalt

Venligst
Mcwm

Fra : Henrik B.

Dato : 03-12-10 10:19

> "Bjørn J." skrev i meddelelsen
> En Bimmerchauffør får sig en overraskelse.
>
> Den Garlf er godt nok kvik..

Nah, bimmeren larmer bare mere end den kører.....

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 10:27

Den 03-12-2010 10:18, Henrik B. skrev:

> Nah, bimmeren larmer bare mere end den kører.....

ENIG!!

http://www.youtube.com/watch?v=86HWAni3wic&feature=related

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 03-12-10 10:26

Den 03-12-2010 09:43, Bjørn J. skrev:
> En Bimmerchauffør får sig en overraskelse.
>
> Den Garlf er godt nok kvik..
>
> http://www.youtube.com/watch?v=mjgaxdl-z-g&NR=1&feature=fvwp

Kan vi få lov at se den sløve glof mod denne?

http://www.youtube.com/watch?v=yE6pAYLFE54&feature=related

Venligst
Mcwm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-12-10 07:59

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen

> Kan vi få lov at se den sløve glof mod denne?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=yE6pAYLFE54&feature=related

Lidt nede på siden er der en video:
http://campingogbil.dk/2010_sommertraf.html

850 HK i en Golf II.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Mcwm

Dato : 04-12-10 13:34

Den 04-12-2010 07:59, Per Henneberg Kristensen skrev:
> Lidt nede på siden er der en video:
> http://campingogbil.dk/2010_sommertraf.html
>
> 850 HK i en Golf II.

Men ingen plader og som den lyder, vil jeg tillade mig at tvivle på, at
det holder til andet end 402-meters løb. Har du mere viden om den?

Venligst
Mcwm - som altså ikke bare er til bimmere

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-12-10 23:09

> Men ingen plader og som den lyder, vil jeg tillade mig at tvivle på, at
> det holder til andet end 402-meters løb. Har du mere viden om den?

Ang. lyden, så var der vist en defekt i udstødningen - det ses også på
videoen.

Jeg ved ikke om den er på plader - ved den slags begivenheder er det
populært at fjerne pladerne, hvis situationen pludselig skulle vende sig på
hovedet - alle har jo medbragt både video og fotoapparat i deres telefon.
Men jeg kender da en der ved noget om den - hvad vil du vide? Det er en
R32-36 stykker (kan findes ud af).

Fra : Mcwm

Dato : 05-12-10 02:10

Den 04-12-2010 23:08, Per Henneberg Kristensen skrev:
> hvad vil du vide? Det er en R32-36 stykker (kan findes ud af)
Bare sårn de generelle data på den og hvem der har bygget den for ham.
Af det jeg kan finde på den, og det er ikke meget, er det en R36.

Men bræk endelig ikke noget i forsøget på at finde oplysninger på den,
det vil ikke holde mig søvnløs. Der går et stykke tid, før min
erstatning er behandlet, men når den er på plads, så skal der købes
noget "legetøj"

Venligst
Mcwm